איך מאהיבים שיעורי חומש?

בת צלפחד

משתמש מקצוען
לא חושבת שבגלל זה הבנות יודעות פחות....
לפעמים ש.ב. רשות.
לא לשכוח שזה שיעור תורה לא עברית / הבנת הנקרא ...
שיפור מיומנויות כתיבה וניסוח אני שומרת לשיעורים אחרים.
 

בת צלפחד

משתמש מקצוען
למבחנים שלי לומדים רק מדף החזרה שאותו אנו משלימות בכיתה ואם יש ילדה עם קושי בכתיבה אני מצלמת לה אותו מושלם ואם יש ילדה עם קושי בזיכרון [ רציני ] אביא לה את המבחן כמה ימים קודם לשנן ישר ממנו.
ואם יש ילדה שאמא שלה ילדה אז היא מקבלת שבוע [ לפחות ] " חופשת לידה " והיא פטורה מה כ ל כולל המבחן.
עוד לא קרה כלום לבת שפספסה מבחן.
בד"כ אני נותנת בכל עבודה בחירה [ לפחות 2 ] ואם כן עונים עליה אני מוסיפה 2 נקודות לכל תשובה. כך החכמות מבטאות את עצמן והחלשות מגיעות לציונים גבוהים .
כמו"כ מי שמביאה פתק חתום ששיננה למבחן אני מוסיפה אפילו 20 נקודות [ זה לא עולה לי כסף...] כך אני מעודדת שינון. אם יש בעיה חברתית אז אני מוסיפה נקודות למי שלמדה עם חברה שאף פעם היא לא למדה איתה - זה מחולל פלאות אצל בנות שאין להן עם מי ללמוד. בקיצור אפשר לקבל אצלי במבחן גם 145 וזה נפלא. אין לבנות חרדות ממבחנים והן אפילו אוהבות מבחן....
 

בת צלפחד

משתמש מקצוען
מי שרוצה שירים לחומש במדבר אפשר להתקשר 0527675493 אין לי את זה עם מנגינה אני פשוט שרה איתן בכיתה לדוגמא:
 

קבצים מצורפים

  • הנזיר.doc
    KB 61.5 · צפיות: 35
  • שלוח טמאים pdf.pdf
    KB 344.8 · צפיות: 30
שאלה שנשאלה לפני כמה אלפי שנים (נדה דף ע):
"מה יעשה אדם ויחכם? אמר להן: ירבה בישיבה וימעט בסחורה. אמרו: הרבה עשו כן ולא הועיל להם, אלא יבקשו רחמים ממי שהחכמה שלו .. הא בלא הא לא סגיא".
 

בת צלפחד

משתמש מקצוען
הנזיר במנגינת -"ענבי הגפן"[ השיר בשכפול למעלה. ]
שילוח טמאים במנגינת- " מי האיש החפץ חיים."

סדר הפרשיות של חומש במדבר- במדבר , נשא בהעלותך - במנגינת טוב לי טוב לי...
סדר חניית בנ"י במדבר- במנגינת:" הושיעה את עמך"...- המילים: במזרח - יהודה, יששכר , זבולון. בדרום - ראובן שמעון וגד, במערב -אפרים ,מנשה ובנימין בצפון - דן ,אשר ונפתלי.
 

בת צלפחד

משתמש מקצוען
שאלה שנשאלה לפני כמה אלפי שנים (נדה דף ע):
"מה יעשה אדם ויחכם? אמר להן: ירבה בישיבה וימעט בסחורה. אמרו: הרבה עשו כן ולא הועיל להם, אלא יבקשו רחמים ממי שהחכמה שלו .. הא בלא הא לא סגיא".
ברור שצריך להתפלל אבל זה לא סותר שצריך להאהיב את הלימוד. :) הרה"ג הר' שרבני זצוק"ל היה מברך את בניו שיאהבו את התורה ושאלוהו למה הוא לא מברך שיגדלו / שידעו את התורה והוא ענה שמי שאוהב את התורה גם יידע אותה...
 

מיקי זאק

משתמש מקצוען
עם הרבה סיפורים המציירים את הלימוד וכך התלמידים לא רק לומדים אלא אף חווים את הלימוד .
בדוק.
 

אדם מן הישוב

משתמש צעיר
אל תגלו אבל אני בקושי נותנת ש.ב. בתורה ובנביא אחרי שעברתי על הרבה מחברות במתי ספר שונים וראיתי את השגיאות הרבות והטעויות בדברי תורה אני לא רוצה לקחת סיכון...
אכן, אין לתת שאלות פתוחות בתורה ובנביא, הבנות כותבות טעויות רבות!
אלא אם כן, את מסוגלת לעבור, לבדוק אחת אחת ולתקן.

כתחליף אני נותנת להן שאלות ממוקדות מאד שאת התשובה הן צריכות להעתיק מתוך החומש,
ובסוגריים אנחנו כותבות את הפסוק המדויק.
כך שאין מצב לטעות.
 

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
למבחנים שלי לומדים רק מדף החזרה שאותו אנו משלימות בכיתה ואם יש ילדה עם קושי בכתיבה אני מצלמת לה אותו מושלם ואם יש ילדה עם קושי בזיכרון [ רציני ] אביא לה את המבחן כמה ימים קודם לשנן ישר ממנו.
ואם יש ילדה שאמא שלה ילדה אז היא מקבלת שבוע [ לפחות ] " חופשת לידה " והיא פטורה מה כ ל כולל המבחן.
עוד לא קרה כלום לבת שפספסה מבחן.
בד"כ אני נותנת בכל עבודה בחירה [ לפחות 2 ] ואם כן עונים עליה אני מוסיפה 2 נקודות לכל תשובה. כך החכמות מבטאות את עצמן והחלשות מגיעות לציונים גבוהים .
כמו"כ מי שמביאה פתק חתום ששיננה למבחן אני מוסיפה אפילו 20 נקודות [ זה לא עולה לי כסף...] כך אני מעודדת שינון. אם יש בעיה חברתית אז אני מוסיפה נקודות למי שלמדה עם חברה שאף פעם היא לא למדה איתה - זה מחולל פלאות אצל בנות שאין להן עם מי ללמוד. בקיצור אפשר לקבל אצלי במבחן גם 145 וזה נפלא. אין לבנות חרדות ממבחנים והן אפילו אוהבות מבחן....
נעה את מורה מופלאה!
מתרגשת לקרוא את המילים שלך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה