• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
הייתי היום במערת רבי נחמן חטופא וריגש אותי לראות שגם שם השאירו פתק על מוישי
כל הכבוד למי שתלה
הלוואי שכבר ימצאו אותו והוא יחזור הביתה בשלום.
Inked20220815_151907 (1).jpg
20220815_151858.jpg
 

יהודיה מהצפון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

איפה מוישי? היחידה הצבאית שתפסה את זכריה זביידי – תצטרף לחיפושים​

מוישי קליינרמן נעדר כבר 143 ימים מביתו, ובמשפחה מעדכנים שבימים הקרובים תצטרף יחידת מרעול לחיפושים אחריו • הגיש את הסיוע: השר חילי טרופר • היחידה הוקמה בעקבות חטיפת שלושת הנערים, ותפסה בין היתר את זכריה זביידי

143 ימים שמוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, נעדר מביתו. בפעם האחרונה נצפה מוישי במצלמות האבטחה של קבר ציון הרשב"י, בליל שבת, והיום (שלישי) מתברר שהיחידה המיוחדת שתפסה את זכריה זביידי, המחבל שנמלט מכלא גלבוע, תצטרף לחיפושים. מדובר ביחידת מרעול, שהוקמה אחרי חטיפת שלוש הנערים. מי שסייע לצירוף היחידה הוא השר חילי טרופר (כחול לבן) שביקר בשבוע שעבר בבית המשפחה.
משפחת קליינרמן מסרה, על צירוף היחידה המיוחדת לחיפושים אחרי מוישי, כי "היום 143 יום – להיעלמותו של בנינו היקר, מוישי קליינרמן, קבלנו עידכון מבורך כי השר חילי טרופר, שביקר אותנו שבוע שעבר, פנה לשר הביטחון בני גנץ וקיבל אישור להפעלת היחידות המיוחדות בצה"ל למבצע חיפושים צבאי מקצועי ראשון". במשפחה עדכנו כי מבצע החיפושים המיוחד "יחל בימים הקרובים".
"לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובינו, הנעדר מוישי קליינרמן", הוסיפה המשפחה הנרגשת על הסיוע שהושיט להם שר התרבות והספורט. לדבריהם, "טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים". מדובר בשר היחידי עד כה שביקר בבית המשפחה.
"אנו רוצים להודות לשר חילי טרופר ולשר הביטחון בני גנץ על ההתגייסות וכמובן למשטרת ישראל על המשך המאמץ בכיווני החקירה השונים והמשך העידכון השוטף. אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו מקווים ומייחלים למציאתו בקרוב ולחגוג את בר המצוה של בנינו הצעיר יותר שלמה, שקרוב מאד למוישי, יחד עם מוישי. מחכים לבשורות טובות. גיטי ושמואל קליינרמן", נמסר לסיום.



 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
גיטי פנתה לציבור הרחב וביקשה: “המשיכו להיות עירניים ולפקוח עיניים. חייבים להמשיך להתפלל על מוישי שלנו זה נותן לנו כוח. יש להתפלל על שם האם והאב, השם המלא שלו הוא – אברהם משה בן שמואל וגיטה”.
 

יהודיה מהצפון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

מפקד מחוז ש״י נפגש עם הוריו של הנער מוישי קליינרמן​

משטרת ישראל ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנעדר אברהם משה קלינרמן, בשיתוף יחידת אית״ן של צה״ל • אמש נפגש מפקד מחוז ש״י במשטרה עם הוריו של מוישי




42D79DDF-AF79-4076-9528-E60BBE42784F


מיום קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו.
במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים.


היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, במטרה לאתר את מוישי תוך שימוש במיומנויות יחודיות.
נזכיר כי המשטרה מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.
אמש נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה. בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש."

 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

איפה מוישי? ההורים נפגשו עם ממ"ז ש"י; "עדכן על כיווני החקירה"​

במקביל להודעת המשטרה על צירוף יחידה צבאית לחיפושים אחר מוישי קליינרמן, הוריו של הנער נפגשו למשך שעה וחצי עם ממ"ז ש"י במשטרה • גיטי ושמואל סיפרו: "עדכן על כיווני החקירה השונים העומדים על הפרק"
מספר עגול ועצוב: היום (שלישי) הושלמו 150 ימים בהם נעדר הנער בן ה-16 מביתו שבמודיעין עילית, מוישי קליינרמן, שנראה בפעם האחרונה בליל שבת סמוך לציון הרשב"י. במשטרה הודיעו שצו איסור הפרסום הוארך בעוד 21 ימים, ואישרו כי לכוחות החיפוש המיוחדים שהוקצו כדי למצוא את מוישי, הצטרפה גם יחידה צבאית. במשפחת קליינרמן מגיבים הערב בתודה.
ממשפחת קליינרמן נמסר, כי "היום 150 יום – להיעלמותו של בנינו היקר, מוישי קליינרמן, קבלנו אישור כי אכן השבוע החל מבצע חיפושים משותף למשטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל וגורמים מקצועיים נוספים. ייחלנו לשילוב הכוחות הזה שבועות רבים ואנו מאושרים שאכן יצא לפועל. נפגשנו עם ממ"ז ש"י ניצב עוזי לוי , ראש הימ"ר ואנשיו".
"הממ"ז עידכן אותנו במשך למעלה משעה וחצי על הפעולות שהתבצעו עד כה כמו גם על כיווני החקירה השונים העומדים על הפרק. התרגשנו לשמוע את הבטחתו האישית של הממ"ז כי הוא מתחייב שפעולות החקירה והמאמצים לא יפסיקו עד שימצאו את מוישי. כידוע וכמפורסם על פרטי החקירה עצמם מוטל צו איסור פרסום שהוארך היום פעם נוספת ואנו כמובן מכבדים אותו", נמסר בנוסף.
לסיום נכתב בהודעת המשפחה, כי "אנו מבקשים להודות לכל הכוחות והגורמים המטפלים בנושא ומצפים שהפעולות המתבצעות אכן ישאו פרי ושמוישי שלנו יחזור הביתה.
אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו עוסקים כרגע גם בהכנות לחגיגת בר המצוה של בנינו הצעיר יותר שלמה, בתקווה שנוכל לחגוג את שמחתו ביחד עם אחיו הגדול ובכך תהיה השמחה שלימה. מחכים ומצפים לבשורות טובות – גיטי ושמואל קליינרמן".

====================================================================================

מה אתם עושים היום למען מוישי?

https://charidy.com/bringback/27548
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

פפרר

משתמש מקצוען
מה מתקדם בזה ?
התחילו את החקירה או שאוספים כסף על כלום ?
אתם באמת מצפים שהחוקר יפרסם כאן במי הוא חושד ואחרי מי הוא עוקב ?
ומעבר לתרומות צריך תפילות
מבלעדי עוזך ועזרתך ....
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה