להשראה -- אחת המודעות --

בונדוק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
רק לי נראה שהביטוי "לרקוד על הדם" נאמר בדיוק על כגון דא?

תחשבו שניה על האנשים שהמשפטים האלה אינם הברקות חכמות ומסקרנות גרידא אלא מציאות חיים...
 

בונדוק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ברכהלה;2416759:
רק לי נראה שהביטוי "לרקוד על הדם" נאמר בדיוק על כגון דא?

תחשבו שניה על האנשים שהמשפטים האלה אינם הברקות חכמות ומסקרנות גרידא אלא מציאות חיים...

כוונתי היתה שזה נראה שהילד בטיזר השלישי הוא סתם 'שחקן' שהסכים להצטלם עם קביים לטובת הקמפיין, וזה קצת פשלה אם השחקן מזייף ונראה הולך לצחוק...
 

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
נכתב ע"י בונדוק;2416811:
כוונתי היתה שזה נראה שהילד בטיזר השלישי הוא סתם 'שחקן' שהסכים להצטלם עם קביים לטובת הקמפיין, וזה קצת פשלה אם השחקן מזייף ונראה הולך לצחוק...

לא התכוונתי לתגובה שלך.

דברתי על הקמפיין עצמו ועל כל הקונספט הרעיוני שלו. העיצוב זה נושא נפרד....
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אהבתי מאד הטיזרים (עד כמה שאפשר לאהוב כאלו סיטואציות ד' ישמור...)
לדעתי גורם לחיבור מאד חזק בין הקהל "הרגיל" לבין "החולה".
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י בונדוק;2416811:
כוונתי היתה שזה נראה שהילד בטיזר השלישי הוא סתם 'שחקן' שהסכים להצטלם עם קביים לטובת הקמפיין, וזה קצת פשלה אם השחקן מזייף ונראה הולך לצחוק...

לא בטוחה שכולם שחקנים
הראשון ודאי לא נראה... (או שהורידו בפ"ש את השערות)
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ברכהלה;2416759:
רק לי נראה שהביטוי "לרקוד על הדם" נאמר בדיוק על כגון דא?

תחשבו שניה על האנשים שהמשפטים האלה אינם הברקות חכמות ומסקרנות גרידא אלא מציאות חיים...

אם המטרה של הטיזרים כפשוטם, את צודקת.
אבל מי אומר שזאת הכוונה?
 

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
נכתב ע"י גרף הול;2416942:
אם המטרה של הטיזרים כפשוטם, את צודקת.
אבל מי אומר שזאת הכוונה?

אף אחד לא אמר ומסתמא זה לא כפשוטם.

אבל עצם העובדה שלוקחים משפטים שמבטאים סבל אמיתי יומיומי של אנשים ומנצלים אותם לצורכי פרסום בראש כל חוצות בצורה כזו של "מה יותר ממה?" היא חסרת רגישות בעיני.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
אני נושכת שפתיים שלא להשתלח...
חברה, די!
עד מתי ירקדו על הדם של אנשים אומללים
כאובים ודוויים, שנפשם קצה בסבל בלתי נתפס???

אני לא יכולה להעלות בדעתי שום הצדקה לטיזר איום כזה
ניסיתי ללמד זכות ולחשוב שמדובר בארגון צדקה שבא להגיד
מה יותר גרוע לעבור מסכת יסורים אחת מאלו בלי עזרה של ארגון פלוני.

זה הדבר היחיד שאני מוכנה לסבול
ואם זה עסק/ארגון אחר
מוטב לו שלא יחשוף את עצמו.
 

להודות להלל

משתמש פעיל
ואיזו גישה חסרת מקצועיות,
להציף 3 שבועות בטיזרים, שכבר משעממים להחריד,
וכולם יודעים מי עומד מאחוריהם.
החברה שם שכחו מה ההגדרה והמטרה של טיזר.
 

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
נכתב ע"י להודות להלל;2417140:
ואיזו גישה חסרת מקצועיות,
להציף 3 שבועות בטיזרים, שכבר משעממים להחריד,
וכולם יודעים מי עומד מאחוריהם.
החברה שם שכחו מה ההגדרה והמטרה של טיזר.

א. הגישה לדעתי מקצועית להפליא (זה שזה לא יצא מתחת ידיכם זה לא אומר כלום)
א2. טיזרים בהחלט יכולים לשעמם כאשר עוברים לידם יום יום, אבל בזה אין שליטה למפרסם, הוא לא יכול לומר לבן אדם להפסיק לחפור בעיתון\לנסוע באוטובוס פנימי 4 פעמים ביום ולראות את אותה מודעה\לנבור ב"כיכר השבת" יום אחרי יום...
ב. הם ממש ממש לא שכחו מה זה טיזר, טיזרים אמורים "לדפוק את הראש"+לגרום לך לחשוב מי זה (וכן, מותר קצת לגלות בטיזר, ככה שמעתי ממומחה במשרדי גל אורן, שגם הראה לי כמה דוגמאות) ומה הוא חותר, ואלו עושים את העבודה בדיוק, אם כי בצורה מלוכלכת מאוד.
ג. כולם יודעים מי זה - 1. דברי בשם עצמך. 2. זה יתכן מאוד שכולם מבינים, וזה בהחלט יכול להיות חלק מטיזר, אם כי לפעמים (לא תמיד) זה מוריד מהרמה שלו.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י ברכהלה;2416759:
רק לי נראה שהביטוי "לרקוד על הדם" נאמר בדיוק על כגון דא?

תחשבו שניה על האנשים שהמשפטים האלה אינם הברקות חכמות ומסקרנות גרידא אלא מציאות חיים...


אני לא חושבת שזה "לרקוד על הדם"
הם לא עיוותו/צחקו/שינו מציאות קיימת
להפך נותנים לאנשים הרגילים "הצצה" לאלו שמתמודדים.
לי בכל אופן זה גרם להזדהות עמוקה!
ובד"כ החולים הנ"ל מתחננים שיזדהו איתם ויתנו להם אמפתיה, 'סוף סוף מישהו נותן להמונים אפשרות להבין אותנו...'

אם כבר עזר מציון 'רוקדים על הדם' עם המכירה הסינית שלהם, מה עשה להם הילד המסכן שכל הפרסום וגריפת התרומות 'רוקדים' עליו.
 

שלכם

משתמש פעיל
רמת המקצועיות של הקמפיין

נטען כאן כי הקמפיין יצא מתחת ידי אותנטי אינני יודע אם אכן כך, שכן במודעות היום לא היה קרדיט.
אך אם אכן מדובר בהם מדובר בירידה משמעותית ברמת איכות הפרסום לעומת 'ספרא'
הן מבחינת הרעיון והן מבחינת הביצוע.

לגופו של עניין, נראה לי שהקמפיין הזה שווה יותר ממחיר כל ההסעות שמבצעת עמותת 'רפואה ושמחה' במשך חודש שלם
 

שלכם

משתמש פעיל
מה גאוני בקמפיין

אחרי המלים הרעות מגיע השבחים
מה שכן גאוני בקמפיין הזה, זה לקחת עמותה לא מוכרת, ולשווק אותה בבת אחת בכזו עוצמה.
ולקוות שיצליחו להחדיר אותה ושאנשים יתרמו.
 

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
נכתב ע"י שלכם;2417981:
לגופו של עניין, נראה לי שהקמפיין הזה שווה יותר ממחיר כל ההסעות שמצבעת עמות 'רפואה ושמחה' במשך חודש שלם

ידידי, כל קמפיין התרמות\מכירה סינית\קרן צדקה עולה הרבה יותר ממה שהוא מכניס.
הדברים ידועים, וצורבים הרבה הרבה הרבה יותר מכימותרפיה.:mad:
 

שלכם

משתמש פעיל
נכתב ע"י תא חזי;2418016:
ידידי, כל קמפיין התרמות\מכירה סינית\קרן צדקה עולה הרבה יותר ממה שהוא מכניס.
הדברים ידועים, וצורבים הרבה הרבה הרבה יותר מכימותרפיה.:mad:
סלח לי אתה מכיר את התחום עסקת בזה פעם?
אני מכיר הרבה ארגונים הגונים שבהם זה לא כך.
עליות הקמפיין סבירות אמורות להגיע לכדי 30% מהתרומות, ואפשר גם לחרוג עד 50 %
אך ארגונים הגונים לא עושים קמפיינים שמכניסים פחות מכפול מעלותם [אלא אם כן מדובר לעיתים בהשקה לטווח ארוך בעת החדרת ארגון חדש וכדומה]
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שלכם;2418056:
סלח לי אתה מכיר את התחום עסקת בזה פעם?
אני מכיר הרבה ארגונים הגונים שבהם זה לא כך.
עליות הקמפיין סבירות אמורות להגיע לכדי 30% מהתרומות, ואפשר גם לחרוג עד 50 %
אך ארגונים הגונים לא עושים קמפיינים שמכניסים פחות מכפול מעלותם [אלא אם כן מדובר לעיתים בהשקה לטווח ארוך בעת החדרת ארגון חדש וכדומה]

אין מה לומר, הקמפיין שלכם חזק ;)
 

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
נכתב ע"י שלכם;2418056:
סלח לי אתה מכיר את התחום עסקת בזה פעם?
אני מכיר הרבה ארגונים הגונים שבהם זה לא כך.
עליות הקמפיין סבירות אמורות להגיע לכדי 30% מהתרומות, ואפשר גם לחרוג עד 50 %
אך ארגונים הגונים לא עושים קמפיינים שמכניסים פחות מכפול מעלותם [אלא אם כן מדובר לעיתים בהשקה לטווח ארוך בעת החדרת ארגון חדש וכדומה]

אחי היקר, אשתי מפרנסת את הבית מזה, ולעתים כצעד של אינטרגריטי בא לי לומר לה שתפסיק.
מה שכתבת זה הצפי, בפועל זה כמעט לא קורה (ועכשיו אל תבוא באישית שאשתי אשמה בזה, כי אולי היא לא טובה, היא בסך הכל בורג קטן במערכת שלמה)
חריגה של למעלה מ30% זה אסון והקרן או הארגון צריך להיסגר ודחוף.
התחום הזה הוא בושה ליהדות החרדית ואות קין על מצחו של כל מפרסם (לאשתי כבר אמרו פעם אחת במשרד שניסתה להתקבל אליו, האם התכנון שלה הוא לפרוט עם סיפור על נימי הלב של הקונה - תבין לאיזה בזיון הדברים מגיעים אם אתה מבין אותי)
 

שלכם

משתמש פעיל
נכתב ע"י תא חזי;2418221:
אחי היקר, אשתי מפרנסת את הבית מזה, ולעתים כצעד של אינטרגריטי בא לי לומר לה שתפסיק.
מה שכתבת זה הצפי, בפועל זה כמעט לא קורה (ועכשיו אל תבוא באישית שאשתי אשמה בזה, כי אולי היא לא טובה, היא בסך הכל בורג קטן במערכת שלמה)
חריגה של למעלה מ30% זה אסון והקרן או הארגון צריך להיסגר ודחוף.
קורה והרבה, בפועל שהעלויות הם לא יותר משלושים אחוז, ואם אתה מהקשר האישי שלך לא נתקלת באקגון כזה, זה מעלה שאלות אודות בוג הארונים עמם אתה עובד [כמובן אינני מטיל ספק בכיולת האישית שלך, אלא רק במהות אותם ארגונים].
ולגבי תגובתך החריפה על ארגונים שצריכים להסגר.
יש בנושא זה מאמר ארוך מהגאון ר' מנדל שפרן בקבצי הישר והטוב [כמדומני בכרך י"ב]
ותמצית דבריו היא שצריכים למדוד את הנושא כמו שמנתחים זאת בחברה עסקית, מה העליות של גיוס הכספים, מה ההכנסות, לטווח קצר או לטווח ארוך, וכל דבר שכלכלי לחברה עסקית כלכלי גם לארגוני צדקה.
כמו כן הוא מתייחס שם לאמרה הנפוצה שמותר למתרימים קלחת עד 49% וכמובן דוחה זאת שאין דבר כזה, מותר למתרים לקחת כמה שהעבודה שלו שווה בהערכה אובקטיבית לעיתים זה שני אחוז ולעיתים שמונים אחוז.
מה שנאמר עד חצי [49%] זה לעניין כלל ההוצאה בנושא גיוס משאבים, שארגון שיותר מחצי מקציבו מופנה להוצאות מסביב, ולא עבור המטרה העיקרית אין לו כלל זכות קיום.

בקשה: אבקש שלא להגיב בנושא זה באשכול זה, כדי שלא לגרום לאשכול לסטות מהנושא שלו, מי שרוצה יכול לפתוח אשכול חדש בנושא ולתת כאן קישור לאשכול.
לאחר כתיבת ההודעה אכן פתח 'תא חזי' אשכול בנושא, מצורף קישור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה