סוף סוף רואים פרסומת טובההההה, יש קריאייטיב מקצועי, חשיבה פרסומית, ניתוח שוק ואסטרטגיה חותכת. שאפו!!
לדעתי, אפשר לראות דרך המודעה איך השקיעו מחשבה בקמפיין הזה, המטרות מסומנות כאן כל כך יפה, שניתן בקלות לקחת את הפרסום הזה, ו'לשחזר' את הבריף על מטרותיו המדוייקות שלדעתי פוגעים בול במטרה ואפשר לומר פגיעות מדוייקות וקולעות.
שימו לב, איך ברמת המסר של השפה הויזואלית בפרסום הצליחו להעביר ללקוח:
1. קשר מגזרי בין החברה ללקוח (אנחנו לא סרוגים, להבדיל...)
2. הקפדה על קלה כבחמורה ללא פשרות – שימו לב אפילו על גודל המטריה הירוקה והתנוחה שלה, ממש כמו כיפה סרוגה!
3. שנינות ותחכום! לא צריך להיות גאון גדול להבין את הקרייאטיב, אבל שנון ביותר.
4. יציבות, מוצר חזק! מה שאחד שחור לא יכולים לעשות אפילו 5, (במילים אחרות אנחנו לא מכחישים שיש הרבה יותר 'ירוקים עם חורים' אבל אחנו הטובים!)
ברמת הטקסטים:
הסלוגן "הגנה בלי חורים" מוצלח ומתפרש כדו משמעותי (חורים בהגנה וחורים בהשקפה/כיפה)
לצערי הטקסט: אתה, שרמת הכשרות חשובה לך וכו', קצת קיצ'י ביצ'י, היה יותר על רמה עם היו מוותרים על זה, למרות שהשחילו יפה את שם המתחרה כדי להוסיף עוד קונוטציה.
ברמת העיצוב:
עיצוב נקי
הצבעים משדרים הייטק ומקצועיות
קומפוזיציה נהדרת
הלוגואים יושבים טוב ובטוח זה לצד זה
הערת עיצוב קטנה: הסטריפ האפור הקטן "לסוכן עד הבית" והמיני פלאח האדום עם הטלפון קצת פוגמים בגריד, לדעתי היה כן צריך להיות במקביל לגוש הטקסט העליון, ועם הלוגואים להתמודד איכשהו...
הלוגו החדש של נתיב, משדר הרבה יותר מקצועיות מהקודם, אני יותר מתחברת למילה נתיב בלוגו מאשר לוי הישר והוי ההפוך היוצרים N, אבל מילא.. אולי אם היו עושים את זה בלי ההבלטה ועם יותר יציבות (שני הרגלים נוגעים בקרקע למשל, או רגל אחת אבל יציבה וממורכזת) זה היה יותר טוב...
כתבו כאן כמה משתמשים על שיטת פרסום בו מתמודדים מול מתחרה בצורה גלויה וישירה
אז חברה אל תהיו נאיבים, זאת בהחלט גישה, בכל קמפיין וקמפיין יושבים ומנתחים כל צורת פרסום.
יש כאן התמודדות על קהל יעד, יש כאן תחרות, ויש כאן גם תדמית, המטרה של משרד הפרסום לנהל את המאבק מבלי לפגוע בתדמיתם, לדעתי בפרסום הנוכחי דווקא בגלל הכרה ברורה של קהל היעד המזדהה עם המושג 'משלנו' המאבק נעשה בצורה מתוחכמת שלא תפגע בקהל היעד.
בבקשה, תמשיכו להעלות לכאן פרסומות כאלה, זה משיב רוח רעננה לפורום.
(גילוי, אני לא מבראשית, ולא מנתיב... ואני מצפה שבוע הבא לתגובה המקצועית מצד מותג בפרסום.. יהודית לעבודה!!)