להשראה -- אחת המודעות --

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני רואה עבודות של אותנטי כמו:

ספרא של אור - החיים
נתח
ועכשיו הסרטוני של קובי מיש,

אני חושב שהם משאירים בפינה את כל המשרדים הגדולים במגזר.

זה מיתוג שמרים חברות לגובה !
ה' יעזור להם הלאה.
 

לבלוב

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
bzseDPphiZ0zuSFv4MZNMtr9Akia6y4i3Gqs461IFZsuJWVet7euXbcbauqxQbBfpaWYEtv9ACCDx9hzSObui90Nhpmhoarxgv8dUekMAq9KKQq6d3gWX7kb4_K4Pa0XwUy4dn6b3zI9fP0feb9qqtSLJ41kLQ=s0-d-e1-ft
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני רואה עבודות של אותנטי כמו:

ספרא של אור - החיים
נתח
ועכשיו הסרטוני של קובי מיש,

אני חושב שהם משאירים בפינה את כל המשרדים הגדולים במגזר.

זה מיתוג שמרים חברות לגובה !
ה' יעזור להם הלאה.





השאלה היא אם כן למה כל החברות לא נהרו אליהם וממשיכות להפסיד מהמשרדים האפורים?
וכנראה יש לזה תשובה בוא נראה מה אתם עונים
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
השאלה היא אם כן למה כל החברות לא נהרו אליהם וממשיכות להפסיד מהמשרדים האפורים?
וכנראה יש לזה תשובה בוא נראה מה אתם עונים
כמו שכולם מקטרים על משה לאופר, שמעבד בצורה אפורה ויבשה, אבל אף אחד לא מצליח לעשות "אפור ויבש" כמוהו... וכוווולם רוצים רק אותו!!
כנראה שמשרדי הפרסום האחרים יודעים דברים שלא כולם יודעים, בעיקר פרסום בתת מודע וכו', לא בצורה אלימה כמו אלו שהוזכרו כאן.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כמו שכולם מקטרים על משה לאופר, שמעבד בצורה אפורה ויבשה, אבל אף אחד לא מצליח לעשות "אפור ויבש" כמוהו... וכוווולם רוצים רק אותו!!
כנראה שמשרדי הפרסום האחרים יודעים דברים שלא כולם יודעים, בעיקר פרסום בתת מודע וכו', לא בצורה אלימה כמו אלו שהוזכרו כאן.



צריך להבין שיש עסקים שהדרך האחרונה למכור בהם זו סאטירה ולהם משרד סאטירי מתאים, ואגב לט לסרים עסקים כאלו.
יש בשיווק הדיגיטלי משרד שהולך לו לא רע בכלל שנקרא 'שיווק דפוק' כן כן, והוא מפרסם בצורות מוזרות מעוררות ענין מאחר והשור הדיגיטלי מיצה את עצמו מבחינת ריגושים. אז הם יפרסמו מרפאת שיניים נניח עם תסריט מוזר ומשוגע לגמרי רק שתעלס ככה זה זכיר.
עכשיו נשאל, יש חגיגה, מה באו לשדר פה? האי כולם מבינים כבר שמבצעים לבד לא עושים את זה בגדול, אז מביאים ליצן ועושים דאחקה ויאללה ההמון מסתער. סבבה, לכאן זה מתאים. אבל יש עסקים שבשבילם סוגי הקמפיינים הללו היו הפעם האחרונה שראינו אותם ומי יודע אם לא זו הסיבה ולא אזכיר איזה כי זה להכנס באנשים ולא זו מטרתי חלילה. הם אנשים חכמים מוכשרים ומוצלחים רק באתי ליישב על התמיהה כיך באמת יגאל רווח ואורן אלימלך לא מקבצים נדבות ברכבת הקלה
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
המשרדים הגדולים נותנים "נוכחות" על עמודים שלמים.
משקיעים הרבה באסטרטגיה
לומר את המילה המדויקת, ועיצוב יפה ונקי.

התוצאה:
זה פחות חודר לתודעה, יותר לתת - מודע.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
המשרדים הגדולים נותנים "נוכחות" על עמודים שלמים.
משקיעים הרבה באסטרטגיה
לומר את המילה המדויקת, ועיצוב יפה ונקי.

התוצאה:
זה פחות חודר לתודעה, יותר לתת - מודע.




לא פחות לתודעה, התכוונת פחות לתודעת הרגע, יותר לתודעת השכל שתכלס משלמת
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
בכלל לא ברור שזה שיקולים מקצועיים נטו.
זה גם עניין של תנאי סף במכרזים של החברות הללו שמשרד קטן לא יכול לעמוד בהם,
ואזור נוחות במשרדים הוותיקים, שהחברות הגדולות מכירות והתרגלו אליו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה