בקשת תפילה אלטע ביילא בת בלומה אם ל-6 בסכנת חיים לאחר שנדבקה בחיידק טורף

אספרסו

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מכירה אותה אישית, אישה מדהימה,
הילדים שלה צריכים אותה, אסור לה ללכת.
בבקשה, תמשיכו להתפלל!
 

אך

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
הזכרתי ברפאנו
 

אך

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
משהו בקישור לא טוב,
אני מקבלת כל הזמן אותו פרק
זה לא הקישור. היתה תקופה שגם לי זה היה בכל קישור שהוא. אם את בנתיב יש מצב שזה בגלל החסימה ואת צריכה לבקש שיסדרו את זה, אצלי זו היתה הבעיה.
 

מבורכת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
מתפללת ומייחלת שתחזור לעצה.
צדקה תציל ממוות.
תנו צדקה לרפואתה.(לא משנה כמה)
 
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה