גרפיקה לא שווה פרסום.
יש בגרפיקה עוד הרבה מאד תחומים, ייתכן מאד שכדאי לפתח תת נישה ובה להתמקצע.
(למשל הפקת גרפיקה לדינרים, עיצוב כריכות לספרי קודש - התעסקת עם גלופות, התמחות בהשבחות, עיצוב מוצרים ועטיפות, עיצוב מוצרי יודאיקה וכו' וכד')
בשלב ראשון לא לחכות שיפנו אליך, אלא להציע את עצמך, ליזום. כמובן שחובה שיהיה לך תיק עבודות טוב בתחום.
עוד משהו - תשתפי בעבודות, למשל כאן.
תעלי, תבקשי ביקורת, תשתפי במה שעמד מאחורי היצירה.
אנשים אוהבים לפנות למי שבשטח, לעסק חי, למי שעובד. ולא למי שבעצם מובטל ומחפש עבודה.
גם קרובי משפחה יעדיפו ללכת למי שנראה להם פעיל ו"מקצועי" לעומת איזה 'לא יוצלחית' "שראית כמה למדה? עדיין היא לא מסודרת..."
לכן כדאי להשרות אווירה של פעילות, ולא אווירה של נואשות.