אכן כמו שהזכירו כאן. אבוטבול בבית שמש.אשמח באם תוכל להרחיב בעניין המציאות המוכיחה
ופרוש באלעד.
ושלא לדבר על עצם הרחבת כביש 444 (לפחות מצומת גבעת כח שאינני יודע האם קשור לפרנסי העיריה במישרין)
ואגב כנ"ל לגבי תחב"צ באלעד לפני כ10 שנים.
וזכור לי שיש עוד רק כרגע אינני זוכר.
לגבי הטענה, שהתנאים שונים... זה לא כל כך מספיק תירוץ.
אפשר לפתוח 2 נתיבים לפחות. בין מודיעין עילית לחשמונאים. וכמו שכתבתי רק עכשיו - אחרי כמה שנים נזכרו לחצוב את ההר ממול מתתיהו - שצמוד לחשמונאים- ומי שעובר רואה את החפירות..
לעשות נתיב חרום לזמני עבודות (כמו לפתוח את שערי היישוב מתתיהו גם באמצע בלילה, או לפתוח נתיב דרך היער לכיוון שילת.
לאסור על מעבר משאיות וכלים כבדים רק לכיוון שילת בין השעות 7.00 ל9.00.
פתיחה ככל האפשר של 2 נתיבים בעליה מחשמונאים לשילת.
התחושה שאלה שיש להם יותר כוח לוביסטי, וכוח משילותי, הרימו ידיים, שהם התייאשו, כי הם גם חושבים שאין מה לעשות.