לימוד נהיגה איך אתם שומרים על מרכז הנתיב?

תגובתי

משתמש מקצוען
כנהג חדש עדיין קשה לי לשמור על נהיגה באמצע הכביש ויוצא לי לברוח לצד ימין אשמח לטיפים מנסיון כיצד לשמור על האמצע מבלי לנטות ימין ושמאל
 

בטח בהשם

משתמש פעיל
כנהג חדש עדיין קשה לי לשמור על נהיגה באמצע הכביש ויוצא לי לברוח לצד ימין אשמח לטיפים מנסיון כיצד לשמור על האמצע מבלי לנטות ימין ושמאל
תסתכל רחוק אל תסתכל כל שניה אם אתה באמצע או לא
תסע ככה כמה ק"מ בלי לבדוק ותראה שהגעת בשלום,👋
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
כנהג חדש עדיין קשה לי לשמור על נהיגה באמצע הכביש ויוצא לי לברוח לצד ימין אשמח לטיפים מנסיון כיצד לשמור על האמצע מבלי לנטות ימין ושמאל
אצלי (ואצל עוד כמה שמעתי שזה עובד...) לבלוע (שהפסים יעברו בעין במיקום זה) את פסי הנתיב המסומנים על הכביש באמצעות קצה שמאלי תחתון של השמשה
מקווה שאני ברור...
אם יש באמצע הדשבורד איזה חיישן כלשהו אז אפשר לבלוע את הפסים הימניים באמצעותו
 

ד. מ.

משתמש מקצוען
תפזול מדי פעם למראה הימנית לראות שאתה רואה את הפסים של הנתיב (גם אני נהג ממש ממש חדש, שבוע ראשון עם רכב, וכששמעתי את זה זה היה נשמע לי קשה ובפועל זה הרבה יותר קל ממה שחשבתי.....)
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
ישר כח לעונים
אשמח לעוד טיפים מנהגים מנוסים
1. מה שעושה הזמן לא עושה..
2. יודעים לפי ההגה, מרכז ההגה במרכז הנתיב? אתה במרכז הנתיב
3. אפשר לעשות "בכאילו" כמו שלומדים במגרשי הלימוד של נהיגה מקצועית:
מחפשים מגרש חנייה ריק,
לוקחים בקבוקי משקה גדולים וממלאים אותם 1/3 מים
מניחים אותם בשתי טורים כמה ס"מ רחוק מהגלגלים
עכשיו אתם צריכים לנסועה בניהם בלי להפיל אותם..
הצלחתם? עברתם את המבחן..
 

בני2

משתמש מקצוען
אצלי (ואצל עוד כמה שמעתי שזה עובד...) לבלוע (שהפסים יעברו בעין במיקום זה) את פסי הנתיב המסומנים על הכביש באמצעות קצה שמאלי תחתון של השמשה
יודעים לפי ההגה
לא הגיוני בעליל.. אם הנהג משנה את הגובה של המושב או את המרחק ישיבה זה ישתנה.

מה שכתבו, העצה הפשוטה היא להסתכל רחוק כמה שאפשר, ובלי לחץ בסוף תצחק על השאלה הזו.. אפשר להעזר במראות אם אתה לא בטוח בזמן מסויים איפה אתה ממוקם ביחס לנתיב.
 

החסידים

משתמש מקצוען
1. להסתכל כמה שיותר רחוק ולא ממש על הכביש מתחת לרכב,
2. הפסים של הנתיב הימני צריכים לעבור באמצע הדשבורד ואז אתה במרכז (אתה יכול לבדוק את זה עם המראה הימנית ולראות).
 

תגובתי

משתמש מקצוען
1. להסתכל כמה שיותר רחוק ולא ממש על הכביש מתחת לרכב,
2. הפסים של הנתיב הימני צריכים לעבור באמצע הדשבורד ואז אתה במרכז (אתה יכול לבדוק את זה עם המראה הימנית ולראות).
לא הבנתי את זה
2. הפסים של הנתיב הימני צריכים לעבור באמצע הדשבורד ואז אתה במרכז (אתה יכול לבדוק את זה עם המראה הימנית ולראות).
 

אין דברים כאלה

משתמש מקצוען
מבין כל הפתרונות הכי פשוט לבצע (וכן להסביר בכתב למישהו אחר....) זה:
2. יודעים לפי ההגה, מרכז ההגה במרכז הנתיב? אתה במרכז הנתיב
ולגבי השאלה-
לא הבנתי למה אם מרכז ההגה במרכז הנתיב זה אומר שאני באמצע
נראה לי שהנהג יושב שמאלה יותר ממרכז הנתיב............
בגלל סיבה פשוטה, הנתיב יותר רחב מרוחב הרכב.

אני הייתי מפשט את זה יותר וממקם את עצמי (הנהג) באמצע הנתיב.
אתה יכול בדוק, עצור את הרכב במקום כשאתה (מושב הנהג) ממש באמצע הנתיב ותראה במראה הימנית את הרכב צמוד לפס הצהוב.
בהצלחה.
 

ד. מ.

משתמש מקצוען
מבין כל הפתרונות הכי פשוט לבצע (וכן להסביר בכתב למישהו אחר....) זה:

ולגבי השאלה-

בגלל סיבה פשוטה, הנתיב יותר רחב מרוחב הרכב.

אני הייתי מפשט את זה יותר וממקם את עצמי (הנהג) באמצע הנתיב.
אתה יכול בדוק, עצור את הרכב במקום כשאתה (מושב הנהג) ממש באמצע הנתיב ותראה במראה הימנית את הרכב צמוד לפס הצהוב.
בהצלחה.
אתה סך הכל אומר שאין שום בעיה להיות יותר ימינה בנתיב ולא להיות דוקא באמצע
מסכים לחלוטין כשנוסעים בנתיב הימני, שאז אם גולשים טיפה ימינה זה לשוליים, אבל בנסיעות בנתיב אמצעי (כגון שימני נת"צ וכדו') שמפחיד מאד גם לגלוש ימינה, שם יותר נח לשמור ממש על אמצע הנתיב
 

החסידים

משתמש מקצוען
לא הבנתי את זה
אני ינסה להסביר,
כשאתה נוסע על הנתיב השמאלי אתה צריך לראות את הפסים של הנתיב לידך (הימני) עוברים באמצע הרכב, ואם אתה בימין אז אותו דבר עם הפס הצהוב, ואז אם מסתכל במראות הצדדיות תראה שיש אותו מרחק בין הרכב לימין ובין הרכב לשמאל.
 

אין דברים כאלה

משתמש מקצוען
אתה סך הכל אומר שאין שום בעיה להיות יותר ימינה בנתיב ולא להיות דוקא באמצע
מסכים לחלוטין כשנוסעים בנתיב הימני, שאז אם גולשים טיפה ימינה זה לשוליים, אבל בנסיעות בנתיב אמצעי (כגון שימני נת"צ וכדו') שמפחיד מאד גם לגלוש ימינה, שם יותר נח לשמור ממש על אמצע הנתיב
סליחה.
לא הבנתי את שאלתך (הראשונית).
חשבתי שאתה שואל איך נשארים בנתיב תוך כדי הצמדות לפס הצהוב בלי לעלות עליו - כמו שהחוק מחייב.

לגבי הישארות באמצע נתיב, כאמור זה מיומנות, אני עושה את זה במבט למרחק והשוואת פגוש הרכב ביחס לנתיבים.
אבל! לדעתי ככל שתהיה שקוע בזה במהלך הנסיעה - האם אני במרכז או לא מספיק במרכז - ככה תזגזג יותר!
סע לשלום!
 

הקלידן המאסטרו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אני לא יודע מה אתם כל כך מסתבכים....
אני מאז שהוצאתי את הרשיון עד עכשיו אני לא חושב שאני מי-יודע-מה שומר על מרכז הנתיב....
את זה תשאירו לנהגי מרוץ.
רק שתבינו: נתיב זה משהו כמו 3.5 מטר רוחב, כמובן בבין עירוני. טויוטה קורולה, שזה יחסית רכב רחב, הוא ברוחב של 1.7
אז כל עוד אתם לא נתקעים בעמודים ורכבים אחרים, יש לכם כמעט מטר כל צד להתנדנד כמה שבא לכם.

אפשר לומר הרבה עצות, אבל השיטה הבדוקה והידועה לנסוע קדימה, זה להסתכל כמה שיותר רחוק.
כל שאר השיטות, (במחילה,) זה תלוי בגובה, ברוחב והאורך של הרכב, ובגובה והמרחק מההגה של הנהג, ובכביש שבו הוא נוסע.
תהיו בריאים, יום טוב.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
כנהג חדש עדיין קשה לי לשמור על נהיגה באמצע הכביש ויוצא לי לברוח לצד ימין אשמח לטיפים מנסיון כיצד לשמור על האמצע מבלי לנטות ימין ושמאל
אל תסע במרכז הנתיב, צריך ליסוע בצד הימיני קיצוני של הנתיב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יי כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

בעלי חיים בראשי תיבות • אתגר 134

לוח מודעות

למעלה