הדובר ומי שהפיק את הקמפיין הזה וקודמיומי זה רוטנר?
מבושה? בושה זה כשהתוכחה אמיתית. האדמנו מכעס!!הירוקים שהחברה הירוקה שלשלה, גרמה לקוראים להאדים מבושה
בושה שאלו הם עיתונינו, ובושה שהמנהלים של העיתונות שלנו לא קמו וזרקו את אגד ומשרד הפרסום שאחראי למודעה הפוגענית הזו מכל המדרגות.מבושה? בושה זה כשהתוכחה אמיתית. האדמנו מכעס!!
רבי @פנס בערפל, אני פחות או יותר מסכים עם הדברים שאתה כותב בכל הקשור לפרסום מגמתי ואינטרסנטי בעיתונות (די נראה שאתה ממוקד על עיתון ספציפי, שאכן עוצמת הפרסום בו רחבה יותר מהאחרים ולכן התופעה בולטת בו. לא נראה לי שהתקבלה החלטה בהמבשר והמודיע שלא לפרסם דברים מהסוג הזה).בושה שאלו הם עיתונינו, ובושה שהמנהלים של העיתונות שלנו לא קמו וזרקו את אגד ומשרד הפרסום שאחראי למודעה הפוגענית הזו מכל המדרגות.
בושה.
אני מגיע ממקום אחר לגמרי, אסביר אחת ולתמיד את הכאב האישי שלי.רבי @פנס בערפל, אני פחות או יותר מסכים עם הדברים שאתה כותב בכל הקשור לפרסום מגמתי ואינטרסנטי בעיתונות (די נראה שאתה ממוקד על עיתון ספציפי, שאכן עוצמת הפרסום בו רחבה יותר מהאחרים ולכן התופעה בולטת בו. לא נראה לי שהתקבלה החלטה בהמבשר והמודיע שלא לפרסם דברים מהסוג הזה).
רק שלא הצלחתי להשתכנע שאם אתה היית מנכ"ל בשכר של עיתון שצריך לשלם משכורות כל חודש ונמצא במלחמת איתנים עם חוגים שונים שרוצים בכשלונו, היית נוהג אחרת.
אני בכל אופן מרגיש שיש סיכוי שהייתי נופל בזה, במיוחד כשנראה לי שניתן לסמוך על האינטלגנציה של האנשים.
לא ידוע לי על הסתערות על משרדי אפיקים רוזנטלר לרכישת קרקעות בבורות עילית.
לא אתווכח איתך כי אין לי נתונים מדידים, אבל יש לי הרגשה שאנשים לא נופלים בהשקעות מפרסומות בעיתון.אני מגיע ממקום אחר לגמרי, אסביר אחת ולתמיד את הכאב האישי שלי.
בעיניי הדרך הכשרה היחידה לצרוך חדשות היא עיתונות יומית חרדית. לא רדיו, לא אינטרנט, לא כלום. רק עיתונות יומית מפוקחת. עם וועדה תורנית רצינית ונשכנית וקווים אדומים.
ולכן, כואב לי מאוד לראות איך עיתון, שהוא היחיד שנכנס לביתם של מרבית מכריי (ובצדק), מציע אינסוף מלכודות פיננסיות נוראיות לקוראיו. בלי שום סינון, בלי שום אכפתיות לגבי גורלם של כל כך הרבה אברכים יקרים ואהובים שנפלו בפח, בזה אחר זה. בתמימות. כי הם מקבלים את העיתון הזה כמשהו ערכי ואמין (ובצדק, שוב).
ערכינו אינם למכירה, וחבל שעורכנו כן.
אני רוצה להציג תזה אחרת, אני יודע שמאוד תכעסו עלי, אבל.
סיפר לי יהודי חילוני שעובד בהתקנת שערים חשמליים למקוואות שלפי הנתונים שלו מקוואות שבעבר הניחו רק קופה לתשלום ועברו לשערים חשמליים - נוסף להם בפתע פתאום עשרות אחוזים בהכנסות!!!
ואני לא אומר שיש חלילה גנבים, אלא זה קורה שמישהו שוכח או שילד לא מסתדר או שהאוטובוס צפוף וכדומה.
לאגד יש מאות פקחים וללא ספק יש להם גם נתוני תשלום בפילוח לפי קווים, ואם הם חושבים שצריך לצאת בקמפיין (חיובי או שלילי) במגזר שלנו כנראה יש לנו מה להשתפר....
אז במקום להעלב ולצעוק גיוועלד, אולי צריך לעשות חשבון נפש???
האברכים האלו אם לא יפלו פה יפלו במקומות אחרים, באחריות.ולכן, כואב לי מאוד לראות איך עיתון, שהוא היחיד שנכנס לביתם של מרבית מכריי (ובצדק), מציע אינסוף מלכודות פיננסיות נוראיות לקוראיו. בלי שום סינון, בלי שום אכפתיות לגבי גורלם של כל כך הרבה אברכים יקרים ואהובים שנפלו בפח, בזה אחר זה. בתמימות. כי הם מקבלים את העיתון הזה כמשהו ערכי ואמין (ובצדק, שוב).
אני רוצה להציג תזה אחרת, אני יודע שמאוד תכעסו עלי, אבל.
סיפר לי יהודי חילוני שעובד בהתקנת שערים חשמליים למקוואות שלפי הנתונים שלו מקוואות שבעבר הניחו רק קופה לתשלום ועברו לשערים חשמליים - נוסף להם בפתע פתאום עשרות אחוזים בהכנסות!!!
ואני לא אומר שיש חלילה גנבים, אלא זה קורה שמישהו שוכח או שילד לא מסתדר או שהאוטובוס צפוף וכדומה.
לאגד יש מאות פקחים וללא ספק יש להם גם נתוני תשלום בפילוח לפי קווים, ואם הם חושבים שצריך לצאת בקמפיין (חיובי או שלילי) במגזר שלנו כנראה יש לנו מה להשתפר....
אז במקום להעלב ולצעוק גיוועלד, אולי צריך לעשות חשבון נפש???
'האוטובוס צפוף', חמורי גרם שכמותכם (אגד, לא כותב ההודעה...)? אז אולי, רק אולי, במקום להוציא קו 72 פעם בעשרים דקות ולדחוס אותו עוד בתחנות הראשונות ברמות, אולי, מה דעתכם, להוציא קוים כל 10 דקות כמו בלוח הזמנים, נניח? אולי? נכון רעיון טוב?
ואז במקום שניאלץ לזרוק את עצמנו דרך הדלת האחורית אל גוש האדם והעגלות (ולחטוף פאץ' בקרסול מהמאונטיין באגי'ס), ולנסוע כך כל הדרך כשפרצופינו מעוכים אל הדלת ורגלינו בסכנת צביטה עם כל פתיחה שלה ואין לנו שום דרך בעולם להגיע למכשיר התיקוף (אה, והוא גם לא עובד) -
אז נוכל פשוט לעלות כמו בני אדם, ולתקף.
הח"מ נסעה עשרות פעמים באוטובוסים שבהם לא הייתה שום אפשרות טכנית להגיע לנהג. המכשירים לא תמיד עבדו. במקרים מסויימים אנשים הגיעו לאלימות פיזית, מרוב צפיפות משוגעת וחום לוהט.
אגד לא עומדת בתנאי הרשיון שניתנו לה. היא לא מוציאה אוטובוסים, וזו עובדה. היא מדלגת נסיעות. מכשירי התיקוף בפנים האוטובוס - מקולקלים בהמוניהם, או לא קיימים. אז בסדר, אנחנו מבינים שאין ברירה וקשה וחסרים נהגים והפגנות. אבל בתוך כל זה, לצאת בקמפיין אדיב 'שכויח שזכרתם לתקף', זה חוכא ואיטלולא אמיתי. לעג לרש.
אוף.
(ואלו שלא משלמים, המודעות החייכניות לא יגרמו להם פתאום לשלם).
בפעם הקודמת שהיה קמפיין של אגד על התשלום, משהו עם כמו שעל החלות משלמים משלמים גם באוטובוס-סליחה על הזכרון הבוגדני, התנצלו בהמודיע שהם לא הבינו את העוקץ וכשהגיעו תלונות הפסיקו את הפרסום...., נו נו אשרי המאמין.בושה שאלו הם עיתונינו, ובושה שהמנהלים של העיתונות שלנו לא קמו וזרקו את אגד ומשרד הפרסום שאחראי למודעה הפוגענית הזו מכל המדרגות.
בושה.
כל מילה,'האוטובוס צפוף', חמורי גרם שכמותכם (אגד, לא כותב ההודעה...)? אז אולי, רק אולי, במקום להוציא קו 72 פעם בעשרים דקות ולדחוס אותו עוד בתחנות הראשונות ברמות, אולי, מה דעתכם, להוציא קוים כל 10 דקות כמו בלוח הזמנים, נניח? אולי? נכון רעיון טוב?
ואז במקום שניאלץ לזרוק את עצמנו דרך הדלת האחורית אל גוש האדם והעגלות (ולחטוף פאץ' בקרסול מהמאונטיין באגי'ס), ולנסוע כך כל הדרך כשפרצופינו מעוכים אל הדלת ורגלינו בסכנת צביטה עם כל פתיחה שלה ואין לנו שום דרך בעולם להגיע למכשיר התיקוף (אה, והוא גם לא עובד) -
אז נוכל פשוט לעלות כמו בני אדם, ולתקף.
הח"מ נסעה עשרות פעמים באוטובוסים שבהם לא הייתה שום אפשרות טכנית להגיע לנהג. המכשירים לא תמיד עבדו. במקרים מסויימים אנשים הגיעו לאלימות פיזית, מרוב צפיפות משוגעת וחום לוהט.
אגד לא עומדת בתנאי הרשיון שניתנו לה. היא לא מוציאה אוטובוסים, וזו עובדה. היא מדלגת נסיעות. מכשירי התיקוף בפנים האוטובוס - מקולקלים בהמוניהם, או לא קיימים. אז בסדר, אנחנו מבינים שאין ברירה וקשה וחסרים נהגים והפגנות. אבל בתוך כל זה, לצאת בקמפיין אדיב 'שכויח שזכרתם לתקף', זה חוכא ואיטלולא אמיתי. לעג לרש.
אוף.
(ואלו שלא משלמים, המודעות החייכניות לא יגרמו להם פתאום לשלם).
לא נראה לי שיש "מתחרים" לאגד,בדיוק באתי לשאול מה הדין במקרה כזה
עליתי אתמול לאוטובוס לנסיעה קצרה דווקא
אוטובוס מפוצץ (דווקא דן, לא אגד )
לא היתה אפשרות לעלות מקדימה, וכמובן שלא היתה אפשרות לפלס דרך לנהג
זהו, בסוף הגיע הזמן לרדת
מה אני אמורה לעשות?
לצעוק לנהג שיחכה ויפתח לי מקדימה כדי שאשלם?
לזכור בפעם הבאה? אני לא אעמוד בעומס הרישומים
ואם בכלל יש לי מעבר, או חופשי - מה אני אמורה לעשות בפעם הבאה? להחליף אוטובוס ללא צורך רק כדי לתקף שוב במקום הפעם שעברה?
למה באמת חברות התחבורה מצפות?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: