• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

חיים ומוות ביד המקלדת/ אריאל אלחרר​

בטור מיוחד ל'כל רגע' מגולל אריאל אלחרר מי שמלווה את פרשיית היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית את בקשתה ותחינתה של אמו שלא להפיץ שמועות מרושעות בנוגע להיעלמות בנה עד לחשיפת הפרטים המלאים שנמצאים בצו איסור פרסום. "כל הודעה כזו פוגעת בנו כמו חץ בלב, היא מרסקת אותנו"​

כאחד שחשף ומלווה באופן אישי את הפרשה המטרידה על היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית נתקלתי באינספור הודעות וסיפורי בדיות סביב היעלמותו של מוישי.
הבוקר התקשרה אליי גיטי קליינרמן אמו של מוישי ובכתה לי בדמעות שליש שאתמול הבת הגדולה שלה נסעה באוטובוס ופגשה חברה שאמרה לה כמשיחה לפי תומה על כך ששמעה שאח שלה מוישי נרצח, הבת חזרה הביתה ופרצה בבכי.
האמא שגם ככה מתמודדת בקושי נוראי כבר 97 יום מאז נעדר בנה מוישי לא ידעה איך להגיב לבתה, שיש מלא פייק ניוז ושמועות שמסתובבות ברשת וצריך להמשיך להתפלל ולהיות חזקים עד שתצא הודעה רשמית בעניין.
גיטי קליינרמן ביקשה ממני לפרסם את הדברים האלו בכל מקום: "עם ישראל היקר והאהוב, אני רוצה קודם כל להודות לכל אחד ואחד שהתפלל עבור בני מוישי, לכל אחד שמחזק ותומך בנו בימים הטרופים האלו.
אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה, היזהרו לפני שאתם כותבים ומפיצים דברים שאין להם שחר ואין להם בסיס, כל הודעה כזו פוגעת בנו כמו חץ בלב, היא מרסקת אותנו, יש לי חוץ ממוישי עוד 7 ילדים שהולכים יום יום לבתי הספר וצריכים להתמודד עם אותם השמועות, תמתינו שנייה לפני שאתם שולחים הודעה מסוג הזה ותחשבו כאילו מוישי הוא אחיכם הקטן כי מוישי קליינרמן הוא כבר לא רק בני הוא בנם של כל עם ישראל".
תמשיכו להתפלל עבור אברהם משה בן גיטל.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

100 ימים להיעלמות משה קליינרמן: מאמצים כבירים במסע החיפושים​

על מוישי קליינרמן כולנו שמענו אבל איש לא יודע על העלויות הכרוכות בחיפוש אחריו • אמנם כולם בטוחים שהמשטרה מבצעת את החיפושים וממנת אותם, אך האמת היא שהמשפחה צריכה לדאוג לכיסוי הוצאות החיפוש על ידי המתנדבים הרבים • העלות הכוללת של הפעלת מתנדב בחיפושים מסתכמת בכ-400 שקל לכל מתנדב • ההורים משתגעים מדאגה, ובמקביל צריכים לגייס כספים למימון החיפושים​

da4306dfa99a82a96feb.jpg

כשהוריו של מוישי קליינרמן הבינו שהילד נעדר, הם ידעו מיד איפה לחפש אותו. באזור ציון הרשב"י במירון.

הוא סיפר שהוא נוסע למירון, וחיבתו אל המקום הקדוש הזה ידוע זה מכבר.
הם פנו למשטרה שלא עשתה כמעט דבר, ובסופו של דבר החליטו להתחיל לחפש אותו בכוחות עצמם.

לחצו כאן וסייעו במאמץ החיפושים>>>

הם נסעו למירון והחלו לחפש את מוישי בקרבת הציון, באתרים אחרים באזור, ומשלא מצאו דבר, החליטו לבדוק את מצלמות האבטחה.
הבעיה שהיתה תקלה בשרתים של האתר, וכדי לחלץ את החומר הם היו צריכים לשכור את שירותיה של חברה מיוחדת מארה"ב המתמחה בעבודות מסוג זה.
לאחר מכן לקחו צוות של מתנדבים והושיבו אותם לעבור על מאות שעות צילום של כעשרים מצלמות...
עד שאכן אותר מוישי באחת המצלמות כשהוא צועד בקרבת הציון הקדוש. לאחר מכן הוא לא נראה יותר, למרות שהאזור כולו מרושת במצלמות. כאילו מישהו חטף אותו.
האם באמת מישהו חטף אותו? ההורים לא יודעים!

וזה מה שאוכל אותם. פיזית. הם משתגעים מדאגה. בדרך הם הוציאו סכומי כסף לא מבוטלים, ארגנו הסעות למתנדבים שהגיעו לחפש, עד שבסופו של דבר המשטרה החלה לחפש בכוחות מתוגברים.
אבל גם כעת, כשמבצע החיפושים בשיאו, והחקירה מתנהלת במלוא המרץ, המשפחה עדיין חייבת לארגן כסף.
לא רק שההורים לא יכולים לעבוד במצב הפיזי והנפשי בו הם נתונים, והם צריכים עזרה בכלכלת הבית, אלא שהם גם צריכים לממן את עלויות החיפוש.

גם כשאנשים טובים מתנדבים לחפש, זה עולה כסף. צריך לארגן להם ציוד, לדאוג לעמדות מנוחה מוצללות, לשתיה ואוכל, הסעה ברכבי שטח אל תא השטח בו מתבצע החיפוש ועוד.
העלות של הפעלת מתנדב היא כ-400 שקלים ליום, וכשמדובר בעשרות או מאות מתנדבים, הסכום מוכפל בהתאם, לכל יום של חיפושים.
זה מקומם לשמוע שהמדינה לא מרבה לעזור במקרים אלו, ושאת הכסף צריכה המשפחה לגייס מאנשים טובים. אבל זאת מציאות קיימת.
מי מאתנו אינו מכיר את התחושה האיומה שאנו חשים, כהורים לילדים, כאשר חולפות כמה שעות לאחר סיום הלימודים, ואחד הילדים לא שב הביתה... ההליך הראשוני של כמה טלפונים מהירים למספר חברים ול'חוג' של הילד כבר הסתיים... החברים כולם כבר הגיעו הביתה, החוג כבר הסתיים מזמן מזמן, החושך מתחיל לרדת, והילד טרם חוזר...
אז מתחילה תחושת קיפאון. צמרמורת שיורדת בשיפולי הגב ושולחת זרועות אל עבר הידיים והרגליים...

אנו נצמדים לחלון הבית, ומסתכלים שוב ושוב – מי זה הילד שם מרחוק, האם זה לא יענקי שלנו?!... תחושת הרווחה הזמנית שמתפוגגת לאחר שמתברר כי זה לא היענקי שלנו, מתחלפת בתחושת אימה זוחלת... איפה יענקי?? מה קרה לו?? אולי נפל בבור העמק שליד החיידר.

תחשבו איך מרגישה גיטי, אמא של מוישי. איך מרגיש אבא שלו.
זה נורא לחשוב על זה! דמעות!

בואו נעזור להם, בואו נתגייס לסייע להם, על ידי תרומה לקרן המיוחדת שנפתחה למענם, נוכל להקל לפחות על המאמצים שלהם לגייס את הכסף הנדרש למימון ההוצאות הרבות הכרוכות בחיפושים היקרים.
בואו נעזור להורים של מוישי, ונזכה להציל נפש אחת מישראל, את מוישי היקר, שבוודאי יושב אי שם ומחכה להורים שלו שיבואו לחלץ אותו.

לחצו כאן וסייעו במאמץ החיפושים>>>
 

יהודיה מהצפון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
100 ימים, זהו המספר הבלתי נתפס של למעלה משלושה חודשים בהם נעדר הנער בן ה-16, מוישי קליינרמן, מביתו שבעיר מודיעין עילית. אמש (ראשון) הגיעו לראשונה קציני משטרה בכירים אל בית משפחת קליינרמן, אך הודו שלמעשה אין להם שום קצה חוט איפה מוישי. היום, במר ליבם, פנו במכתב הוריו של מוישי לשר הביטחון בני גנץ, בבקשה שיסייע עם כוחות צבא.

"לכבוד שר הביטחון מר בני גנץ. הנידון: בקשת עזרה דחופה באיתור בנינו מוישי קליינרמן!", פותחים הוריו של מוישי, שמואל וגיטי, את המכתב הכואב. "כבוד השר שלום רב. אנו, הורי הנער אברהם משה קליינרמן בן ה-16.5 שנעדר במירון בתאריך 25 למרץ, 2022. פנינו למשטרה כדי שיעזרו לנו לאתרו, וגם אנו מצדנו עושים מאמצי על בנושא. עד כה כל הנסיונות לאתרו עלו בתוהו. אי אפשר לתאר את הקושי והצער, את הדאגה לחייו כל שניה", כתבו.

לדברי ההורים, "אנו חווים כבר 100 יום של מתח אין-סופי, סימן שאלה אחד גדול שנוגס בנו באכזריות, רגע אחר רגע. המשטרה מעורבת בנושא כבר שלשה וחצי חודשים, ומשום מה לא רואים התפתחות מיוחדת, ואין שום קצה חוט. מדובר פה בחשש לחייו של קטין, אזרח ישראלי, בכל רגע שעובר! אנו פונים אליך כמוצא אחרון בתור האדם שיכול לעזור לנו, גם אתה אבא, ואתה יכול להבין קצת מה שעובר עלינו כהורים, בדאגה יומיומית, שמאיימת להוציא אותנו מדעתנו".

"חוסר הוודאות פוגע ביכולת שלנו לתפקד נורמלי בבית, לטפל בשבעת ילדינו האחרים, בעבודה, ובלימודים. אנחנו מתחננים אליך! אתה האחראי על הצבא ועל שירותי הבטחון עזור לנו למצוא את מוישי האהוב שלנו! אין לנו יום ולא לילה! כל רגע קריטי! כידוע אנו מתגוררים ביהודה ושומרון, הריבון כאן הוא הצבא עליו אתה אמון. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שתיכנס לתמונה ותפעיל את הצבא, תכניס את היחידות לאיתור נעדרים ותעזור לנו למצוא את מוישי שלנו", זעקו ההורים.

"כידוע מקום העדרותו במירון – מקום גאוגרפי קשה ונאמר לנו על ידי רבים שלצבא יש יכולות מבצעיות גבוהות לאיתורו כמו: עוקץ/איתן ומרול. אנחנו בטוחים שאם כבודו יפעל, יפעיל ויעשה כל שביכולתו נמצא את מוישי ונחזירו הביתה בהקדם. תודה מראש! בברכה: שמואל וגיטי קליינרמן", סיימו הוריו של מוישי את מכתבם הכואב. עם זאת, עד כה לא נמסרה תגובה או התייחסות מצידו של השר גנץ.

 

יהודיה מהצפון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מעל מאה ימים עברו מאז שהנער החרדי מוישי קליינרמן נעלם כאילו בלעה אותו האדמה ובמשטרת ישראל ממשיכים כל העת במאמצי החיפוש אחריו, תוך קשר רציף עם משפחתו של הנער שמעודכנת בהתפתחויות.
ברקע שחרורו ממעצר אמש (שני) של החשוד במערבות בגלל "קשיים בחקירה", במשטרה יוצאים למאבק בהנפצות ורסיסי המידע שמתפרסים ומעוררים ספקולציות לגבי מצבו של הנער ואומרים כי "מאז ניתן צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדויקים בדבר נסיבות היעדרותו. מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה".
במשטרה מבקשים להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום ומדגישים כי כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם. הם מסבירים כי מטרת הצו שהוצא לבקשת המשטרה היא לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנעדר ומשפחתו.
החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, שוחרר אמש ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו. החשוד, ששוחרר בתנאים מגבילים, נעצר בשבוע שעבר במסגרת התפתחות בחקירת ההיעלמות, ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה.
הוריו של מוישי הגיבו על שחרור החשוד: "מצפים ודורשים שהמשטרה תמשיך לפעול למען החזרתו של בנינו הביתה ותפעל באמצעות כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותה למען כך. כבר 100 ימים שמוישי לא בבית ולצערנו עדיין אין קצה חוט משמעותי שיוביל לבשורה".
שלשום, מפקד מחוז ש"י ניצב, עוזי לוי בלווי מפקד מרחב שומרון ומפקד תחנת מודיעין עילית הגיעו לבית המשפחה בכדי לעדכן אותם אודות הפעולות הרבות שהמשטרה מבצעת תוך שימוש באמצעים רבים. "כלל המחוז בהנחיית מפקד המחוז פועלים מסביב לשעון בזירות שונות ועם כלל האמצעים הטכנולוגיים שברשותם, במטרה לאתרו בהקדם".
במשטרה מעדכנים כי עד כה התבצעו סריקות רבות ונרחבות בכל גזרת הר מירון על ידי מאות שוטרים, מתנדבים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב על ידי אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים למקד חיפושיהם וכל זאת המשטרה מבצעת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.
בחדרי חרדים

https://charidy.com/bringback/27548
 

יהודיה מהצפון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אחרי ששחררו אמש ממעצר את החשוד היחידי בפרשיית העילמותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, מוישי קליינרמן, במשטרה משיבים היום (שלישי) לביקורת הציבורית כנגדם ועל כך שמוישי נעדר כבר 101 ימים. "משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאמצי החיפוש אחר הנעדר אברהם משה (מוישי) קליינרמן", מוסרים היום במשטרת ישראל.
במשטרה הוסיפו כי "מיום קבלת הדיווח משטרת ישראל פועלת ללא לאות על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחיק משפחתו. מאז ניתן צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדוייקים בדבר נסיבות היעדרותו. מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה".
"משטרת ישראל מבקשת מכולם, עיתונאים והציבור כולו ,להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום ומדגישים כי כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם. מטרת הצו שהוצא לבקשת המשטרה היא לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנעדר ומשפחתו. בנוסף המשטרה נמצאת בקשר רציף עם משפחתו של הנער ומעודכנת כל העת וככל שיהיו התפתחויות ובהתאם למגבלות הצו נעדכן את הציבור", הצהירו.
שלשום, מפקד מחוז ש"י ניצב, עוזי לוי בלווי מפקד מרחב שומרון ומפקד תחנת מודיעין עילית הגיעו לבית המשפחה בכדי לעדכן אותם אודות הפעולות הרבות שהמשטרה מבצעת תוך שימוש באמצעים רבים: "כלל המחוז בהנחיית מפקד המחוז פועלים מסביב לשעון בזירות שונות ועם כלל האמצעים הטכנולוגיים שברשותם, במטרה לאתרו בהקדם". השיחה בין הממ״ז למשפחה התקיימה ברוגע ובהבנה ובמסגרתה הודתה המשפחה למשטרה על מאמצייה הרבים לאיתור בנם.
עד כה התבצעו סריקות רבות ונרחבות בכל גזרת הר מירון על ידי מאות שוטרים, מתנדבים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב על ידי אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים למקד חיפושיהם וכל זאת המשטרה מבצעת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה. "חשוב להדגיש כי החקירה מתנהלת במספר מישורים והיות החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום אין בכוונתנו לפרט בשלב זה", טענו.
"משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו. תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה", נמסר לסיום.

כן כן אתם יכולים לסייע מאוד בפתרון התעלומה סביב הילד מוישי קליינרמן, לחצו כאן>>> לחצו כאן >


https://charidy.com/bringback/27548
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
מחשבה שעלתה לי במהלך היום....

אתמול כולם התרגשו והתפללו מאוד למציאתו השלמה של מוישי בקרוב ממש כי עברו 100 (!) יום.....
אבל עכשיו שעברו 101 אין לנו את התחושה של אתמול,
וחשבתי שכמו שאמרו 'שאינו דומה השונה פירקו מאה פעמים לשונה פירקו מאה ואחד' כי האחד הזה זה משהו מעבר וזה הקושי הגדול, כך גם אמו ומשפחתו של מוישי קשה להם היום ה101 באותו רמה כמו היום ה100 אם לא יותר.....

אז בואו נאמר כל אחד ואחת פרק תהילים למציאתו השלימה בקרוב ממש!
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

המפכ"ל שבתאי קיים הערכת מצב; "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורל מוישי"​

מפכ"ל המשטרה קיים הערכת מצב עם מפקד מחוז ש"י, ראש אח"מ וגורמים נוספים, על היעדרותו של מוישי קליינרמן • שבתאי קיבל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של הנער הנעדר




102 ימים להיעדרותו של מוישי קליינרמן: במסגרת הערכת המצב שסיים המפכ"ל לפני מספר דקות (רביעי) עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים, קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של מוישי, הנער בן ה-16 ממודיעין עילית.
מהמשטרה נמסר, כי מאז שהתקבל הדיווח במשטרת ישראל על היעדרותו, פועלת המשטרה סביב השעון ובכוחות גדולים בסריקות אחר משה ובמקביל נעשות פעולות חקירה רבות אשר רובן חסויות והן חוסות תחת צו איסור פרסום. כבר לפני מספר שבועות ובמקביל לפעילות המשטרה, הוקם צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובשילוב אגף החקירות והמודיעין אשר פועל עם כל האמצעים שברשות משטרת ישראל בכדי לאתרו. במקביל נמצאת המשטרה בקשר רציף עם משפחתו של משה וזו מעודכנת בהתפתחויות ככל שמאפשרת החקירה.
מפכ"ל המשטרה אמר במסגרת הערכת המצב, כי "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו".
המפכ"ל הוסיף ופירט על מאמצי החקירה והחיפושים אחר מוישי. "למרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל", הוסיף רנ"צ שבתאי.

====================================================================================

מה עשיתם היום עבור מוישי
???



אמרו פרק תהילים לזכותו מוישי
אברהם משה בן גיטל
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה