???שלום לכלום
מכל האשכול הזה אין לא ראיתי אף אחד שרשם שהצליח
מנסיון!
קיבלנו 1000 ש"ח פיצוי על 2 אוטובוסים שסתם דילגו על התחנה.
הגשנו תביעה קטנה על סך 6500 ש"ח.
לאחר 30 יום לערך קיבלנו טלפון מנציג מחברת התח"צ, שבסיומה סיכמנו על פשרה של 1000 ש"ח פיצוי וסגירת התביעה.
אם אנחנו רוצים באמת להשפיע על התח"צ, נראה לי זו הדרך האחרונה שנשארה...
רק צריך קצת זמן להשקיע בהגשה, ניסוח וכו' וסבלנות...
גם אנחנו קיבלנו 3500 בבימ"ש על אוטובוס שלא עצר בתחנה.
זה היה לפני כ4 שנים, ואכן התהליך שביצענו היה ממש פשוט כמפורט למעלה... (עם אישור מרב)
כיון שלא היו עדים וחובת ההוכחה היתה עלינו, השופט החליט שאם נעבור פוליגרף (חוויה מעניינת בפני עצמה) בשלום,
נזוכה. כמובן שזכינו...
אני קיבלתי באופנים הללו מחברות התח"צ יותר מ-10,000 ש"ח
ככל שהם ישלמו יותר הם ישתפרו יותר!
אני גם רוצה לקבלללללללללללללללללללל
רק לעדכון קיבלתי מהם את הכסף 2400 שח!!!
זה היה תוך שבועיים מאז שחתמתי איתם ועד ששלחתי את כל הטופסולוגיה.....
רק רוצה לספר שבעקבות האשכול הזה
קיבלתי מקווים כ1500 שקלים על תביעה לבית משפט שהסתימה בפשרה
על אוטובוס אחד שלא עצר בתחנה ביום שישי
אני מכיר נהג כזה, שיוצא תמיד בזמן (נתון שאימתתי), והנהג שלפניו פעמים רבות לא יוצא או לא מבצע את כל המסלול.אנשים עולים לאוטובוס אחרי המתנה כזו ארווכה מינימום- תשאלו את הנהג יפה מה קרה? של איזו שעה אתה?
בגכלל זה ציינתי לשאול יפה לאיזו שעה הוא שייך.אני מכיר נהג כזה, שיוצא תמיד בזמן (נתון שאימתתי), והנהג שלפניו פעמים רבות לא יוצא או לא מבצע את כל המסלול.
הוא חוטף את הטחת העלבונות בנחת ובמאור פנים, מודיע שהוא יוצא תמיד בזמן, ומבקש מהנוסעים הרוגזים להתלונן בחברה על הנהגים הסוררים.
בקיצור - לא תמיד הנהג העמוס הוא הנהג הסורר...
מניסיון שלי, שיחות עם הנהגים הסוררים בקו הסתכמו בהתעלמות או בצעקות (מדובר בבני דודים, זה יכל להיגמר אחרת...)בגכלל זה ציינתי לשאול יפה לאיזו שעה הוא שייך.
ואני בהחלט מכירה ג''כ נהג כזה- מפה מגיעה החשיבה הזו.
או לפחות לא להגיב ''אדוני, הוא לא עובד אצלך, אם יש לך בעיה תפנה לחברה שמעסיקה אותו'' (כלשון הגברת המפונפנת שישבה באוטובוס אחרי שאיחר ב40 דקות (והיא עוד עלתה בתחנה הראשונה), והעזתי לומר לנהג איזו מילה)משהו אחד קשה לי לפענח בכל הסיפור הזה.
למה אפשר להמתין לאוטובוס 50 דק' ואז לקבל אותו מפוצץ עד אפס מקום בעמידה- וכולם שם יושבים רגועים ונינוחים כאילו הם יצאו עם הנהג בתחנה הראשונה...(הגזמתי כן|!? אבל בערך זה התיאור..)
אנשים עולים לאוטובוס אחרי המתנה כזו ארווכה מינימום- תשאלו את הנהג יפה מה קרה? של איזו שעה אתה?
שלא לדבר על מאמץ קשה יותר בפניה לחברה וכ'
תראו אכפתיות, ערנות וקצת פחות פראייריות.
עם כל הכבוד לכל מי שמרים כפפה ומתלונן ומגיש פניות, עדיין אם מתוך לדוג' מליון משתמשי תח''צ מגישים 200 תלונות זה אחוז אפסי שבכלל לא נספר או נראה במקום כלשהו, לעומת כמות הבעיות שקימות על בסיס שעתי-לא יומי.
ולדעתי זה מה שגורם למצב להמשיך כמות שהוא ואפילו להדרדר הרבה יותר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: