דרוש מידע איזה מתנה הייתם רוצים לקבל מהאורחים?

יענקי המתלמד

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כאחת שמשכירה הרבה את דירתי אשמח לקבל משהו מתוק וטעים ארוז. כמו שוקולד או עוגה קנויה סגורה.
ועוד בקשה - הרבה פעמים מתארחים אצלנו לשבתות שמחה וכשאנו חוזרים כל המקרר מלא בקוגלים ועוגות שבעלי השמחה שלחו למתארחים.
אורחים יקרים.
זה לא נחמד.
לא גמרתם את הכיבוד קחו אותו איתכם. זרקו אותו לפח או כל מה שעולה בדעתכם.
לא נעים לחזור למקרר מלא שאריות
גם אני מצטרף לדיבורים הנ"ל כל מילה נכונה...
יש אורחים שחושבים לפני שהם יוצאים מהבית שאולי טוב להשאיר את החצאי בקבוקים של הגאמ'פ והחבילות של ציפ'ס פתוחים גם אפילו סגורים לטובת בעלי הדירה.. (נדיבות לב...:))
אבל הם נשארו לא באופן של מתנה רק של שאריות אז כולם מעדיפים לקבל דירה נקיה שלא ידעו בכלל ששתיתם ואכלתם מעדן חלבי שהשארתם אחד במקרר אפילו קצת מלוכלך המכסה...
עדיף לנו לקבל דירה נקיה מבלי המתנות הפתוחות אם רוצים להשאיר משהו זה חבילת שוקלד שידעו אבל שזה מתנה ולא ששכחתם את זה כאילו..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה