תח"צ אל תתנו להם דירות!!!

מצב
הנושא נעול.

י. פל.

משתמש חדש
שלום לכם.

אני נוהג לתת את ביתי לשבת, לאלו הזקוקים לכך. כולנו מכירים את התופעה, והיא מופלאה במיוחד. אנשים מפקירים את כל פרטיותם, למען אלו שמארחים וצריכים דירות. וזה לא חסד שמחזירים עליו, כי בדרך כלל אלו הצריכים הם משפחות בעלות ילדים נשואים, כאלו שכבר לא נוסעים לשבת ולמרות זאת, נותנים!

ואז פרצה המלחמה, ואני גר במודיעין עילית... רק מי שגר שם יכול להבין... חברת קווים עילית במודיעין עילית, שגם בימי שגרה פועלת בצורה מזעזעת, קרסה. אין אוטובוסים, אין נהגים, אין כלום! עבר כבר חודש, אך מצב האוטובוסים – בכי רע, ואלו שמגיעים – נראים כמו הרכבות מתש"ב +-.

המוצא הנוח, הוא טרמפים, נכון? זהו, כאן הברוך... כאחד שבתקופת הישיבה לא לקח טרמפים, לא ידעתי כ"כ את המצב, אבל בגדול – חרדים לא לוקחים טרמפיסטים!!! כמובן שיש לכך סיבות הגיוניות, של פרטיות, נוחות וכל הבלה בלה הזו, אך מסקנתי היא, ומכאן תצא קריאה לכל הזו"צים:

אל תתנו להם דירות!!!!!!!!!

מבקש ממכם מישהו בעל רכב – אל תתנו לו! הוא רוצה פרטיות? למה שאנו לא? הוא רוצה נוחות? למה שאנו לא???

אני כמובן לא מכליל, אבל רוב רובם המכריע של בעלי הרכבים כאלו. הצטרפו למהפכה!!!

ויהי רצון שיהא בדרבים אלו תועלת – לזעזע את בעלי הרכבים, ואולי לגרום לשינוי כל-שהוא.

אני בכל אופן, לא אתן להם את הדירה שלי!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה