תח"צ איך אומרים "תא מטען" או "בבקשה לעצור" בערבית?

תשב"ר

משתמש פעיל
כנוסע יום יום בתח"צ י-ם בי"ש עם חברת תנופה,
אני עד לתופעת הנהגים הבני דודים אשר שנאת הדת יוקדת מעיניהם. לאחרונה הם מידי עם האף למעלה ומזלזלים בנוסעים ללא סוף.

ראשית עניין הרדיו הדלוק בשפת ערבית בקול רם, לאחרונה מצוי מאד שהם מדליקים את הרדיו בערבית בקול רם, (בבוקר הפיגוע בשבוע שעבר הנהג הוא זה שדיווח לנוסעים: קרה בה ביגוע) האם אפשר עפ"י חוק לבקשם לכבות או להנמיך. ישנם שעות בהם נהגים שמדליקים על דרך קבע.

שנית הרבה מהם אינם עוצרים במעברי חציות לא לילדים ולא למבוגרים.

דוהרים במהירות אף ברחובות שוקקי חיים כנהר הירדן בית שמש וכשמגר בי-ם בזמנים שהרחובות עמוסים בבני אדם כביכול הם ברכבם הפרטי.

אינם מהססים לדלג על תחנות בהם בני אדם יושבים ומעוניינים לעלות, רק אם הבני אדם עומדים על שפת המדרכה ומסמנים להם לעצור הם עוצרים.

לא פעם ולא פעמיים לאחר שכבר העלו כמה נוסעים, אם סגרו את הדלת הם לא יעלו מי שהגיע ממש עכשיו, אפילו אם עדיין לא יצאו.
ועוד ועוד...

השאלה האם יש למי לפנות?
ומה הדרך לפתור זאת. אין לי דרך לתעד זאת ובד"כ לרוב הנוסעים ג"כ אין את אמצעי לתיעוד.
 
נערך לאחרונה ב:

REBEKA997

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
מוסיפה לרשימה הכאובה גם את חברת קווים ובעיקר את האוטובוסים שבשליחותם ואינם של החברה
עושים מה בא להם
צועקים. מקללים.
ועוד ועוד ועוד
חלק מהגלות כנראה...
ו- אהבתי את הכותרת!
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ראשית עניין הרדיו הדלוק בשפת ערבית בקול רם, לאחרונה מצוי מאד שהם מדליקים את הרדיו בערבית בקול רם, (בבוקר הפיגוע בשבוע שעבר הנהג הוא זה שדיווח לנוסעים: קרה בה ביגוע) האם אפשר עפ"י חוק לבקשם לכבות או להנמיך. ישנם שעות בהם נהגים שמדליקים על דרך קבע.
ברור! הוא חייב להנמיך/לכבות על פי בקשת הנוסעים
שנית הרבה מהם אינם עוצרים במעברי חציות לא לילדים ולא למבוגרים.

דוהרים במהירות אף ברחובות שוקקי חיים כנהר הירדן בית שמש וכשמגר בי-ם בזמנים שהרחובות עמוסים בבני אדם כביכול הם ברכבם הפרטי.

אינם מהססים לדלג על תחנות בהם בני אדם יושבים ומעוניינים לעלות, רק עם הבני אדם עומדים על שפת המדרכה ומסמנים להם לעצור הם עוצרים.
תגישו תלונה במשרד התחבורה על כל מקרה כזה
לא פעם ולא פעמיים לאחר שכבר העלו כמה נוסעים, אם סגרו את הדלת הם לא יעלו מי שהגיע ממש עכשיו, אפילו אם עדיין לא יצאו.
במקרה הזה החוק לצידם ומי שלא היה בתחנה בזמן שהאוטובוס הגיע, הנהג לא חייב להעלות אותו
 

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען

זכותכם לדרוש להחליש את עוצמת השמע​

בית משפט השלום בירושלים קנס את חברת אגד תשתית ב-15 אלף שקל, לאחר שנהג האוטובוס סרב להנמיך את עוצמת הקול במכשיר הרדיו. הנהג נקנס, והנוסע יזכה לפיצוי​


פורסם: 04.05.09 , 15:57

לידיעת הנוסעים באוטובוס: אם נהג מפעיל את מקלט הרדיו בעוצמה גבוהה מדי, זכותכם על-פי חוק לדרוש שיחליש את עוצמת השמע. בית משפט השלום בירושלים גזר על חברת "אגד תשתית" קנס בסך 15 אלף שקל, לאחר שנהג החברה סירב לבקשת נוסע להנמיך את עוצמת מקלט הרדיו שפעל באוטובוס בזמן נסיעה. עוד קבע בית המשפט כי החברה תשלם לנוסע פיצוי בסך 400 שקל, ועל הנהג יוטל קנס בגובה 2,000 שקל.

במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, שחקר את תלונת הנוסע והגיש תלונה נגד הנהג וחברת אגד תשתית, מציינים כי על-פי תקנות התעבורה, "חל איסור על הנהג להפעיל מקלט רדיו באוטובוס בקול רם, ועליו להנמיך את עוצמת הרדיו לדרישת (אחד) הנוסעים".

משרד התחבורה: "חל איסור על הנהג להפעיל מקלט רדיו בקול רם" (צילום: רועי צוקרמן)

"תנועת יד מזלזלת"​

מהודעה שפרסם היום (ב') משרד התחבורה, עולה כי הנוסע עלה לאוטובוס בקו 277 מירושלים לאלעד. "במהלך הנסיעה", מבהירים במשרד, "ביקש הנוסע מנהג האוטובוס להנמיך את עוצמת הרדיו, שלטענתו הייתה גבוהה מדי". לטענת הנוסע, הנהג התעלם מהבקשה, ואף "הגיב בתנועת יד מזלזלת" לאחר שהנוסע התלונן פעם נוספת.

בעקבות המקרה, החליט הנוסע להגיש תלונה רשמית במשרד התחבורה. חקירה מטעם המשרד בעניין, העלתה כי תלונות הנוסע מוצדקות, ולכן הוחלט להגיש כתב אישום נגד חברת האוטובוסים והנהג. במשרד התחבורה מציינים כי לאחרונה הוחלט להחמיר עם חברות תחבורה ציבורית ונהגים הפועלים בניגוד לחוק. בנוסף, במשרד מבהירים כי במקרים בהם נמצא הדבר מוצדק, נדרש פיצוי אישי לנוסע המגיש את התלונה.

ראוי לציין כי בית המשפט לתעבורה בירושלים - ובמיוחד השופט אברהם טננבוים - מרבים לעסוק בענייני תחבורה ציבורית. רק לאחרונה פרסם טננבוים פסק דין תקדימי, ובו קבע כי על כל חברות התחבורה הציבורית להתאים את מספר האוטובוסים ואת גודלם למספר הנוסעים המשתמשים בכל קו. זאת, גם כאשר תנאי הרישיון הניתן מטעם משרד התחבורה, אינם מחייבים לכאורה כל שינוי. בפסק דין שפורסם לפני כחודש, ציין השופט כי "אין כל סיכוי לתחבורה ציבורית תקינה בארצנו, אם לא תהיה זו יעילה, אמינה ונוחה לכל הנוסעים".
 

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען
חובות וזכויות הנוסע והנהג

מתוך אתר משרד התחבורה - גזור ושמור

http://he.mot.gov.il/index.php?lang...ype=w&catid=81:2010-04-14-07-11-31&Itemid=117


חובות וזכויות הנוסע
אין לעלות לאוטובוס או לנסות להיכנס לתוכו, לאחר שהנהג או הכרטיסן הכריזו כי אין לעלות יותר
אין לשוחח עם הנהג בזמן נסיעה, אלא לשם בירור שאלות דחופות הקשורות בנסיעה
יש להימנע מלכלוך האוטובוס ומהשלכת אשפה שלא בתוך הפח
על הנוסע לזהות את עצמו ולמסור את פרטיו לפי דרישת הנהג, אם יש לנהג יסוד לחשוד בו כי עבר על התקנות
אין להיכנס לאוטובוס בלבוש לא הולם, בלבוש שעלול לזהם או להשחית את הריפוד או את בגדי הנוסעים או במצב של שכרות. במקרים כאלה רשאי הנהג לאסור את הכניסה לאוטובוס
אין לעלות לאוטובוס עם סיגריה או מקטרת דלוקים, ואין לעשן באוטובוס
ניתן להעלות לאוטובוס חיות מחמד קטנות שניתן להניחן על ברכי הנוסע או להחזיקן על הידיים. כמו כן, חובה לקשור את בעל החיים ברצועה. הוראה זו לא חלה על הסעת כלב נחייה המלווה עיוור
אין להכניס לאוטובוס מטען שגודלו או תכולתו עלולים לגרום הפרעה לנוסעים, אלא לפי היתר
הנהג רשאי לסרב להכניס עגלת ילדים לאוטובוס עקב צפיפות הנוסעים, או אם אין בו רחבה מתאימה
אסור להוביל באוטובוס חומרי נפץ, דלק או חומר מתלקח מכל סוג שהוא
נסיעה ללא כרטיס: נוסע שלא הציג, לפי דרישת הנהג, הכרטיסן או המבקר את כרטיס הנסיעה שנראה מתוכו כי שימש לאותה הנסיעה, ישלם: בנסיעה עירונית - דמי נסיעה וכן כפל השכר בעד הנסיעה מהתחנה שבה עלה הנוסע ועד לתחנת היעד שלו. בנסיעה בינעירונית - דמי נסיעה וכן מחצית השכר בעד הנסיעה מהתחנה שבה עלה הנוסע ועד לתחנת היעד שלו.
חובות וזכויות הנהג
על נהג האוטובוס והכרטיסן להתנהג כלפי הנוסעים באדיבות ובנימוס
הנהג לא ישוחח בזמן הנהיגה עם אדם אחר, אלא אם הדבר דרוש באותה השעה לביצוע תפקידו או בקשר לנסיעה, ובלבד שבשעת השיחה ישאיר את מבטו על הכביש
הנהג לא יפעיל מקלט רדיו או טלוויזיה בקול רם בנסיעות עירוניות ובינעירוניות, ועליו להנמיך את הקול אם אחד הנוסעים דורש זאת
על הנהג להציג בפני הנוסע, לפי דרישתו, את תו הזיהוי של החברה או תעודה מזהה אחרת הנושאת את תמונתו
אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנות ההסעה. הנהג רשאי לעצור מחוץ לתחנה (במקום שבו עצירת רכב מותרת), כדי לאפשר למבקר כרטיסים לעלות או לרדת
הנהג רשאי לבקש מהנוסעים לפנות את אחד המקומות הסמוכים לכניסה לטובת אדם עם מוגבלות
על הנהג להחזיק באוטובוס ציוד מלא של עזרה ראשונה, שני מטפי כיבוי אש ושני פטישים לניפוץ חלון בעת חירום
נהג חייב להחזיק מספיק כסף קטן למתן עודף, ולהסיע נוסע שברשותו שטר שערכו לא עולה על מחיר הנסיעה 10X (לדוגמה, אם מחיר הנסיעה הוא 5.50 ש"ח, הנהג חייב לקבל שטר של 50 ש"ח, אך לא של 100 ש"ח)

* קרדיט - https://www.prog.co.il/threads/רדיו-ערבי-באוטובוס.157885/
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הנהג רשאי לסרב להכניס עגלת ילדים לאוטובוס עקב צפיפות הנוסעים, או אם אין בו רחבה מתאימה
ביום שהנוסעים יקיימו את הסעיף הזה, הנהגים יקיימו את שאר הסעיפים...
משום מה אנשים חושבים שאפשר להכניס 10 עגלות לאוטובוס...
 

think about it

משתמש מקצוען
דוהרים במהירות אף ברחובות שוקקי חיים כנהר הירדן בית שמש וכשמגר בי-ם בזמנים שהרחובות עמוסים בבני אדם כביכול הם ברכבם הפרטי.
זה.
יש נהגים שפחד פחדים לנסוע איתם.
לוקחים הימורים בכביש, חותכים בחוסר אחריות בין נתיבים, מהירות גבוהה ועוד
וכנראה רק זכות הציבור הנוסע עימם עומדת להם להגיע בשלום אל היעד.
 

POKER

משתמש פעיל
עריכה תורנית
עימוד ספרים
הכל נכון,
רק צריך לזכור שסו"ס (לצערנו) ההגה ביד של הנהג, ואם הוא יקבל הערות או צעקות שיכעיסו אותו, אין לדעת מה יהיה הצעד הבא של הנהג, (וכבר היו מקרים של אלימות מצד נהגים, וב"ה שלא יותר מזה). לכן גם כשמאוד צודקים לפעמים צריך לדעת לשתוק בשביל לשמור על שלום הנוסעים.
וזו לא גוזמא או היסטריה.
 

צחית

משתמש מקצוען

זכותכם לדרוש להחליש את עוצמת השמע​

בית משפט השלום בירושלים קנס את חברת אגד תשתית ב-15 אלף שקל, לאחר שנהג האוטובוס סרב להנמיך את עוצמת הקול במכשיר הרדיו. הנהג נקנס, והנוסע יזכה לפיצוי​


פורסם: 04.05.09 , 15:57

לידיעת הנוסעים באוטובוס: אם נהג מפעיל את מקלט הרדיו בעוצמה גבוהה מדי, זכותכם על-פי חוק לדרוש שיחליש את עוצמת השמע. בית משפט השלום בירושלים גזר על חברת "אגד תשתית" קנס בסך 15 אלף שקל, לאחר שנהג החברה סירב לבקשת נוסע להנמיך את עוצמת מקלט הרדיו שפעל באוטובוס בזמן נסיעה. עוד קבע בית המשפט כי החברה תשלם לנוסע פיצוי בסך 400 שקל, ועל הנהג יוטל קנס בגובה 2,000 שקל.

במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, שחקר את תלונת הנוסע והגיש תלונה נגד הנהג וחברת אגד תשתית, מציינים כי על-פי תקנות התעבורה, "חל איסור על הנהג להפעיל מקלט רדיו באוטובוס בקול רם, ועליו להנמיך את עוצמת הרדיו לדרישת (אחד) הנוסעים".

משרד התחבורה: "חל איסור על הנהג להפעיל מקלט רדיו בקול רם" (צילום: רועי צוקרמן)

"תנועת יד מזלזלת"​

מהודעה שפרסם היום (ב') משרד התחבורה, עולה כי הנוסע עלה לאוטובוס בקו 277 מירושלים לאלעד. "במהלך הנסיעה", מבהירים במשרד, "ביקש הנוסע מנהג האוטובוס להנמיך את עוצמת הרדיו, שלטענתו הייתה גבוהה מדי". לטענת הנוסע, הנהג התעלם מהבקשה, ואף "הגיב בתנועת יד מזלזלת" לאחר שהנוסע התלונן פעם נוספת.

בעקבות המקרה, החליט הנוסע להגיש תלונה רשמית במשרד התחבורה. חקירה מטעם המשרד בעניין, העלתה כי תלונות הנוסע מוצדקות, ולכן הוחלט להגיש כתב אישום נגד חברת האוטובוסים והנהג. במשרד התחבורה מציינים כי לאחרונה הוחלט להחמיר עם חברות תחבורה ציבורית ונהגים הפועלים בניגוד לחוק. בנוסף, במשרד מבהירים כי במקרים בהם נמצא הדבר מוצדק, נדרש פיצוי אישי לנוסע המגיש את התלונה.

ראוי לציין כי בית המשפט לתעבורה בירושלים - ובמיוחד השופט אברהם טננבוים - מרבים לעסוק בענייני תחבורה ציבורית. רק לאחרונה פרסם טננבוים פסק דין תקדימי, ובו קבע כי על כל חברות התחבורה הציבורית להתאים את מספר האוטובוסים ואת גודלם למספר הנוסעים המשתמשים בכל קו. זאת, גם כאשר תנאי הרישיון הניתן מטעם משרד התחבורה, אינם מחייבים לכאורה כל שינוי. בפסק דין שפורסם לפני כחודש, ציין השופט כי "אין כל סיכוי לתחבורה ציבורית תקינה בארצנו, אם לא תהיה זו יעילה, אמינה ונוחה לכל הנוסעים".
לא לשכוח שזה פסק דין מ2009
היום כנראה לא מחמירים עם חברות התחבורה הציבורית
 

המחזק

משתמש מקצוען
D I G I T A L
בעניין הרדיו שהם לא רוצים להנמיך
פעם היה לי מקרה עם נהג חילוני בקווים (בין עירוני) שהדליק רדיו 103
ובדיוק היה תוכנית של שלום בית (משהו מזעזע לגמרי)
בקשתי יפה להנמיך והוא לא הסכים אמרתי לו אני רוצה לישון והוא גם לה הנמיך
עד שכיונתי כלפיו את הC2 שלי (שהוא כמובן ללא מצלמה) ואז הוא נבהל ופחד ומיד הנמיך
אולי תעשו את זה גם וזה יעזור....
(ככה אומרים בערבית ובכל שפה אחרת "תתנהג יפה" גם ערבי הכי דפוק מבין)
 

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען
לא לשכוח שזה פסק דין מ2009
היום כנראה לא מחמירים עם חברות התחבורה הציבורית

@צחית & ספיישל פור יו

חובות וזכויות הנוסע​

  • אין לעלות לאוטובוס או לנסות להיכנס לתוכו, לאחר שהנהג או הכרטיסן הכריזו כי אין לעלות יותר
  • אין לשוחח עם הנהג בזמן נסיעה, אלא לשם בירור שאלות דחופות הקשורות בנסיעה
  • יש להימנע מלכלוך האוטובוס ומהשלכת אשפה שלא בתוך הפח
  • על הנוסע לזהות את עצמו ולמסור את פרטיו לפי דרישת הנהג, אם יש לנהג יסוד לחשוד בו כי עבר על התקנות
  • אין להיכנס לאוטובוס בלבוש לא הולם, בלבוש שעלול לזהם או להשחית את הריפוד או את בגדי הנוסעים או במצב של שכרות. במקרים כאלה רשאי הנהג לאסור את הכניסה לאוטובוס
  • אין לעלות לאוטובוס עם סיגריה או מקטרת דלוקים, ואין לעשן באוטובוס
  • ניתן להעלות לאוטובוס חיות מחמד קטנות שניתן להניחן על ברכי הנוסע או להחזיקן על הידיים. כמו כן, חובה לקשור את בעל החיים ברצועה. הוראה זו לא חלה על הסעת כלב נחייה המלווה עיוור
  • אין להכניס לאוטובוס מטען שגודלו או תכולתו עלולים לגרום הפרעה לנוסעים, אלא לפי היתר
  • הנהג רשאי לסרב להכניס עגלת ילדים לאוטובוס עקב צפיפות הנוסעים, או אם אין בו רחבה מתאימה
  • אסור להוביל באוטובוס חומרי נפץ, דלק או חומר מתלקח מכל סוג שהוא
  • נסיעה ללא כרטיס: נוסע שלא הציג, לפי דרישת הנהג, הכרטיסן או המבקר את כרטיס הנסיעה שנראה מתוכו כי שימש לאותה הנסיעה, ישלם: בנסיעה עירונית - דמי נסיעה וכן כפל השכר בעד הנסיעה מהתחנה שבה עלה הנוסע ועד לתחנת היעד שלו. בנסיעה בינעירונית - דמי נסיעה וכן מחצית השכר בעד הנסיעה מהתחנה שבה עלה הנוסע ועד לתחנת היעד שלו.

חובות וזכויות הנהג​

  • על נהג האוטובוס והכרטיסן להתנהג כלפי הנוסעים באדיבות ובנימוס
  • הנהג לא ישוחח בזמן הנהיגה עם אדם אחר, אלא אם הדבר דרוש באותה השעה לביצוע תפקידו או בקשר לנסיעה, ובלבד שבשעת השיחה ישאיר את מבטו על הכביש
  • הנהג לא יפעיל מקלט רדיו או טלוויזיה בקול רם בנסיעות עירוניות ובינעירוניות, ועליו להנמיך את הקול אם אחד הנוסעים דורש זאת
  • על הנהג להציג בפני הנוסע, לפי דרישתו, את תו הזיהוי של החברה או תעודה מזהה אחרת הנושאת את תמונתו
  • אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנות ההסעה. הנהג רשאי לעצור מחוץ לתחנה (במקום שבו עצירת רכב מותרת), כדי לאפשר למבקר כרטיסים לעלות או לרדת
  • הנהג רשאי לבקש מהנוסעים לפנות את אחד המקומות הסמוכים לכניסה לטובת אדם עם מוגבלות
  • על הנהג להחזיק באוטובוס ציוד מלא של עזרה ראשונה, שני מטפי כיבוי אש ושני פטישים לניפוץ חלון בעת חירום
  • נהג חייב להחזיק מספיק כסף קטן למתן עודף, ולהסיע נוסע שברשותו שטר שערכו לא עולה על מחיר הנסיעה 10X (לדוגמה, אם מחיר הנסיעה הוא 5.50 שקלים, הנהג חייב לקבל שטר של 50 שקלים, אך לא של 100 שקלים)
דף זה עודכן לאחרונה בתאריך 26.05.2021
 

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען
ביום שהנוסעים יקיימו את הסעיף הזה, הנהגים יקיימו את שאר הסעיפים...
משום מה אנשים חושבים שאפשר להכניס 10 עגלות לאוטובוס...
וואו. זה נכון מאוד..
אך מה תעשה אמא שמשרכת רגליה עם עגלותיה וקניותיה וילדיה לכיוון התחנה מתנשפת מזיעה/נוטפת ממי הגשמים, ומחפשת רק מחסה מן הגשמים או מהחום הצורב.. מה? גם אז לא תתן לה לעלות ולהידחף.. מרבונה!!

ואת זה ידעתם?

עלייה לאוטובוס עם עגלת ילדים פתוחה אינה כרוכה בתשלום בכל שעות היום
ילד עד גיל 5 פטור מתשלום עבור נסיעה באוטובוסים, אם הוא נוסע בליווי נוסע בעל כרטיס נסיעה תקף
למידע נוסף ראו באתר משרד התחבורה
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
וואו. זה נכון מאוד..
אך מה תעשה אמא שמשרכת רגליה עם עגלותיה וקניותיה וילדיה לכיוון התחנה מתנשפת מזיעה/נוטפת ממי הגשמים, ומחפשת רק מחסה מן הגשמים או מהחום הצורב.. מה? גם אז לא תתן לה לעלות ולהידחף.. מרבונה!!
לכן זה תלוי בדעת הנהג
 

פסגות

משתמש מקצוען
נהג חייב להחזיק מספיק כסף קטן למתן עודף, ולהסיע נוסע שברשותו שטר שערכו לא עולה על מחיר הנסיעה 10X (לדוגמה, אם מחיר הנסיעה הוא 5.50 שקלים, הנהג חייב לקבל שטר של 50 שקלים, אך לא של 100 שקלים)

כבר מזמן אין מזומן באוטובוסים
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
אינם מהססים לדלג על תחנות בהם בני אדם יושבים ומעוניינים לעלות, רק אם הבני אדם עומדים על שפת המדרכה ומסמנים להם לעצור הם עוצרים.
אני נוסעת קבוע בקו 209 מבני ברק למודיעין עילית ויש תחנה "כהנמן הרב זוננפלד" שיש שם שתי תחנות והנהגים הערביים לא עוצרים שם כי בד"כ האנשים שמחכים לאוטובוס מחכים בתחנה הראשונה שסמוכה לשניה במרחק של מטר אך "הם לא נמצאים בתחנה" (הקו מסומן בתחנה השניה)
כמו כן בתחנה "ירמיהו הצבי" של קווי 300 לכיוון מודיעין עילית התחנה לא נמצאת בנת"צ אבל חלק מהנהגים נוסעים בנת"צ והם פשוט לא עוצרים אפשרות המעבר מתחנה לתחנה היא דילוג על גדר ההפרדה
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני נוסעת קבוע בקו 209 מבני ברק למודיעין עילית ויש תחנה "כהנמן הרב זוננפלד" שיש שם שתי תחנות והנהגים הערביים לא עוצרים שם כי בד"כ האנשים שמחכים לאוטובוס מחכים בתחנה הראשונה שסמוכה לשניה במרחק של מטר אך "הם לא נמצאים בתחנה" (הקו מסומן בתחנה השניה)
כמו כן בתחנה "ירמיהו הצבי" של קווי 300 לכיוון מודיעין עילית התחנה לא נמצאת בנת"צ אבל חלק מהנהגים נוסעים בנת"צ והם פשוט לא עוצרים אפשרות המעבר מתחנה לתחנה היא דילוג על גדר ההפרדה
חובה להתלונן על כל מקרה כזה למשרד התחבורה+ החברה, אם יהיו הרבה תלונות הם יטפלו. בכלל כל החלוקה הזאת מיועדת להפחתת עומס, אז מה החכמה אם לא מקיימים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה