דרוש מידע איך מנקים את המקצף של המיקסר?

אימפריה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
רציתי לנקות את הלבן הזה שבתמונה המצורפת שנמצא בחיבור בין המקצף לבסיס שלו, לא הצלחתי להוריד את זה אז השריתי באקנומיקה ללילה, בבוקר אני רואה שהלבן התנפח, היה נראה לי כמו שאריות של סוכר שדבקו, חשבתי שבקלות אוכל להוריד את זה , שפשפתי היטב ואכן נראה שירד, אני מניחה ליבוש, למחרת אני רואה שהלבן חזר, מה זה החומר הזה???
עוד משהו שקרה מהאקנומיקה שהתקלף לי הציפוי האפור (היה אמנם קצת קילופים גם קודם אך נהיה יותר גרוע) וכשנוגעים במקומות המקולפים הידיים מתלכלכות בשחור, איך מורידים את זה??? מה עושים???
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1160.JPG
    IMG_1160.JPG
    4.5 MB · צפיות: 23

חוה ש

משתמש מקצוען
נראה שהתקלף, האקונומיקה אכלה את הציפוי.
אולי תנסי להשרות לילה במים ולראות מה קורה בבוקר.
 

bracha5

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אוטומציה עסקית
אולי תנסי להשרות דוקא בשמן, למנוע החמרה במצב המתכת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה