רותי, תודה על התגובה המפורטת.במצב צילום רגיל תתחילי לפי הצמצם,
אם יש לך מצולם אחד את יכולה לפתוח צמצם כמה שיותר
לא לרדת מידי כי את יכולה לאבד פוקוס בפנים עצמם
קיצור מצולם אחד את יכולה 2.2 / 2.8
אם יש לך יותר ממוצלם אחד והמצולמים לא באותו המישור תתחילי להעלות ל4
בערך ותבדקי שכולם בפוקוס.
כמובן שאם יש לך צורך בפוקוס רחב יותר גם בילד אחד תסגרי את הצמצם.
אם את רוצה לצלם ילד רץ קופץ תתחילי לכוון במהירות את צריכה מהירות גבוהה
בשביל שהתמונה תצא קפואה ולא מרוחה.
אם יש לך מצלמה שאין בעיה להעלות בה איזו וחסר לך תאורה תעלי חופשי ל500-1000
תשתדלי בכללי לא לרדת במהירות פחות מ250 ככה את מבטיחה את עצמך שלא יהיו מריחות
והפוקוס יצא לך מדויק.
יש איזה כלל שאומר שחייבים מהירות כפול מאורך המוקד
למשל אם את מצלמת על 85 את לא יכולה לרדת מ170 (אם אני זוכרת נכון את הכלל הזה)
עוד טיפ,
תעדיפי תמיד לצלם באובר (סטופ אחד יותר)
מאשר באנדר (סטופ אחד פחות)
כי להאיר תמונה תמיד הרבה יותר פשוט
מלתקן תמונה שנשרפה.
בהצלחה
אפשר לפעמים להתעלם מהכלל הזהעוד טיפ,
אם את מתלבטת לגבי החשיפה.
תעדיפי תמיד לצלם בחשיפת חסר
מאשר בחשיפת יתר
כי להאיר תמונה תמיד הרבה יותר פשוט
מלתקן תמונה שנשרפה.
תראי למה הכוונה
צפה בקובץ המצורף 346149
בהצלחה
את זה לא ידעתי, בקשר לפוקוס.תשתדלי בכללי לא לרדת במהירות פחות מ250 ככה את מבטיחה את עצמך שלא יהיו מריחות
והפוקוס יצא לך מדויק.
אם התמונה מרוחה כמובן גם הפוקוס ימרח בהתאם. לא?את זה לא ידעתי, בקשר לפוקוס.
מעניין לנסות.
תודה..
אכן לא יותר מזה..אפשר לפעמים להתעלם מהכלל הזה
בעיקר כשיותר מיומנים בצילום ועריכה
וכשמצלמים בראו
זה כלל נחמד, אבל כתורה מסיני לא הייתי לוקח אותו
יש הגיוןאם התמונה מרוחה כמובן גם הפוקוס ימרח בהתאם. לא?
כמו שכבר הבנתם אני עדיין לומדת....והסתבר שלא רק אני לא הבנתי את השיעור אז בהסבר שני אמרו לנו:
דבר ראשון לכוון את המהירות - באופן שהתריס פי 1 וחצי מאורך המוקד לדוג בעדשת 50 מ"מ המהירות תהיה מינימום 150.
ורק אחכ לכוון צמצם....
מקווה שעזרתי.......... ואם לא אז שיהיה סיכום...ליל"ט
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: