עזרה אמר הקמצן מכל אדם: הבו לי דיירקט בלי עלות חודשית!

חחח

משתמש סופר מקצוען
אפשר לקבל כרטיס אשראי רגיל ללא עלות חודשית (ה 7 שקל המעצבנים).
ויש שלל חברות שמציעות כ"א כאלו.
אממה? שכרטיס בנקאי רגיל, דיירקט - הבנק לא מוכן לתת חינם. בשום אופן.
אני מדבר על הפועלים ומרכנתיל.
האם ידוע לכם איך לעקוף את זה? לייזר משוק הפשפשים רוצה דיירקט (שליטה נוחה על החשבון, התנהלות פיננסית יותר נכונה), אבל לא רוצה ולא רוצה ולא רוצה לשלם 7 שקל לחודש. עניין כזה שרק קמצנים כרוניים שורשיים תאבי בצע יכולים להבין.
מה דעתכם.
אנחנו במרכנתיל. יש לנו מסלול הטבות על החשבון שפוטר מעמלות כל מיני דברים (העברות, שיקים וכדו') וגם את הדיירקט שלנו הוא פוטר מעמלות. (ויש לנו 2 כרטיסי דיירקט בחשבון הנ"ל ושניהם פטורים מעמלות.)
 

ד. פריד

משתמש מקצוען
מאיימים לעבור בנק
אני עברתי כבר שתי בנקים, ולא לוקחים ממני שום עמלה על כלום. הם כנראה מבינים שאעשה להם את אותו דבר ברגע שיגבו שקל. (הם מרוויחים על הייתרת עו"ש והעמלות אשראי של בעלי העסקים די והותר).
 

moti

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הודעה חשובה!
אם תתקשרו לבנק ותבקשו שיבטלו לכם את דמי הכרטיס, הם יעשו את זה בלי בעיות
רק צריך כל שנה לחדש את זה...

אני בבינלאומי ואני לא משלמת...
וכן כל המשפחה המורחבת...
עושה את זה כל שנה
 

A052

משתמש סופר מקצוען
@Natan Galant
סתם עכשיו נזכרתי (בגלל אשכול אחר על דיירקט) שאם אין לך חשבון ללא עמלות זה ממש לא כדאי כרטיס דיירקט היות וכל יומיים שלושה יירד לך חיוב מהחשבון, מה שיוצר עמלת פעולה על כל חיוב מהחשבון, וזה נהיה משמעותי בסופו של דבר (כמובן תלוי כמה קניות תעשו).
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
@Natan Galant
סתם עכשיו נזכרתי (בגלל אשכול אחר על דיירקט) שאם אין לך חשבון ללא עמלות זה ממש לא כדאי כרטיס דיירקט היות וכל יומיים שלושה יירד לך חיוב מהחשבון, מה שיוצר עמלת פעולה על כל חיוב מהחשבון, וזה נהיה משמעותי בסופו של דבר (כמובן תלוי כמה קניות תעשו).
בטוח?
מאתר בנק ישראל:
חשבון העובר ושב לא יחויב בעמלת ערוץ ישיר בגין כל פעולה בכרטיס הדביט.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
ישראכרט הפנו אותי לבנק, הבנק הפנו אותי אל ישראכרט.
בתכל'ס ביטלתי את הכרטיס.....
כשהייתי צריך את ישראכרט וחברה גדולה שתתה לי את כספי בלי חוק סדר ומשפט - הם לא היו שם בשבילי.
מאז מעדיף כרטיסים של חבורת אחרות.
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
גם לי
מרתיח!
מזרחי גם לא יסכימו להוריד לך את העמלות הללו מידיעה של חבר שלי שניסה
הדבר הנכון הוא לעבור בנק
לאומי נותנים בכיף (אני אמרתי להם שאני צריך עמלות חינם ואם לא,אז לצערי אצטרך לעזוב
ומייד התקשרו אלי והעניין סודר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה