ב.ד.ה. אחד הנרצחים בפיגוע הי"ד

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
הרב אלימלך וסרמן למד בישיבת סערט ויז'ניץ בחיפה
לאחר חתונתו למד דיינות בכולל הרי פישל בירושלים
ושם הוסמך לדיין ע"י הרב יוסף כהן זצ"ל וכן ע"י הרבנות הראשית לישראל לפני כ10 שנים
בנו של הרב וסרמן מחיפה חתנו של הצדיק ר' אשר פריינד זי"ע
נו"נ לאדמור"י בעלזא ופרימשלאן ולמעלה בקודש
מקורב לאדמו"ר מבעלזא שליט"א
משמש כדיין בבי"ד לעניני ממונות בירושלים כ10 שנים
מותיקי וממבוגרי הדיינים בעל ניסיון רב בהוראה ופסיקה
בעל בקיאות רבה בש"ס ופוסקים

8e7d46bd-9f74-4123-90b9-73902cf10a51.jpg
 

מני דגני

משתמש מקצוען
הגאון הגדול רבי אלימלך וסרמן זצוק"ל, הוא אחד הנרצחים בפיגוע הירי הקטלני הבוקר (חמישי) בכניסה לירושלים. הדיין הנודע, ישב בתחנת האוטובוס ושקע בלימודו, בעת שהמחבלים הארורים ירו עליו, ורצחו אותו.

הדיין הרב וסרמן המתין בתחנת האוטובוס על מנת להגיע לבית הדין בעיר אשדוד, שם כיהן כדיין בשנים האחרונות – כאשר נורה על ידי מחבלי חמאס. הוא נפצע באורח אנוש, ובבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. הי"ד.

הרב אלימלך וסרמן, למד בצעירותו בישיבת סערט ויז'ניץ בעיר חיפה. לאחר חתונתו, עם בתו של הצדיק רבי אשר פריינד זצוק"ל, למד דיינות בכולל הרי פישל בירושלים, שם הוסמך לדיין ע"י הרב יוסף כהן זצ"ל וכן ע"י הרבנות הראשית לישראל.

הוא היה בעל ייחוס גדול, נו"נ לאדמור"י בעלזא ופרימשלאן ולמעלה בקודש, וזכה להיות מקורב לאדמו"ר מבעלזא שליט"א. בניו הם מחשובי חסידות בעלזא.

היה מותיקי וממבוגרי הדיינים, בעל ניסיון רב בהוראה ופסיקה, ושימש בהוראה במשך שנים ארוכות בבית דין לענייני ממונות בירושלים ובבית הדין בעיר אשדוד. היה בעל בקיאות רבה בש"ס ופוסקים.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי: "קיבלתי בצער ותדהמה את הידיעה על הרצחו בידי בני עוולה של הדיין הגאון רבי אלימלך וסרמן הי"ד בעת שהיה בדרכו לבית הדין באשדוד. הרב וסרמן, מהדיינים הותיקים והחשובים של מערכת בתי הדין בישראל, שירת את עם ישראל שנים רבות במסירות תוך מאור פנים. תנוחמיי למשפחתו היקרה שלא ידעו עוד צער".

ת.נ.צ.ב.ה.

חדשות jdn
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה