כיון שיושבים כאן הקופרייטים המבריקים של העתיד, קבלו הצעה:
בכל פעם שיש לכם ביקורת נוקבת על אחד ממשרדי הפרסום ושגיונותיהם, יחד עם הביקורת, הביאו הצעה חילופית, מושלמת בעיניכם.
והנה תחליף לפרסומת של אפיקים.
הבעיות בפרסומת הקיימת:
1. עמידה על במה הדורסת אחרים - לא מוסרי ולא מתקבל טוב בציבור שלנו...
2. תשומת הלב רצה למאפיות ולא למוצר. תשאלו אנשים על מה היתה הפרסומת, רוב הסיכויים שלא ידעו...
3. צמצום יחסי לקהל יעד בעיקר בני ברקי, המכיר את מאפיות ויזניץ והצבי.
היתרונות בפרסומת:
1. חידוש וענין.
2. אקשן לא שיגרתי.
3. הפיכת מוצר קטן יחסי, למשהו ענק בסדר גודל של מאפיות מובילות...
אז מה כן?
חשבתי, בראש הקריאיטיבי של אפיקים, על כיוון חיובי:
חברת פוש בלחץ:
כל המיקסרים חוסלו!!!
פאניקה בניוקאן:
מלאי המקפיאים אזל!
מתח בקלרס:
נגמרו התנורים!
היתרונות והחסרונות - תגידו אתם.
וחוץ מזה, אפשר לסגור דילים על הדרך עם היצרניות השונות,
אבל זה כבר שיך למחלקת היח"צ...
בכל פעם שיש לכם ביקורת נוקבת על אחד ממשרדי הפרסום ושגיונותיהם, יחד עם הביקורת, הביאו הצעה חילופית, מושלמת בעיניכם.
והנה תחליף לפרסומת של אפיקים.
הבעיות בפרסומת הקיימת:
1. עמידה על במה הדורסת אחרים - לא מוסרי ולא מתקבל טוב בציבור שלנו...
2. תשומת הלב רצה למאפיות ולא למוצר. תשאלו אנשים על מה היתה הפרסומת, רוב הסיכויים שלא ידעו...
3. צמצום יחסי לקהל יעד בעיקר בני ברקי, המכיר את מאפיות ויזניץ והצבי.
היתרונות בפרסומת:
1. חידוש וענין.
2. אקשן לא שיגרתי.
3. הפיכת מוצר קטן יחסי, למשהו ענק בסדר גודל של מאפיות מובילות...
אז מה כן?
חשבתי, בראש הקריאיטיבי של אפיקים, על כיוון חיובי:
חברת פוש בלחץ:
כל המיקסרים חוסלו!!!
פאניקה בניוקאן:
מלאי המקפיאים אזל!
מתח בקלרס:
נגמרו התנורים!
ובגדול :
ככה זה כשכל כך קל וטעים לאפות...
ככה זה כשכל כך קל וטעים לאפות...
היתרונות והחסרונות - תגידו אתם.
וחוץ מזה, אפשר לסגור דילים על הדרך עם היצרניות השונות,
אבל זה כבר שיך למחלקת היח"צ...