לקראת תביעה משפטית, אני צריך להבין את פרוצדורת העברת הכספים למע"מ.
אני לא עצמאי ולא עוסק בחשבונאות ומס ולכן חסרים לי פרטים בסיסיים על ההליך.
אשמח אם תעשירו את הידע שלי ותשלימו לי את הפערים.
1. אחרי שבוצעה עיסקה חייבת במע"מ, תוך כמה זמן חובה לדווח עליה?
2. מדווחים על כל עיסקה בנפרד, או בכל תקופה על כל העסקאות שבוצעו בה?
3. איך מתבצע הדיווח בפועל? שולחים קובץ אקסל או שממלאים את פרטי העסקאות במערכת?
4. יש עוד פרטים שמעבירים למע"מ מלבד סכום ותאריך העיסקה, לדוג' שם הלקוח או תחשיב סכום המע"מ?
5. האם כל עיסקה מקבלת מספר סידורי (מספר שומה זה נקרא?)
6. בעיסקה בה חבים גם במיסים אחרים, העיסקה מדווחת לכמה גורמים שונים או די בדיווח אחד?
אני לא עצמאי ולא עוסק בחשבונאות ומס ולכן חסרים לי פרטים בסיסיים על ההליך.
אשמח אם תעשירו את הידע שלי ותשלימו לי את הפערים.
1. אחרי שבוצעה עיסקה חייבת במע"מ, תוך כמה זמן חובה לדווח עליה?
2. מדווחים על כל עיסקה בנפרד, או בכל תקופה על כל העסקאות שבוצעו בה?
3. איך מתבצע הדיווח בפועל? שולחים קובץ אקסל או שממלאים את פרטי העסקאות במערכת?
4. יש עוד פרטים שמעבירים למע"מ מלבד סכום ותאריך העיסקה, לדוג' שם הלקוח או תחשיב סכום המע"מ?
5. האם כל עיסקה מקבלת מספר סידורי (מספר שומה זה נקרא?)
6. בעיסקה בה חבים גם במיסים אחרים, העיסקה מדווחת לכמה גורמים שונים או די בדיווח אחד?