איך אתם מנקדים

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
את השם אזגור (מלך פרס)? מה המקור לניקוד שאתם מציעים?
תודה!
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ייתכן (לא ניסיתי להשוות מה שכתוב בוויקיפדיה עם 'סדר הדורות'), אבל זה לפחות נותן רמז לכך שהאל"ף של אזגור מנוקדת בחיריק. השאלה מה הלאה:) ראיתי ששוטנשטיין ניקדו אִזְגוֹר - האם ללכת בעקבותיהם או שלמישהו כאן (אברהם?) יש מסורת אחרת.
 

agav

משתמש פעיל
א' פרוסטטית - כמו אצטומכא, אסטרולוג, אפלטון - לפעמים בחיריק, ולפעמים בפתח. (אחשורוש אולי יעזור במשהו, אבל כאן הא' לפני גרונית. כך שקשה לדעת.)
(התעתיק הלועזי מציע את שתי האפשרויות)

באשר למסורות - הזירה פנויה למומחים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה