מדריך רק עצה טובה לחסוך עוגמת נפש: אל אל אל אל תקנו כלום כלום ברשת קי אף פי. KFP...

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
מזכיר לעצמי - ולכם, בפעם התשעים בערך, שלא לקנות אף פעם, בשום מצב ובשום תנאי ברשת הענקית קיי אף פי (שגיאת הכתיב מכוונת).

במקום להכביר במילים, פשוט משתף את ההתכתבות הארוכה שלי איתם.
שמונה פרקים קצרים קצרים.

ו... אוף!!! למה אני עושה שוב ושוב את הטעות וקונה ברשת הזו? למה??
לשלם מחיר מלא ואז לגלות שאין שירות לקוחות? אין? אין?


פרק 1
ככה זה התחיל:
1731410485646.png


פרק 2
אני מדווח לחברה על ייאוש וסבל אמיתיים שחוויתי.
1731410556684.png


פרק 3
שירות הלקוחות מפגין אדיבות מופלאה!
image.png


באותו היום לא הייתי על המחשב. (מותר לי?). וכשפתחתי אותו גילית כי בהיעדרי, בתוך 6 שעות בלבד...
1731410650765.png


כעבור שעתיים נוספות...
1731410702018.png


פרק 4
הלקוח זועם
1731410720697.png


פרק 5

שירות הלקוחות משתתף בצער הלקוח
1731410735542.png


כתבתי שכן.
הם רצו לדעת שעה וסניף שוב, אז כתבתי.

הוספתי עוד הרבה תסכול:
1731410792433.png


פרק 6
שירות הלקוחות מתעלה על עצמו.

הברנש רצה תמונה של המוצר - צילמתי ושלחתי.
ואז גיליתי...
ש... טאאאדם. הפניה נסגרה!
אני מנסה להבין למה, ומקבל תשובה מאוד מפתיעה.
שימו לב לשורה התחתונה.

1731410840505.png


פרק 7
וזהו פחות או יותר


התעייפתי. לקחתי את המוצר, זרקתי לפח הקרוב, ומחקתי מליבי את זכרו ואת שוויו. (מוצר של מאה שקל בערך)

פרק 8
ואני תמה לעצמי. מנסה לפצח את הסוד.

למה אנחנו מסכימים לקבל חווית שירות כל כך מזעזעת?
אף חנות בארץ לא הייתה מתייחסת כך ללקוחותיה, ולא משנה מי ומה.

אז למה אנחנו ממשיכים לקנות מהרשת הישראלית הלא נעימה הזו, עוד ועוד?

מה אנחנו, עיזים?
לא מגיע לנו לקבל שירות?
 

Sara led

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מזכיר לעצמי - ולכם, בפעם התשעים בערך, שלא לקנות אף פעם, בשום מצב ובשום תנאי ברשת הענקית קיי אף פי (שגיאת הכתיב מכוונת).

במקום להכביר במילים, פשוט משתף את ההתכתבות הארוכה שלי איתם.
שמונה פרקים קצרים קצרים.

ו... אוף!!! למה אני עושה שוב ושוב את הטעות וקונה ברשת הזו? למה??
לשלם מחיר מלא ואז לגלות שאין שירות לקוחות? אין? אין?


פרק 1
ככה זה התחיל:
צפה בקובץ המצורף 1819776

פרק 2
אני מדווח לחברה על ייאוש וסבל אמיתיים שחוויתי.
צפה בקובץ המצורף 1819777

פרק 3
שירות הלקוחות מפגין אדיבות מופלאה!
צפה בקובץ המצורף 1819780

באותו היום לא הייתי על המחשב. (מותר לי?). וכשפתחתי אותו גילית כי בהיעדרי, בתוך 6 שעות בלבד...
צפה בקובץ המצורף 1819781

כעבור שעתיים נוספות...
צפה בקובץ המצורף 1819782

פרק 4
הלקוח זועם
צפה בקובץ המצורף 1819783

פרק 5

שירות הלקוחות משתתף בצער הלקוח
צפה בקובץ המצורף 1819784

כתבתי שכן.
הם רצו לדעת שעה וסניף שוב, אז כתבתי.

הוספתי עוד הרבה תסכול:
צפה בקובץ המצורף 1819786


פרק 6
שירות הלקוחות מתעלה על עצמו.

הברנש רצה תמונה של המוצר - צילמתי ושלחתי.
ואז גיליתי...
ש... טאאאדם. הפניה נסגרה!
אני מנסה להבין למה, ומקבל תשובה מאוד מפתיעה.
שימו לב לשורה התחתונה.

צפה בקובץ המצורף 1819787

פרק 7
וזהו פחות או יותר


התעייפתי. לקחתי את המוצר, זרקתי לפח הקרוב, ומחקתי מליבי את זכרו ואת שוויו. (מוצר של מאה שקל בערך)

פרק 8
ואני תמה לעצמי. מנסה לפצח את הסוד.

למה אנחנו מסכימים לקבל חווית שירות כל כך מזעזעת?
אף חנות בארץ לא הייתה מתייחסת כך ללקוחותיה, ולא משנה מי ומה.

אז למה אנחנו ממשיכים לקנות מהרשת הישראלית הלא נעימה הזו, עוד ועוד?

מה אנחנו, עיזים?
לא מגיע לנו לקבל שירות?
נשמע שהתכתבת עם הבינה המלאכותית.
לשם העולם שלנו הולך לצערי...
 

SHILATI

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא חושבת שזה בינה מלאכותית
הרבה מאוד חברות מתעסקות עם צורת הצ'אט הזו וזה הולך דווקא בסדר,
מוזר
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
לא חושבת שזה בינה מלאכותית
הרבה מאוד חברות מתעסקות עם צורת הצ'אט הזו וזה הולך דווקא בסדר,
מוזר
ברור שמדובר בנציג אנושי.
אבל איך חברה מרשה לעצמה להתנהל כך?

נכון שאין טעם להשוות לאמזון, אבל במקרה היום פניתי אליהם לגבי מוצר שהזמנתי לחבר, ומשום מה לא נשלח וכבר עברו שבועיים, ובלי לדבר היא כתבה שהיא תדאג שזה יישלח כעת, ו... נתנה לי זיכוי 50$...
 

Sara led

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אין ספק שההתנהלות גרועה ומתישה ומרגיזה
רק תהייתי לעצמי בנוגע לבינה המלאכותית
זה לא היה ברצינות.
זו היתה הדרך שלי לומר שאנשים הפכו רובוטיים, עונים באדיבות והקטנת ראש של בינה...
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
לא קראתי את כל ההתכתבות רק מציינת שיש לי ניסיון מעולה איתם
 

שלג קל

משתמש מקצוען
לא הבנתי איך אתה מנפיק כזו קביעה על סמך מקרה בודד שקרה לך,
בדקת כמה לקוחות מרוצים יש להם?
אז פקיד אחד לא היה נחמד ואולי גרוע מכך, לכן מה?
 

yossilang

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לפי הניסוח חד משמעית ההתכתבות היא עם בוט... אני במקרים כאלה מייד מנתק ובמייל דורש לדבר עם נציג בשר ודם ואז הכל נראה אחרת. כך לגבי כל דבר אפילו בבזק נתקלתי בבוט וגיליתי שהתעקשות לדבר עם נציג אמיתי פשוט פותרת את הבעיה.
 

חרש עץ

מטבחים ונגרות יוקרה, מפעל cnc חדשני, עבודה עברית.
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
קניתי אצלם המון בדרך כלל היה בסדר גמור עד לחודשים האחרונים שלוקח למשלוח לפעמים חודש להגיע אלי.
בפעם האחרונה עשיתי כמה הזמנות מאמזון יום אחרי ההזמנה מKSP, כל ההזמנות מאמזון הגיעו שבוע - שבועיים לפני ההזמנה מKSP.
 

א.ד.מ.

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
קונה שם קבוע ולא נתקלתי בבעיות.
החליפו לי ארדיסק בלי בעייה 5 ימים לפני תום האחריות. למרות שלא הייתה לי חשבונית אלא שיחזרו חשבונית לפי מס טלפון
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
נראה שהעיקרון המנחה אותם, מחירים זולים, אך מינימום כח אדם. ולכן כך זה נראה.
אני פעם המתנתי 45 דקות על הקו, עד שאיזה ילד בן 15 בערך ענה לי, בלי סבלנות, מפהק, ורק רוצה לסיים.
וכמובן שלא עזר לי.......
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מצד שני פעם הלך לי דיסק יקר, הלכתי לסניף, שיחזרו חשבונית, והחליפו לי במקום.
כך שאין מדיניות שלילית, אלא שאין כח אדם מספק בשירות לקוחות.
 

קנגה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מצטערת בשבילכם, אבל גם לי יש ניסיון טוב איתם, כולל שירות לקוחות
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה