בקשת תפילה אלטע ביילא בת בלומה אם ל-6 בסכנת חיים לאחר שנדבקה בחיידק טורף

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=dIeAkYZxnu5

אשה חרדית מרחובות, בשנות ה-30 לחייה, מאושפזת כשהיא מונשמת ומורדמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים קפלן. חבר של המשפחה: "המצב לא פשוט ומפחיד. חנוכה זה חג של ניסים וכולם מתפללים לנס". שמה לתפילה: אלטע ביילא בת בלומה לרפו"ש
בביה"ח קפלן ברחובות נלחמים מאז שבת על חייה של אישה בת 32 תושבת העיר, שסובלת מזיהום מסכן חיים – כך דווח הבוקר ב'ישראל היום'.


ע"פ הדיווח, האישה, אם לשישה ילדים שהיתה בשבוע ה־20 להריונה, מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ. החשד הוא שנדבקה בסטרפטוקוק A, "החיידק הטורף", אך נבדקות גם אפשרויות נוספות, ובהן זיהום מחיידק אי־קולי.

כאמור, היא מאושפזת מאז שבת בבית החולים כאשר הרופאים נלחמים על חייה. במשפחתה מבקשים לקרוע שערי שמים לרפואתה. שמה לתפילה: אלטע ביילא בת בלומה לרפו"ש.

"מדובר באישה מיוחדת שאוהבת לעזור לאנשים והיא כתובת להרבה מקרים", מספר מכר של המשפחה. לדבריו, "המשפחה שייכת לחסידות קרעטשניף. הקהילה מאוד עוטפת אותם והאדמו"ר מקרעטשניף מדריך ומייעץ להם. כל הקהילה, גם בבתי הספר, מתפללים לשלומם. במהלך השבוע הקודם חלק מהילדים שלה היו חולים, וייתכן שהיא חשבה בהתחלה שנדבקה מהם ולא חשבה שהיא סובלת ממשהו יוצא דופן עד לשבת כשמצבה הידרדר. המצב לא פשוט ומפחיד. המקרה היה מאוד פתאומי ודרמטי עבור כל הקהילה. חנוכה זה חג של ניסים וכולם מתפללים לנס".
 

secret

משתמש סופר מקצוען
התפללתי.
בשורות טובות ושיהיו ניסים גלויים!!
 

ע.מ.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
רפו"ש ובשורות טובות בקרוב ממש!
 

ארזים1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
משהו בקישור לא טוב,
אני מקבלת כל הזמן אותו פרק
 

לוש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
התקבל כעת דיווח שהוכנסה כעת לחדר ניתוח.
השתדלו והרבו תחינה...
 

Leah Rozner

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
רפו"ש!
 

miרי

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
הפקות ואירועים
בשורות טובות
 

מאירובה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הבנתי שהניתוח הסתיים.
מהמשפחה מוסרים שהמצב עדיין קשה.
זקוקים להרבה תפילות.
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
רפואה שלימה.
ימי חנוכה הם מעל לטבע.
שנזכה לראות ניסים בעז"ה
 
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה