• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

הודיה יצחק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לא ראיתי את הקישור שפתחו בזמנו לתפילה, למי שיש אשמח שיצרף.
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

הודיה יצחק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עדיף לכתוב באשכול התפילה של התהילים
כאן זה אשכול לעדכונים ולתרומות
בשורות טובות!
 

הודיה יצחק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
חיים גולדברג: ‏המשטרה עצרה הבוקר חשוד נוסף בחשד למעורבות בפרשת היעלמות של הנער מוישי קליינרמן,
וצריך להגיד את זה עם כל ההתפתחויות בתיק ,למשטרה עדיין אין קצה חוט איפה מוישי.
 

בשבילי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה

יהודיה מהצפון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כבר 136 ימים שהנער בן ה-16 ממודיעין עילית, מוישי קליינרמן, נעדר מביתו. הוא נראה בציבור בפעם האחרונה במושב מירון, בליל שבת בסמוך לציון הרשב"י, ומאז אבדו עקבותיו. היום (רביעי) מעדכנת המשטרה כי הוחלט להאריך את צו איסור הפרסום בעניינו, שוב. על אף דיווחים שונים כי "חלה התפתחות משמעותית" בתעולמה שמסעירה את המדינה, עד כה לא התקדם דבר.

צו איסור הפרסום שביקשו במשטרה בסמיכות להתפוצצות הפרשייה, הוארך היום שוב בבית המשפט בירושלים לאור בקשת המשטרה עצמה. צו איסור הפרסום בתעלומת מוישי קליינרמן הוארך בעוד שישה עשר ימים נוספים מהיום, כמעט שלושה שבועות בהם יהיה אסור לתקשורת לדווח האם חלו התפתחויות או שמא נסיגות בפרשה, ללא אישור המשטרה.

מדוברות המשטרה מחוז ש"י נמסר, כי "צו איסור פרסום. הבוקר הוארך בבית משפט השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שמספרו 174245/2022 ועניינו חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן". עוד נמסר לסיום במשטרה, כי "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקפו של הצו עד ליום 26.08.2022 (עוד 16 ימים)", וצירפו את צו איסור הפרסום.

WhatsApp-Image-2022-08-10-at-15.53.52-1-576x1024.jpeg

הצו שפרסמו במשטרה

ב'חדשות 13' דווח על סיכום פרשת מוישי קליינרמן: 6 עצורים, 5 מהם שוחררו מיד, השישי שמו הותר לפרסום (כנראה בניסיון לקבל מידע) וגם הוא שוחרר. וכעת המשטרה מפרסמת הארכת צא"פ "על החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים". כדאי שקודם משטרת ישראל תדע פרטים על חשודים אחרי 136 ימים שקטין נעדר ואין להם קצה חוט.
לפני יומיים נמסר מטעם המשפחה הכואבת, תגובה בקשר לפעילות המוגברת של המשטרה באזור הר מירון. אנשים חסרי אחריות הפיצו כביכול ישנה פעילות של המשטרה באזור מירון, פעילות שתביא לפיצוח התעלומה, ובמשפחה מיהרו להבהיר כי "הלוואי", אך בינתיים למרבה הצער אין התפתחות. "יש פעילות אינטנסיבית באזור ההר, זה נכון.
אחרי תקופה בה עיקר המאמץ היה סביב העצורים שנחקרו, ולאחר זמן מה כולם שוחררו, כעת עיקר המאמץ חוזר לגזרת ההר לבדיקת אזורים שעד כה לא זוכו באופן מוחלט", נמסר.

"צריך להדגיש שהאזור ענק, סבוך וקשה מאד לחיפוש מדוקדק ברובו. לכן, יש כעת חזרה לריכוז מאמצים לחיפושים באזורים שטרם עברו זיכוי מוחלט. זאת הסיבה לריבוי כוחות חוזר בגזרת ההר. מעבר לכך יש למחוז צפון, ללא שום קשר למויישי, אירוע על זוג נעדרים, וכנראה הצטלבות החיפושים מובילה לתחושה של משהו שקורה בסיפור של מויישי
הלוואי – אבל עדיין לא", נמסר לסיום מטעם משפחת קליינרמן.

 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה