אני לא אוהבת להגיד דעה שונה מכולם, (אפילו שאני חושבת שבידול לעסק זה מעולה
אבל לא בין אנשים) וכמובן שלא להישמע מבינה יותר או משהו בסגנון, רק שתדעו
אבל אני כן כותבת בכול זאת כי אני חושבת שזה חשוב לשמוע.
במקצוע כמו שלנו חייבים לצאת מהקיבוע כול הזמן, אז גם בנושא הזה תגדילו ראש.
יש איזה מחסום חשיבתי שבמקצוע שלנו לא מפרסמים,
זה קיבעון, ולדעתי הוא מיותר ואפשר וצריך לפרוץ אותו.
אין לי עניין לפרנס את בעלי העיתונות והמקומונים, יש להם מספיק
יש לי כן עניין שגרפיקאיות ומעצבות ופרסומאיות גם בתחילת דרכם יתפרנסו בכבוד ולא יפחדו לפרסם, כי פרסום זה דבר שעובד, זה מביא לקוחות, גם אם לא בטווח המיידי אז לטווח הארוך הוא מכניס אותך לתודעת הלקוחות.
יש פה מישהי שניסתה לפרסם בעיתון או במקום אחר וזה לא הביא לה תוצאות?
לדעתי כול מי שנגד הפרסום פשוט לא ניסה.
להסתייג ולהגיד לא עובד זה מובן מאוד וגם אני בהתחלה אמרתי ככה,
אבל במחשבה שנייה, למה לא? מי אמר שלא? למה שכול עסק אחר כן יפרסם ואנחנו לא?
הרי פרסום עובד! בזה כולם משוכנעים, אז למה שלנו זה לא יעבוד?
האם כשאנחנו רואים פרסום לאדריכל אנחנו חושבים "יא, מסכן אין לו לקוחות, הוא מפרסם"?
בדרך כלל לא נחשוב ככה, או שנחשוב "וי, יש לו כסף לפרסם, כנראה שהולך לו", או שנחשוב "כשנצטרך אדריכל טוב, נפנה אליו, הפרסום שלו ממש משכנע"
אז כאחת שפרצה את המחסום החשיבתי הזה, וכן פירסמה,
אני יכולה להגיד לכם שזה עובד, ב"ה.
ועוד משהו חשוב,
הכי אני מתכוונת להגיד: אל תשבו בבית, ותחכו שיבואו לקוחות, תפרסמו, תצאו להציע את עצמכם, לא משנה בדיוק צורת הפרסום, העיקר לא לשבת ולחכות שזה יבוא מאליו, אלא אם כן כמובן בזמן הזה את יושבת ומתפללת, שזה לא נקרא סתם לשבת, אלא זה הכי עובד בעולם!
כמובן הכול רק בסיעתא דשמיא ענקית והמון תפילות. (ותהיות כול הזמן איפה הגדר של ההשתדלות.., מישהו מצא את הקו המדויק? אם כן אשמח לשמוע
)
וכמובן הכי חשוב לדעת שכשיבואו לקוחות, צריך לדעת איך למכור להם, להציג עבודות משכנעות והכול, זה לא נגמר בפרסום, אבל זה בהחלט יכול להתחיל שם.
בהצלחה ענקית!!