• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

סטודיו לגרפיקה

משתמש מקצוען

פרשת מוישי קליינרמן: הוארך צו איסור הפרסום​

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את צו איסור הפרסום בפרשת מוישי קליינרמן | בין היתר, אוסר הצו לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל דבר העלול לזהות את החשודים בפרשה​

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ25.7.2022 | 12:11

cfab46df79f407bd6600.jpg
מוישי קליינרמן, החיפושים באזור מירון | צילום: דוברות המשטרה
בית המשפט האריך היום (שני) את צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת פרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית. מטרת הצו, לבקשת המשטרה, היא למנוע שיבוש של החקירה, בה חלה התפתחות בשבועות האחרונים.
קליינרמן בן ה-16 נעדר מזה כ-120 יום. הוא נראה בפעם האחרונה במירון ומאז נעלמו עקבותיו. בשבועות האחרונים חלה התפתחות בחקירה אך עד כה טרם הצליחה המשורה להתחקות על עקבותיו.
"הבוקר הוארך בבימ"ש השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן, מסרה היום המשטרה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים".
בתחילת החודש קיים המפכ"ל הערכת המצב יחד עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים בדיון קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של מוישי.
כמה ימים קודם לכן שוחרר החשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן, החשוד שוחרר ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו.
בחדרי חרדים

כמה חיכינו שיגיע התאריך שיוכלו לחשוף לנו...מעצבנים:devilish:
 

שמעון גוטליב

משתמש מקצוען
ובזכות המצוה הגדולה של פיקוח נפש יתברכו כל העשים והמעשים
בכל הברכות הכתובות בתורה , וברכה והצלחה וברי אות הגוף איתנה ומתמדת ונחת מכל יוצ"ח

לא שמעון גוטליב כתב כך
אלא
ר' יהודה פישר שליט"א חבר ביד"צ העדה החרדית
ועמו הצטרף המקובל הצדיק ר' יעקב מאיר שכטער שליט"א
1.png

 

קבצים מצורפים

  • ‏‏המלצה מהרב יהודה פישר ור' יעקב מאיר שכטר - עותק.png
    ‏‏המלצה מהרב יהודה פישר ור' יעקב מאיר שכטר - עותק.png
    1.8 MB · צפיות: 31

שמעון גוטליב

משתמש מקצוען
הגאון ר' אהרן פישר שליט"א מו"ץ העדה החרדית כותב וכל העוזרים והמסייעים למצוה גדולה זו של פיקוח נפש יזכו להתברך ממקור הברכות בכל מילי דמיטב ולזכות לראות בישועתן של ישראל בב"א
1.png

 

קבצים מצורפים

  • המלצה מהרב אהרן פישר.png
    המלצה מהרב אהרן פישר.png
    KB 939.4 · צפיות: 20

שמעון גוטליב

משתמש מקצוען
הגאון המקובל ר' יצחק מאיר מארגנשטערן שליט"א כותב
וכדאי היא המצוה להגן בעד כל המסייעים באלף המגן להתברך בכל מילי דמיטב, ולא ידעו ח"ו משום צער ונזק ח"ו, ועל ראשם יחולו כל הברכות האמורות בתורה
1.png


 

קבצים מצורפים

  • המלצה מהרב מורגנשטרן.png
    המלצה מהרב מורגנשטרן.png
    KB 782.4 · צפיות: 35

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
121 יום אחרי היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, חלה התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער,
לא מדובר בהתפתחות שמביאה קצה חוט, אך מדובר בהתפתחות מסויימת בחקירת העלמות הנער החרדי ממודיעין עילית.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

פרשת מוישי קליינרמן: התפתחות נוספת בחקירה​

למעלה מ-120 ימים אחרי שנעלם, המשטרה הצליחה להביא להתפתחות נוספת בפרשת הנער מוישי קליינרמן - שעליה לא ניתן כעת להרחיב | אתמול האריך בית המשפט צו איסור הפרסום בפרשה​

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ26.7.2022 | 10:21

בימים האחרונים חלה התפתחות נוספת בפרשת היעלמותו של הנער החרדי בן ה-16, מוישי קליינרמן. מדובר בהתפתחות בחקירה, אך טרם ברור האם תקדם את מציאתו של מוישי. במשטרה ממשיכים כל העת בחקירת הפרשה ומעת לעת מבצעים פעולות בנסיון להביא לאיתורו.
אתמול (שני) האריך בית המשפט את צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת פרשת היעלמותו של קליינרמן, תושב מודיעין עילית. מטרת הצו, לבקשת המשטרה, היא למנוע שיבוש של החקירה, בה חלה התפתחות בשבועות האחרונים.
קליינרמן בן ה-16 נעדר למעלה מ-120 יום. הוא נראה בפעם האחרונה במירון ומאז נעלמו עקבותיו. בשבועות האחרונים חלה התפתחות בחקירה אך עד כה טרם הצליחה המשטרה להתחקות על עקבותיו.
"הבוקר הוארך בבימ"ש השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן", מסרה אתמול המשטרה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים".
בתחילת החודש קיים המפכ"ל הערכת המצב יחד עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים בדיון קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של מוישי.
כמה ימים קודם לכן שוחרר החשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן. החשוד שוחרר ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו.

====================================================================================

ארבעה חודשים אחרי: התפתחות דרמטית בפרשת ההיעלמות של מוישי קליינרמן​

ארבעה חודשים אחרי שמוישי קליינרמן נראה לאחרונה באזור הר מירון, ניתן לפרסם, תחת מגבלות צו איסור פרסום, על התפתחות דרמטית ומשמעותית בפרשת היעדרותו • המשפחה מאמינה כי נחטף, וייתכן ובהמשך היום יפורסמו פרטים נוספים

ארבעה חודשים, 121 ימים, מאז נראה לאחרונה מוישי קליינרמן באזור אתרא קדישא מירון, שוב מדווחים במשטרה על התפתחות משמעותית ודרמטית בחקירת היעלמותו של הנער החרדי מהעיר מודיעין עילית.
ל'חדשות JDN' נודע כי מדובר בהתפתחות מזווית שונה לחלוטין משהייתה בפעם הקודמת, אז כבר חשבו במשטרה כי הצליחו לפענח את התיק – אך בסופו של דבר החשוד שוחרר והחקירה נקלעה שוב למבוי סתום.
הפעם, המשטרה שוב הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה, כך שלא ניתן לחשוף יותר מידי פרטים. ייתכן ובהמשך היום בית המשפט יתיר לפרסם חלקית את פרטי ההתפתחות בחקירה, בהתאם להארכת מעצר, אם תהיה.
במשפחת קליינרמן עדיין מאמינים, כפי שטענו לכל אורך הדרך, כי הוא ככל הנראה נחטף. "אנחנו מאמינים שהוא בחיים ובעזרת השם יחזירו אותו אלינו", אמרו בני המשפחה בתגובה להתפתחויות.

====================================================================================

מה אתם עושים היום למען מוישי??

איפה מוישי ?? >> צ'רדי, פרוג <<


>>אמרו פרק תהילים לזכותו מוישי<<
אברהם משה בן גיטל





 
נערך לאחרונה ב:

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית

שימו לב - יתכן ובהמשך היום יפורסמו פרטים.
 

שמעון גוטליב

משתמש מקצוען
מה אתם עושים היום למען מוישי??

איפה מוישי ?? >> צ'רדי, פרוג <<


>>אמרו פרק תהילים לזכותו מוישי<<
אברהם משה בן גיטל





 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה