כללי אז מה אם שנינו מאותו הכפר?!

טלTAL

משתמש רשום
עיצוב גרפי
תנסו את "חסד ואמונה" בירושלים ונראה אם עדיין "כל החרדים אותו דבר"
 

תקשורת

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צודקים מאוד בעצם רעיון אנשי הכפר, ולכן חייבים להעלות על נס את אלו שלא מתנהגים כך, על אף שזו אמורה היתה להיות הנורמה.
אני לא עוזב את "גרפצ'יק" מירמיהו, וקרה לי יותר מפעם אחת שבלחץ הלקוח ניסיתי מקום אחר. "חבר שלו יש לו דפוס,,, והוא יעשה לי מחיר ברצפה, גם בעשר בלילה הוא יפתח במיוחד בשבילי" (כנראה הוא חייב לך את חייו מאי-פעם..), חרדי ולא חרדי, תמיד חזרתי לגרפצ'יק. אז קבלו צ'לש!
מה שנכון, בבתי דפוס חרדים היחס היה משפיל! ובזה! וזה בלש' נקיה!!! ואצל אלו "מהכפר השכן" היחס היה סביר הרבה יותר (גרוע, אבל פחות), עדיין, גרפצ'יק עלו על כולם. אולי כי הם צעירים, השקיעו את מיטב כספם בפתיחת העסק, והם לא יכולים להרשות לעצמם שהוא יפול על זוטות של יח"צ. ואולי האחרים שאצלם ביקרתי, העסק כבר "נוסע" ממסורתת בית אבא, אפילו המכונות כבר ישנות כדבעי,
רוצים סיפור ישן: הגעתי לעסק כלשהו (דוס דוס) הדפסה דיגיטלית, השארתי אצלו בסביבות 200-300 ש"ח , , תאמתי איתו מראש שאני מגיע, והחומר מחכה לי מוכן. הגעתי, החומר אפילו עוד לא הוכנס לתור להדפסה "יש תור" אני מחכה, ומחכה ומחכה, ומתחיל אפילו לנדנד, חצי שעה ועוד רבע, ואז הוא אומר לי "החומר שלך הולך לתפוס לי את המכונה להרבה זמן, אז יגיעו הדפסות יחידניות, אני אכניס אותם לפניך..." פה כבר התחילו לטפס לי חומרים מסוימים למוח, למזלי לא הגיעו כאלו...
באיזשהו שלב הוא פתאום נזכר שהוא הולך לפספס מנחה.... אין בעיה, הוא אפילו לא שולח אותי החוצה, אני הרי מהכפר שלו, הרוויח שומר חינם.. מה עם זה שאני פספסתי שעה וחצי מחיי? זה לא העסק שלו בכלל!!!
אז אזהו, מאז אני לא מפריע לו להתפלל, ואני גם לא תופס לו את המכונות יותר...
בגרפצ'יק אולי לא אומרים לי תודה ושלום יפה אבל בהחלט שמחים שאני תופס להם מדי פעם את המכונות, ואני עושה את זה מספיק פעמים כדי שהם גם יסכימו להשחיל הדפסה דחופה בשעות עבודה לא רשמיות. בכל אופן אנחנו מאותו הכפר. לא???
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
בדיוק עכשיו היה לי סיפור עם טכנאי מחשבים.
כמה פעמים התנסיתי עם טכנאים משלנו. אף פעם אחת לא הגיעו בזמן, יכלו להבטיח שיגיעו בשעה מסוימת ופשוט לא להגיע, ואח"כ לא ענו לטלפון יומיים-שלושה עד שאפשר היה בכלל לדבר איתם עוד פעם, ואפילו לא חשבו להתנצל.
היום הייתי זקוקה לתיקון. לא התקשרתי לאף אחד מאלו שניסיתי כבר, וניסיתי אחד חדש שהיתה עליו המלצה בפרוג (מישהו בשם פישמן).
הבן אדם הגיע בזמן שנקבע בדיוק. והוא היה עם כיפה סרוגה.
קשור או לא קשור?
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אפשר את הטלפון שלו?..
חשבתי שאנשי המחשבים עצבניים וממהרי-דיבור באופן קבע כיוון שהם רגילים לדבר עם המחשב, ובני אדם הם קצת יותר טרדניים.. ולא מבינים 'פקודות', ובכלל - לא אותה שפה..
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הוא לקח את המחשב למעבדה, אני עדיין לא יכולה להעיד על מחירים או על איכות התיקון...
אבל הייתה עליו המלצה בפרוג פעם ממישהו, אז אני מקווה שהוא באמת בסדר מכל הכיוונים.
הטלפון שלו: 054-7555240. (הוא ירושלמי)
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
יש לי מילים טובות על דטה פרינט, וגרפומדיה מהכפר.

וזה גרוע לעשות הכללות.
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י saryoram;331450:
לעניות דעתי גם יחס טוב רק בגלל שאתה לקוח זה עלבון.

סיפר לי חבר עולה מצרפת ששם יש נימוסין: לקוח תמיד פותח את דבריו ב "שלום" ולא "כמה זה עולה?" כל קניה מסתיימת ב "אני מודה לך! לא אני מודה לך!" וכו'
אמרתי לו שעם נימוסים כאלה אני מעדיף שלא יהיו, הכול רק מן השפה ולחוץ. אני מעדיף אמת על פני צביעות.

חלילה אני לא בא לומר שכל מי שנותן יחס טוב ללקוח הוא צבוע, נתקלתי ביהודי ש"אינו מניח תפילין של ר"ת" שהאיר לי פנים בתור לחדר מיון בדיוק כמו בחנות שלו, למרות שלא ידע שאני לקוח.


דבר ראשון, אין כל דבר רע בנימוסים. נימוסים מטרתם היא למנוע פגיעה בבין אדם לחברו. אז דווקא אצלנו, שהקטע הזה צריך להיות חד וברור ובהכרה, פה אנחנו חסרים. להקדים כל אדם ב"שלום" זו מידה טובה. מי אמר שצריך להרגיש אותה?

נכתב ע"י גרפידפוס;331466:
אפשר להגיב מצד "בית דפוס חרדי"?

אולי הלקוח מקבל יחס "כמים פנים לפנים"?
כשלקוח חרדי נכנס, אתה כבר יודע שבלי להתווכח על הכסף, זה לא ילך! ואם כבר תסדר איתו - תצטרך לקחת לביתך את החומר ובערב (אחרי שהעסק סגור) - הוא יבוא אליך הביתה לקחת. אצל הלא חרדים-זה לא עולה בראש אפילו, לבוא אחרי שהעסק-סגור!

תשלום - תצטרך להזכיר לו כמה פעמים.
מה לעשות? אני בתחום עם דתיים ושאינם דתיים וכך זה כמעט תמיד!!!
ודרך אגב - אצלי למשל - אף לקוח - לא מובן מאליו!!!
אז נסו את היחס אצלנו בכפר... למרות שהחרדי הממוצע - רוצה אחרי שעות העבודה הנורמליות - מקבל ועוד ועוד
עם השתדלות ליחס הכי אכפתי ומתחשב לכל אחד באשר הוא.

אתה לא יודע שהלקוח תמיד צודק? מי שבוחר בעבודה עם לקוחות, צריך לפתח סבלנות של ברזל ולתת ללקוח את ההרגשה ההכי טובה שהוא יכול. זה חלק מתפקיד של מי שעובד עם אנשים. וזה נכון גם לגבי לקוחות שהם נודניקים ממדרגה ראשונה [ולכולנו יש כמה כאלה לא?]
 

חזון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יש גם צד שני למטבע...
א"א לעשות הכללות, לי דוקא היו סיפורים הפוכים.:mad:

לדעתי לא הכל כ"כ וורוד ולא הכל כ"כ שחור, יש ויש, יש יותר ויש פחות...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה