דעה אישית של הכותבלפי מה ההמלצות?
דעה אישית של הכותבלפי מה ההמלצות?
21. שיר- קריצה בט"ז אדר. לשמר את הקשר אחרי פורים. (מומלץ)
דעה אישית של הכותב
הנה בבקשה:
2. סיפורו של השנורר ועברו המפואר כצ'יינג' נייד
3. סיפורו של מי שהסתובב בכל הפורומים האפשריים במרשתת והרגיש שזה לא זה עד ש...
4. שיר - הבניין שהריח כמו מזבלה, ולאו דווקא בגלל הזבל, אלא בגלל תרבות הדיור. מתי ואיך זה השתנה?
5. סיפורו של ר' נוחעם החזן שחטף קיתונות של בוז בעיצומו של יום סליחה ומחילה, אך המחילה הגיעה רק חצי שנה אחר כך. (מומלץ)
6. מונולוג של עקרת בית 'מחשבנת', ששוקלת ובוחנת בכובד ראש כמה, איך ולמה לתת משלוחי מנות.
7. שיר- מונולוג של ישמעאלי.
8. סיפורה הכואב של יתומה, שבשבילה פורים הוא לאו דווקא היום הכי שמח בשנה.
9. בנו הצעיר של ראש הישיבה הצעיר. שאכזב את אביו שוב ושוב עד ש...
10. מונולוג של מלמד תשב"ר והלקח שלמד מהקלף ה'פושט'.
11. שיר- ימינך פשוטה לקבל שבים. על ידינו הפשוטה אל-על, וידו של הבורא הפשוטה אלינו ברחמים ביום הפורים.
12. סיפורו המשעשע של אברך המעלה על רכבו המקרטע שני בחורים מקרטעים
13. שיר קצר- לא פחות מאלף פעמים שנקשתי על השער.
14. סיפור בשתי נקודות מבט: בן מאתגר ואמא מאותגרת. (מומלץ)
15. סיפור 'חד פעמי' על נחומי, הילד שרוצה ללכת לישיבה.
16. שיר - מקבץ גשמי נדבה. (לא משוכנע שהבנתי את משמעותו, כמו את הקשר שלו לנושא המסגרת)
17. מונולוג של גרושה טרייה.
18. כל הפושט קוראים לו - אב עייף ופעוט בוכה באמצע הלילה.
19. הפושט יד ניתן לו? - סיפור על שוקולד, צ'יפס וכמה שכנים שגרים אחד בתוך השני.
20. בושקה במשלוח - משפחת עציון באים להתגורר באזור המצוקה ומפיצים אור לכל כיוון.
21. שיר- קריצה בט"ז אדר. לשמר את הקשר אחרי פורים. (מומלץ)
22. מן הנותנים. המפגש המסעיר בין השנורר המיתולוגי לעמיתו המקצוען.
23. שיר - אבי רווקים עננו.
24. כל הפושט לב - עדי בקבוצת התמיכה למוכות גורל.
25. התח-פושט - מונולוג של אם מאותגרת יצירתיות, המתוסכלת ממטלת התחפושות.
26. לא פושטת יד- הילדה שכמעט לא זכתה להיות 'מעבירה' - ובכך סייעה לכל הכיתה.
27. אין לה כפפה - סיפורה של יד ימין.
28. הפושט יד נותנים לו - סיפורו של אביה של הדס המאתגרת.
29. שובו של אתגר הפורים הגדול - דורשים אלף מילים.
30. שיר - על דלתי מרום דופקת נוקשת
31. למרות - סיפורו של גבאי הצדקה ותלאותיו. (מומלץ)
32. הפושט יד זורקים לו - היד הפשוטה שקיבלה את הבננה.
33. פושט ידו שוב ושוב ונותן מאוצר מתנת חינם - מטפלים בהזמנה של ברקוביץ.
34. הצדקה לחייך - הסטנדאפיסטית מתאמנת.
35. הפשיטה הגדולה - סיפורה של חולייה מתוחכמת ומסוכנת, וכיצד נגמר השוד האגדי.
37. שיר - אליהו פושט יד בליל הסדר.
38. הסיני(לי)ם באים - מה צ'ינג חושב על מאצ'ינג, ואיך הסינים התעשרו.
39. סיפורה הנוגע ללב של מעוכבת ילדים בדרכה אל הכותל.
ומה עם רשימת המומלצים שלך?מעולה, תודה!!!
חשבתי לבוא בראשון לעשות משהו כזה, בסגנון תוכן העניינים של מוספי הסיפורים לחגים של המגזינים, והנה קדמני זה בכישרונו!
רק בנוגע לתקצירים לשירים אציין את שירו המפורסם של המשורר החרדי זעלדיג:
שִׁיר,
הַזָּקוּק לְתַקְצִיר -
מוּטָב,
שֶׁלֹּא נִכְתַּב.
דווקא כאן אני יכולה להעיד, שאותה אחת כלל לא חשבה להשתתף בתחרותשרוליק הולמס לחש לי שהכותבת של יצירה מסוימת (נראה לי שהוא אמר את המספר 7 אבל אני לא בטוח), גייסה את כל חברותיה מרחבי הפורום האדום, וביקשה מהן שילייקו לה.
לדעתי זה שטויות. יש גבול מה אדם יעשה בשביל ארוחה זוגית, אבל בדרך כלל כששרוליק אומר הוא יודע, אז מי יודע?
ומה עם רשימת המומלצים שלך?
כן, זה האנונימי.אין לשכוח את שטרודל-אבימי, אה?
אז זהו, שזה קצת מוזר.בואו זרים וישחקו לפנינו.
כמדומה שבהודעות מטעם נכתב, שבנוסף לליוקים ישפטו מוסמכים.הייתי מציעה שחבר שופטים מוסמך, או לפחות חברי הקהילה הזו וקהילת הסופרות בלבד, ישפטו בין היצירות.
בין כל היצירות או בין שש היצירות עם מספר הבוחרים הגדול ביותר???????שבנוסף לליוקים ישפטו מוסמכים.
לא יודע, אני לא מספיק מקושרבין כל היצירות או בין שש היצירות עם מספר הבוחרים הגדול ביותר???????
בין כל היצירות או בין שש היצירות עם מספר הבוחרים הגדול ביותר???????
נו, זה לא הגיוני.בין 6 היצירות הכי מלויקות
בסופו של דבר אין כמו מבחן האיש מהרחוב - כי הוא אמור ליהנות מהיצירה.אז זהו, שזה קצת מוזר.
אנשים שלא מבינים בכתיבה, באומנות, שלא כתבו מעולם ולא ביקרו קטע כתוב, יבואו ויחלקו לייקים כי 'התלהתבי על זה' ו'וואו חמוד בוא נעשה לייק'?
לדעתי זה שרירותי.
פשוט לכל בר דעת שהבוחן בטסט הוא כזה שיודע לנהוג,
בתחרות אוכל ישפוט שף (גם אם הוא ייאכל על ידי זאטוט שלא מבחין בין אנטריקוט לשניצל),
בין ציורים ישפטו ציירים (גם אם הם יוצגו בתערוכה פתוחה)
וכן, בין יצירות כתובות ישפטו אנשי מקצוע בתחום.
הייתי מציעה שחבר שופטים מוסמך, או לפחות חברי הקהילה הזו וקהילת הסופרות בלבד, ישפטו בין היצירות.
דעתכם?
מר ציפן,
האם תטען את אותו הדבר לגבי תחרות אוכל? גם אם בסופו של דבר האוכל יזלל על ידי פשוטי העם?
ולגבי תחרות ציורים? גם אם הם יתלו בסלון ציבורי?
לדעתי, באומנות, המדדים הם לא מה כולם אוהבים, אלא גם פרמטרים כמו עומק, מקצועיות, מסר והבעה.
אז זהו, שזה קצת מוזר.
אנשים שלא מבינים בכתיבה, באומנות, שלא כתבו מעולם ולא ביקרו קטע כתוב, יבואו ויחלקו לייקים כי 'התלהתבי על זה' ו'וואו חמוד בוא נעשה לייק'?
לדעתי זה שרירותי.
פשוט לכל בר דעת שהבוחן בטסט הוא כזה שיודע לנהוג,
בתחרות אוכל ישפוט שף (גם אם הוא ייאכל על ידי זאטוט שלא מבחין בין אנטריקוט לשניצל),
בין ציורים ישפטו ציירים (גם אם הם יוצגו בתערוכה פתוחה)
וכן, בין יצירות כתובות ישפטו אנשי מקצוע בתחום.
הייתי מציעה שחבר שופטים מוסמך, או לפחות חברי הקהילה הזו וקהילת הסופרות בלבד, ישפטו בין היצירות.
דעתכם?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קטו
א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ: