תאורת חרום
משתמש סופר מקצוען
שלום רב.
ידיד שיתף אותי במכתב הבא.
עסקים לא עושים עם חברים
יש לי מכירה ביתית של סלולר וקווי סלולר.
לאחרונה ראיתי חברים קרובים מאוד וקרובי משפחה, שרכשו בעבר אצלי ונתתי להם שירות מעולה לדעתי,
והם התעניינו אצלי על מכשיר.
פתאום אני רואה אותם מחזיקים ביד מכשיר חדש שלא קנו אצלי. זה מאוד פגע בי. מדובר באנשים שאני בקשר יומיומי איתם, ואני עוזר להם בהרבה תחומים אחרים. אני מרגיש ממש בגידה.
לאחרונה היה מקרה עם חבר קרוב שאני בקשר מאוד טוב איתו, וקנה הרבה פעמים אצלי, לפתע אני רואה אותו עם מכשיר חדש והוא בא לבקש ממני עזרה ומתנצל שהיה לו זיכוי בחנות מסויימת.
לאחר כמה שבועות אני מגלה שנייד קווים וקנה עוד מכשיר, לא אצלי. מדובר על אדם שאני מקדיש בשבילו הרבה שעות ועושה לו הרבה טובות.
גם הרבה אנשים מתייעצים איתי על איזה מכשירים כדאי להם לקנות, ובסוף לא קונים אצלי, אלא קונים בחנות,
וכן מתייעצים איתי לאיזה חברה יש קליטה טובה באזור שלהם.
אם אתם לא חושבים לקנות אצלי, אז אל תתייעצו איתי, או שתגידו מראש אני לא חושב לקנות אצלך.
איך אפשר לדון לכף זכות , ואיך אפשר לעודד את הידיד?
ידיד שיתף אותי במכתב הבא.
עסקים לא עושים עם חברים
יש לי מכירה ביתית של סלולר וקווי סלולר.
לאחרונה ראיתי חברים קרובים מאוד וקרובי משפחה, שרכשו בעבר אצלי ונתתי להם שירות מעולה לדעתי,
והם התעניינו אצלי על מכשיר.
פתאום אני רואה אותם מחזיקים ביד מכשיר חדש שלא קנו אצלי. זה מאוד פגע בי. מדובר באנשים שאני בקשר יומיומי איתם, ואני עוזר להם בהרבה תחומים אחרים. אני מרגיש ממש בגידה.
לאחרונה היה מקרה עם חבר קרוב שאני בקשר מאוד טוב איתו, וקנה הרבה פעמים אצלי, לפתע אני רואה אותו עם מכשיר חדש והוא בא לבקש ממני עזרה ומתנצל שהיה לו זיכוי בחנות מסויימת.
לאחר כמה שבועות אני מגלה שנייד קווים וקנה עוד מכשיר, לא אצלי. מדובר על אדם שאני מקדיש בשבילו הרבה שעות ועושה לו הרבה טובות.
גם הרבה אנשים מתייעצים איתי על איזה מכשירים כדאי להם לקנות, ובסוף לא קונים אצלי, אלא קונים בחנות,
וכן מתייעצים איתי לאיזה חברה יש קליטה טובה באזור שלהם.
אם אתם לא חושבים לקנות אצלי, אז אל תתייעצו איתי, או שתגידו מראש אני לא חושב לקנות אצלך.
איך אפשר לדון לכף זכות , ואיך אפשר לעודד את הידיד?