אל תגידו לא, תגידו כן!

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

spich

משתמש פעיל
כיון שיושבים כאן הקופרייטים המבריקים של העתיד, קבלו הצעה:
בכל פעם שיש לכם ביקורת נוקבת על אחד ממשרדי הפרסום ושגיונותיהם, יחד עם הביקורת, הביאו הצעה חילופית, מושלמת בעיניכם.
והנה תחליף לפרסומת של אפיקים.

הבעיות בפרסומת הקיימת:
1. עמידה על במה הדורסת אחרים - לא מוסרי ולא מתקבל טוב בציבור שלנו...
2. תשומת הלב רצה למאפיות ולא למוצר. תשאלו אנשים על מה היתה הפרסומת, רוב הסיכויים שלא ידעו...
3. צמצום יחסי לקהל יעד בעיקר בני ברקי, המכיר את מאפיות ויזניץ והצבי.

היתרונות בפרסומת:
1. חידוש וענין.
2. אקשן לא שיגרתי.
3. הפיכת מוצר קטן יחסי, למשהו ענק בסדר גודל של מאפיות מובילות...

אז מה כן?
חשבתי, בראש הקריאיטיבי של אפיקים, על כיוון חיובי:

חברת פוש בלחץ:
כל המיקסרים חוסלו!!!

פאניקה בניוקאן:
מלאי המקפיאים אזל!

מתח בקלרס:
נגמרו התנורים!

ובגדול :
ככה זה כשכל כך קל וטעים לאפות...​

היתרונות והחסרונות - תגידו אתם.
וחוץ מזה, אפשר לסגור דילים על הדרך עם היצרניות השונות,
אבל זה כבר שיך למחלקת היח"צ...
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
ההבדל הוא שהפרסומת של אפיקים מעלה בנחירי את ריח החלות והעוגות שאופף את המאפיות הידועות.
יש כאן מסר שיווקי עם קריצה:
השמרים שלנו כל כך טובים, שאנשים מפסיקים לקנות במאפיה.
יש גם הבטחה פרסומית: "גם את יכולה, לאפות טוב כמו המאפיה המקצועית."

הפרסומת שלך מעלה בדמיוני עבודות מטבח ומכשירי חשמל לבנים. אין הבטחה, אין מוטיבציה.
המסר השיווקי חלש:
השמרים שלנו כל כך טובים, שכולם אופים ומצטיידים בציוד מטבח יקר.
ההבטחה: "גם את צריכה כבר מיקסר חדש, את לא באמת מתכוונת להכין חלות עם הגרוטאה הזו..." ;)
 

spich

משתמש פעיל
הסבת מקצוע...

קיבלתי...
נמשיך הלאה:

חלות ביתיות מגרות ומוצלחות (כמו שהן לא...)
ושלט חגיגי:
"כאן נפתחה מאפית צביבל"
וכן:
"כאן נפתחה מאפית סובל"
וכד'
עם כותרת:
עם כאלו חלות, גם אצלכם תפתח מאפיה...

זכרו: תגידו מה לא, וגם תגידו מה כן...
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
זה כבר יותר טוב.

אבל אני מודה שהריח שאופף את אזור כנפי-נשרים-בית-הדפוס / כהנמן, משפיע עלי יותר.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י Shia;888988:
זה כבר יותר טוב.

אבל אני מודה שהריח שאופף את אזור כנפי-נשרים-בית-הדפוס / כהנמן, משפיע עלי יותר.

השגיאה לדעתי במודעה,
שהמוצר פונה לנשים - ברוב הבתים הן אופות.
והפרסומת לגברים - הם אלו שנשלחים למאפיות בפועל...

לנשים צריך להדגיש את תועלת המוצר,
מודעה קצת יותר אסטטית וריחנית כזו שמיד תפזר את ניחוח השמרים שעולה תמיד מהבית של השכנים ומשגע אותי (איך היא מספיקה!! גם אני רוצה :)) ולא את ריח המאפיות.

ומה שעשו כאן, דחפו מוצר לקהל יעד נשי בשפה גברית לחלוטין.
 

chanichen

משתמש רשום
הייתי כותבת משהו בסגנון:
שבל דור ודור עומדים עלינו, לחלותינו....
זה ראשוני, צריך עוד שיוף וכו אבל שהמגמה תהיה כמו שהוזכר - ריח ניחוח שנשאר מרחף בחלל, מגרה ומושך, כולם רוצים לחקות את החלות שלנו (כמו שמביע המשפט הראשון, והפעם את יכולה...)
 

איכות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
האסוסיאציה והאווירה של הפס' לא כל כך מרנינה---
(אלא אם כן תוסיפי בהמשך "והקבה מצילנו מידם"...);)
 

spich

משתמש פעיל
כן. לא. חום. לבן

מה לא: לא משתמשים בפסוקים, גם אם הרעיון הוא סופר קריאיטיבי...
ברעיון הנוכחי, מלבד משחק מילים, אין כאן בדל אסטרטגיה.
מה כן: בתמונות כדאי להכניס גם עוגות שמרים ורוגאלעך מגרים.
 

chanichen

משתמש רשום
נכתב ע"י איכות;889185:
האסוסיאציה והאווירה של הפס' לא כל כך מרנינה---
(אלא אם כן תוסיפי בהמשך "והקבה מצילנו מידם"...);)

אם כי הסתדר לי למדי שהאסוסיאציה מתקשרת לכיליון של החלות הטעימות...
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
שמעתי דווקא משהו טוב אחרי הפרסום הזה:

אשה אחת אמרה: לי יש הסכם עם מאפיית הצבי אני נותנת להם כסף, והם נותנים לי חלות...
אולי אחרי הפרסומת הזאת היא תבטל את ההסכם :)
 

ארזים1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מיג את כ"כ צודקת, המודעה עבדה על הגברים בגדול, בעלי כבר רצה לרוץ לקנות זאת.
הוא אמר לי שכ"כ בקלות ניתן לאפות חלות אז כבר אין תרוצים...
 

גאולונת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י זילבר;889967:
מיג את כ"כ צודקת, המודעה עבדה על הגברים בגדול, בעלי כבר רצה לרוץ לקנות זאת.
הוא אמר לי שכ"כ בקלות ניתן לאפות חלות אז כבר אין תרוצים...

אין בעיה! שייקח את הסינר והחומרים ואת תבואי לבקר אותו אחרי שעה.. ;)
 

קופיריטרית

משתמש מקצוען
נכתב ע"י גאולונת;890044:
אין בעיה! שייקח את הסינר והחומרים ואת תבואי לבקר אותו אחרי שעה.. ;)

ואז, מאפית הצביקה לא צריכה להיות בפאניקה....

אפשר לשלוח לאפיקים את התוצאות, להתרשמות...;)

:eek::D
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מעשה שהיה באחד שהביא לביהכנ"ס בסעודה שלישית חלה מעשה ידי עקרת ביתו, וחילק לחבריו.
נענה אחד מהם ויאמר: פששש, טעם החלה כטעם העוגה
התערב חברו והעיר: כן, גם אשתי, כשאופה עוגה, יש לזה טעם של חלה...
וינעם הדבר לאוזני השומעים ויהנהנו בראשם לאות הן.
ויפטירו כאיש אחד: אין כמו החלות של אנד'ל, ביסניץ ודוברמן.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
אחחח אין כמו שאלשידעס ב"בעלי-בתים-שיל"...
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י אברוּמי;890145:
מעשה שהיה באחד שהביא לביהכנ"ס בסעודה שלישית, חלה מעשה ידי עקרת ביתו, וחילק לחבריו.
נענה אחד מהם ויאמר: פששש, טעם החלה כטעם עוגה

התודה על זה,
זו בטח היתה החלה שלי...
 

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
נכתב ע"י mig;889002:
השגיאה לדעתי במודעה,
שהמוצר פונה לנשים - ברוב הבתים הן אופות.
והפרסומת לגברים - הם אלו שנשלחים למאפיות בפועל...

לנשים צריך להדגיש את תועלת המוצר,
מודעה קצת יותר אסטטית וריחנית כזו שמיד תפזר את ניחוח השמרים שעולה תמיד מהבית של השכנים ומשגע אותי (איך היא מספיקה!! גם אני רוצה :)) ולא את ריח המאפיות.

ומה שעשו כאן, דחפו מוצר לקהל יעד נשי בשפה גברית לחלוטין.

ישנן תחומים נוספים שלכאורה שייכים לנשים, אך המשתכנעים הם דווקא הגברים. כך גם בפרסומות לתכשיטים וכד'. יתכן שבהבנה הצרכנית האפשרות שהגבר יושפע וישפיע על אשתו-נלקחה מראש בחשבון. גם זו אסטרטגיה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה