לשם שינוי, הצעה מעשית ופשוטה.
פעמים רבות כספומטים לא מאפשרים הפקדת שיקים או מזומנים או משיכה, לפעמים בגלל שהגיעו לסף הקיבולת ולפעמים בגלל תקלה ספציפית במנגנון אחד.
שאר הפונקציות של הכספומט פעילות ורק אחת לא מתפקדת.
אלא שהלקוח מגלה את זה שאין משיכת מזומנים רק אחרי שמכניס כרטיס, מקיש קוד ובחלק מהבנקים אפילו כבר מקיש את הסכום ואז מקבל הודעה שהמשימה לא זמינה.
אחרי כל התהליך הזה הוא ילך לעמוד בתור מחדש בכספומט הסמוך.
הפתרון הפשוט הוא הודעה בדף הראשי של הכספומט על משימות שאינן זמינות. לא מדובר בשינוי מורכב מדי, הכספומטים משתדרגים כל הזמן וזה שדרוג די נצרך, (אולי יותר מאפשרות לבחירת חלוקת השטרות).
היות וישנן מתכנתות העובדות עבור בנקים החברות בפורום, נשמח אם יעבירו את הרעיון למאפיין (או למי שצריך).
פעמים רבות כספומטים לא מאפשרים הפקדת שיקים או מזומנים או משיכה, לפעמים בגלל שהגיעו לסף הקיבולת ולפעמים בגלל תקלה ספציפית במנגנון אחד.
שאר הפונקציות של הכספומט פעילות ורק אחת לא מתפקדת.
אלא שהלקוח מגלה את זה שאין משיכת מזומנים רק אחרי שמכניס כרטיס, מקיש קוד ובחלק מהבנקים אפילו כבר מקיש את הסכום ואז מקבל הודעה שהמשימה לא זמינה.
אחרי כל התהליך הזה הוא ילך לעמוד בתור מחדש בכספומט הסמוך.
הפתרון הפשוט הוא הודעה בדף הראשי של הכספומט על משימות שאינן זמינות. לא מדובר בשינוי מורכב מדי, הכספומטים משתדרגים כל הזמן וזה שדרוג די נצרך, (אולי יותר מאפשרות לבחירת חלוקת השטרות).
היות וישנן מתכנתות העובדות עבור בנקים החברות בפורום, נשמח אם יעבירו את הרעיון למאפיין (או למי שצריך).