בקשת תפילה אוף אוף. די כבר... נטפרי... נטפרי... נטפר... די!!!!!

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
מצב
הנושא נעול.

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
די.. נמאס... עובר כל גבול...כל טעם טוב, כל הגיון..


זה ממש מקומם, בלי קשר ועם קשר, מכניסים כל הזמן נטפרי.. נטפרי... נטפרי...
לא יכלתי לסבול זאת, הייתי מרוצה כל רגע באתרוג, חברה מבוססת ידועה ומעולה, הכל טוב וחסום, הכל עובד,
ואלה שיהיו בריאים... מספרים לי סיפורים על נטפרי.

מי מכיר בכלל את נטפרי? משהוא חובבני שקם מהרגע להרגע, אפילו לא חברה, לא מפרסמים כלום, איך למען השם, יכול להיות משהוא יותר טוב מאתרוג המבוסס כלכלית, איזה לאקשן מוכרים לי שם בפרוג, ועוד מספרים לי שנטפרי עושים לש"ש, נו נו. נחכה להזדמנות לקרוע את מסיכת הצביעות שלהם.

כל פעם שמישהו צעק נטפרי, קפצתי כמו נשוך, קמצתי את ידי, הדפתי את הכוס, ודפקתי בעוז על השולחן, מסנן קללות במורקאית, ומבטיח שוב לעצמי שאין כמו אתרוג.

לא הבנתי איזה משוגעים הנטפרייים האלה שמקדמים את עצמם בכזה אגרסיביות, זה רק ממאיס את שמם.

לא סבלתי את נטפרי, וצמד האותיות נ.ט.פ.ר.י. עצבן אותי כל פעם שבקרתי בפרום מסוים כאן בפרוג.
הפכתי לאויב מושבע של נטפרי, הבטחתי לעצמי שבגילגול הזה אני בחיים לא אעשה - נטפרי.

מה רע באתרוג, הכל מסונן פיקס, נכון שיש תמונות ש..פה ושם מתפספסות, אבל מה אפשר לעשות, הרי א"א להקים מערכת אנושת שתעבור על מליוני תמונות, זה בלתי אפשרי, וחוץ מזה זה אמור לעלות מליונים רבים.
אומרם שיש את זה לנטפרי. שטויות, כולה דמיון, אין מצב שיכולם לעבור על מליוניי תמונות, לזה צרך תקציב של מליונים רבים, מהיכן יהיה להם את זה, מכמה משתמשי פרוג אלמוניים וחנוקים.

האמת שגליתי כמה אתרים בעייתיים מאוד, טוב בשביל זה יש אפשרות לשלוח התרעה, אז שלחתי, נכון שלא חוסמים מיד, [זה בגלל שכבר שמעתי שם, שיש עומס ואין מספיק עובדים, ואין מספיק רווח להפעיל כ"כ הרבה אנשים לפניות, מה אפשר לעשות].

הרי לא יתכן שיכול להיות משהוא יותר טוב מ'אתרו', מדובר בחברה כלכלית גדולה, ואני מכיר שם כמה מהמנהלים, אנשים טובים ויראי שמים, כל כוונתם הוא לטובה, הם גם היו הראשונים שנתנו באמת מרחב עבודה וסינון מעולה, אז איך אפשר שיהיה משהוא יותר טוב.

אבל אז דורשים את אתרי הקניות, אין בעיה אומרים באתרוג, רק תחתום שאתה אחראי על כל המשתמע מכך... וודא וודאי אני אחראי מאוד [מצידי שיהיה ל אינטרנט פרוץ לגמרי אני יכול לשמור על עצמי], חתמתי וגיליתי עולם, בא לא נגזים היו חלקים מצונזרים, ס"ה סינון מעולה פה ושם יש, נו מה אפשר לעשות אין ברירה אין דרך אחרת.

אין כמו אתרוג מרוצה מאוד, פעם פותח קבוצה זו, פעם סוגר, מעלה רמת סינון ומוריד. הכל לפי הביקוש והיצע.

אבל אז הם עשו טעות חייהם, האינטרנט קרס, ואני התחלתי לשבת שעות על הטלפון על כל בקשה, זה היה מתיש ומרגיז, אבל עדיין לא היה לי את העוז לנסות משהוא אחר חדש.

ואז פגשתי את ש.ל. גאון ומבין במחשבים, נפגשנו כל יום, והוא מטרטר לי נטפרי [זה כבר לא ניק עלום].
ואני נעמד ומתרה בו שלא רוצה לשמוע ע"ז. הוא אומר לי, מה אכפת לך תנסה אני ישלם לך את המעבר.
עקשן. נורא. ואיום. נשברתי!!! נגמרו לי כל התירוצים, לכל בעיה שהעליתי ותירוץ טוב למה אני צריך את אתרוג לש"ש שמיעת הרצאות הידברות, התחזקות פורום אוצר החכמה וכו' וכו', כ"ז לא עזר לי, ש. ל. לא הניח לי הטריד אותי כהוגן,

בסוף מצאתי פתרון להסיר את המטרד, אנסה למס' ימים את נטפרי, הבטחתי לעצמי שיהיה זה רק לכמה ימים, ואז באורח פלא כמו סמינר של ערכים, ניסיתי ונכוויתי, אמרתי לעצמי אולי בכל זאת אחזור, חיפשתי פרצות בנטפרי אולי בכל זאת הדבר הזה הוא לא כמו שאני חושב.

נסיתי להטריד את שירות הלקוחות, קוותי למצוא תירוץ טוב לעזוב אותם, אבל לבסוף לא מצאתי, פשוט גלשתי וגלשתי וגלשתי, ולא האמנתי שקיים כזה דבר, שיכול להיות רמת סינון כזה, צבטתי את עצמי אם אני לא חולם, אז לא, זה לא חלום זה משהוא אמייתי.

מאז אני בנטפרי, לפעמים חושב על התקופה הזו שהשם נטפרי גרם לי לגועל.

תנסו גם אתם, לכמה ימים את נטפרי, אולי זה משהוא אמתי.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה