שיתוף אחי אתה הכי מלך שיש! כולנו מלכים ברכבת ישראל

ILSK

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
וואו ממש משל ונמשל.
חוץ מזה שזה ארוך וקצת טרחני
דווקא ליגיטימי, לא?
עדיין לא קלטתי את הבעיה ותודה שטרחתם להעלות.
קשור בעיקר לתזכורת באשכול זה, לגבי הפרסום של אגד בעבר.

לגיטימי? להשקיע כ"כ הרבה פרסום = כולכם גנבים שמחפשים לא לתקף.
 

ILSK

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
לגיטימי? להשקיע כ"כ הרבה פרסום = כולכם גנבים שמחפשים לא לתקף.

אם בענין הזה
תדעו לכם שזה אחוזים לא מבוטלים
מכיר מקרוב מנהל הקו מהדרין בבית שמש הם אומרים שיש הרבה שלא משלמים
הרוב שכחתי להביא כסף לקנות כרטיס וכו'
אבל בסוף שוכחים.
וקמפיין תמיד עושה את שלו
אבל אני כן חושב שרק אכיפה עוזרת
זה שעולה פקח ובודק זה גורם הכי משמעותי שישלמו ובלי תירוצים...
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
לגיטימי? להשקיע כ"כ הרבה פרסום = כולכם גנבים שמחפשים לא לתקף.
אתה מודע לכך שכל חברה יודעת כמעט באופן מדוייק כמה אחוז לא מתקפים.
חברת קווים סבורה שהציבור החרדי משלם בהמוניו.

זה לא אמרו למנוע אותה מלעלות את המודעות לתשלום מוגבר.
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לדעתי, כל עוד הפרסום לא מפנה אצבע מאשימה לציבור החרדי, אלא רק תכניו מותאמים כמו כל קמפיין, אין בכך פגיעה ברגשות קהל היעד.

אך במיוחד בדורנו - דור הרשת החברתית, אין לדעת אם זה לא יוביל להתפרצות. זהו מהלך בסיכון לא מבוטל.
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מכיר מקרוב מנהל הקו מהדרין בבית שמש הם אומרים שיש הרבה שלא משלמים
לרוב הנוסעים בתח"צ קרה לא פעם שעלו לאוטובוס, תקפו, והופס! נגמר הערך צבור.
מה עושים? אי אפשר לשלם אצל הנהג, אין אפשרות של הטענה במכשירי תיקוף.

מי שחוקק את החוקים שאי אפשר לשלם לנהג לא נסע בתח"צ.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

פנינה אורשלימי

צילום הוא הקפאה של רגע קסום שלא ישוב עוד.....
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
רות גולדבלט הכתיבה יפיפיה וקולעת בול!

ראיתי את הקמפיין עוד בתחילתו והתאפקתי שלא לצחוק בקול....
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
לדעתי, קמפיין הרכבת הוא נתון לוויכוח- כלומר: יש בו צדדים יפים: הוא מושך את העין, הוא גורם לנו לדבר עליו, הוא כל מה שצריך להיות קמפיין ב-2021. הוא גם תינוקי, ומגרד באוזן, ומוריד את הרמה- כמו שכבר כתבו.
לעומתו, קמפיין הרב קו הוא פשוט דפוק!
חסר חידוד, חידוש, ממש מוריד את החשק לתקף. "אין מה לעשות, חייבים לתקף". נו באמת, זה קמפיין זה?
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

goaty

משתמש פעיל
לא כ"כ מבין את הביקורת.
הלא שנים תלויות שם מודעות עם כללים וכו' ומסתובבים פקחים ובכל אופן עדיין יש צורך בשינוי. (כולל אגב כשאנחנו מסתובבים בהמונינו ברכבת)
אז בחרו להם שפה שמדברת לבני הנוער (ותופסת את העין של מבוגרים) וגורמים להם להרגיש שלא פוקדים עליהם מה לעשות אלא שזה חיובי לעשות כמו הכללים וככה מניעים אותם לשיתוף פעולה.
(חשבתי שבפרסום הרעיון הוא לתפוס את העין ואת תשומת הלב, לא?)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה