קורונה אירועים עד 250 איש

חיים המפיק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עד עכשיו אין עדיין שינוי בהנחיות באתר משרד הבריאות


מה שבטוח שהאולמות פותחים הם גם התקשרו לאנשים להודיע להם זאת
 

חיים המפיק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
שרי הממשלה אישרו היום (שישי) במשאל טלפוני את חזרתם לפעילות של אולמות האירועים, שיוכלו לקיים חתונות או בר ובת מצוות בהיקף של עד 250 בני אדם, למעט עובדי המקום. זאת, תוך שמירה על ריחוק של שני מטרים בן אדם לאדם. אירועים שאינם לצורך קיום טקס דתי מוגבלים עדיין להיקף של עד 50 בני אדם, ונדרשים להתקיים בשטח פתוח בלבד.

במסגרת המתווה, הוטל על בעלי האירועים לדרוש ממארגני האירוע רשימה טלפונית של המשתתפים ולתעד אותה במשך 20 יום ממועד האירוע, למקרה של חקירה אפידמיולוגית אפשרית במקרה של הדבקה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה