דרוש מידע אבחון קש"ר

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
יש לי ילדה מתוקה בת 8, חכמה מעבר לסטנדרט, לפי המורה יכולה לעלות לכתה ד' ולהיות שם הראשונה בלי בעיה.
לילדה יש חוסר בתחושה, עם בררנות נוראית באוכל, מכיוון שיש לילדה גם קשיים נוספים, שלכאורה ניראים כמו קש"ר הייתי רוצה לקחת אותה לאבחון.
איפה הייתם ממליצים לי לקבוע תור לאבחון (מכבי, בני ברק)
ואגב, האם יש לי מה לעשות עם אבחון מחוננות (אם אעשה לה)
 

ADHD ?

משתמש פעיל
ממליצה בנוסף לברור עניין הקשב, ריפויי בעסוק זה הרבה פעמים בתחלואה הנלווית של קש"ר ויש מרפאות בעיסוק מיוחדות לזה.
שימי לב עם יש לילדה קושי בתפקודים ניהולים על רקע הפרעת קש"ר ממליצה בחום דווקא בגיל הזה (לנצל את הגיל הצעיר כי בגיל ההתבגרות אפקט ההשפעה פוחת משמעותי,) וללכת למרפאה בעיסוק שעובדת בשיטת קוג פאן. מנסיון בשטח עובד פלאים גם לטווח רחוק...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ח

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַגִּתִּית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אֲדֹנֵינוּ מָה אַדִּיר שִׁמְךָ בְּכָל הָאָרֶץ אֲשֶׁר תְּנָה הוֹדְךָ עַל הַשָּׁמָיִם:ג מִפִּי עוֹלְלִים וְיֹנְקִים יִסַּדְתָּ עֹז לְמַעַן צוֹרְרֶיךָ לְהַשְׁבִּית אוֹיֵב וּמִתְנַקֵּם:ד כִּי אֶרְאֶה שָׁמֶיךָ מַעֲשֵׂי אֶצְבְּעֹתֶיךָ יָרֵחַ וְכוֹכָבִים אֲשֶׁר כּוֹנָנְתָּה:ה מָה אֱנוֹשׁ כִּי תִזְכְּרֶנּוּ וּבֶן אָדָם כִּי תִפְקְדֶנּוּ:ו וַתְּחַסְּרֵהוּ מְּעַט מֵאֱלֹהִים וְכָבוֹד וְהָדָר תְּעַטְּרֵהוּ:ז תַּמְשִׁילֵהוּ בְּמַעֲשֵׂי יָדֶיךָ כֹּל שַׁתָּה תַחַת רַגְלָיו:ח צֹנֶה וַאֲלָפִים כֻּלָּם וְגַם בַּהֲמוֹת שָׂדָי:ט צִפּוֹר שָׁמַיִם וּדְגֵי הַיָּם עֹבֵר אָרְחוֹת יַמִּים:י יְהוָה אֲדֹנֵינוּ מָה אַדִּיר שִׁמְךָ בְּכָל הָאָרֶץ:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה