עזרה תנו לי רעיון, מה צריך לעשות כדי שהספר שלי יחטף מהחנויות?!

ספר מומלץ

משתמש חדש
משתף בשלבי מסע הספר:
  1. כתיבה - הושלמה בס"ד.
  2. חלוקת הספר לפרקים וחלקים - הושלם בס"ד.
  3. הגהה אישית - הושלמה בס"ד.
  4. עריכה אישית - לעולם לא ייגמר...
  5. הגהה מקצועית של אוהדים וחברים - המבצע יצא לדרך.
  6. הגהה מקצועית עריכה לשונית - בקרוב תתחיל. איתרתי את מגיהת ספרים לטובי הסופרות במגזר החרדי.
  7. עריכה ספרותית של סופר/ת מצליחן - עדיין בחיפושים. אודה לעזרתכם!

החסרתי שלב?!
השלבים שאחר כך זה בתחום העימוד, השיווק וההפצה.

תודה רבה לכל העוזרים!
בעלי הנסיון וכאלו שסתם חכמים,
התובנות שלכם נהדרות!
 

יונת דואר

משתמש חדש
שלום,
אני הוצאתי גם ספר חדש לאחרונה ייחודי ומסקרן, ותהיתי בדיוק באותן תהיות שלך..
הספר שלי הוא ספר ללימוד אקורדים שיש בו כ- 200 שירים בדגש על חרדיים מהשנים האחרונות (גם ממלחמת חרבות ברזל)
הוא גם מחולק לפי שיעורים מה שגורם למורים\ות לגיטרה לרכוש כמות וללמד גם תלמידים..

בהדפסה הראשונה כבר, נורא רציתי הוצאה לאור, והייתי ממליצה לך גם-
חוסך כמויות כאב ראש, הם אחראים על כל הלוגיסטיקה וההפצה בחנויות- אתה יושב בבית והכסף נכנס לבנק, פחות או יותר, מכיון שלרוב הם המפיצים הבלעדיים, וחנויות שרוצות למכור גם כן- יפנו רק דרכם

מסכימה לחלוטין עם מה שכתב למדן וידען, כל מילה!

כמובן שחשוב שהכריכה תהיה מושכת [וכבר היו כמה וכמה שאמרו אמא'לה איזה כריכה! אני חייבת את הספר..]

האמת שעוד לא לקחתי הוצאה לאור, וכדי להימנע מסרט האימה שעבר לי בראש גם כן- הדפסתי כמות קטנה,
מ 2 סיבות-
1. בד"כ יש טעויות ולו קטנות, וחבל להדפיס כמות של 100 ולגלות טעות קריטית, לכן הדפסתי כמה, ראיתי שהכל טוב, ואם יש תיקונים קטנים- לשלוח שוב לגרפיקאית [שלי אישית הייתה גרפיקאית מדהימה- נעמי קרייזר ממליצה בחום!]
2. לודא שבאמת יש לזה קהל...

ברוך השם יש לזה סופר ביקוש בכל הארץ,

הרבה הצלחות!
 

הדוויג

עורך תוכן ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עריכה תורנית
6. הגהה מקצועית עריכה לשונית - בקרוב תתחיל. איתרתי את מגיהת ספרים לטובי הסופרות במגזר החרדי.
7. עריכה ספרותית של סופר/ת מצליחן - עדיין בחיפושים. אודה לעזרתכם!
הפכת את הסדר.
קודם כל עריכה ספרותית, אחר כך עריכה לשונית, ואחר כך הגהה.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
הפכת את הסדר.
קודם כל עריכה ספרותית, אחר כך עריכה לשונית, ואחר כך הגהה.
הוצאתם לי את המילים מהפה.


נראה לי שכדאי למצוא פלטפורמות לפרסם פרקים מהספר
(פרוג, קטיפה, וכו')
שיכירו את השם שלכם ואת הרעיון של הספר ויחפשו אותו בחנויות.

מה שעוד צריך זה יכולת לשמוע ביקורת
הספר שלכם בעיניכם הוא היצירה הכי טובה שנוצרה עלי אדמות
ומובן שכך..
אבל- יתכן שלא כולם חושבים כך
וכדאי שתקשיבו לקולות האלו ותקדמו את הספר כלפי מעלה...
 

משה שאחא

משתמש פעיל
אני חושב שהטעות הכי גדולה היא לשאול את הלקוח מה יגרום לך לקנות את הספר כי אף פעם לא תקבל תשובה הרעיון בשיווק היא להיכנס לתת מודע של הלקוח ודרך זה למכור למכור לו את הסחורה
בשביל זה יש מומחים שיודעים לנתח את הספר מה הסגנון שלו למי הוא מתאים ואז איך מצליחים לחבר אותו לספר וכמובן למכור לו את הספר
 
  • תודה
Reactions: RU1

א. פרי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
האמת שעוד לא לקחתי הוצאה לאור, וכדי להימנע מסרט האימה שעבר לי בראש גם כן- הדפסתי כמות קטנה,
מ 2 סיבות-
1. בד"כ יש טעויות ולו קטנות, וחבל להדפיס כמות של 100 ולגלות טעות קריטית, לכן הדפסתי כמה, ראיתי שהכל טוב, ואם יש תיקונים קטנים- לשלוח שוב לגרפיקאית [שלי אישית הייתה גרפיקאית מדהימה- נעמי קרייזר ממליצה בחום!]
2. לודא שבאמת יש לזה קהל...
כמה שאני מסכימה עם זה, מנסיון!
את המהדורה הראשונה של הספר שלי הוצאתי ב 100 עותקים, שלחתי לאיש הקשר בבית הדפוס את הקובץ והכריכה, ואז החלטתי לשנות כמה דברים בספר, כולל את הסמל של הפטיש-שופט (במקום כוכבית, המפריד בין קטעים), לסמל של כדור הארץ.
שלחתי את הקובץ המתוקן, אבל איש הקשר בדפוס לא שם לב ולא עידכן את הקובץ.
קיבלתי מאה ספרים מודפסים עם הקובץ הקודם...
החלטתי לקבל את זה לטובה ולהמשיך הלאה, כי בכל זאת זה לא היה כזה דרמטי.
במהדורה הבאה כבר שיניתי את מה שצריך, מחקתי מה שפחות אהבתי, וגם את השם האמיתי שלי - שכתבתי בסוף הספר במהדורה הראשונה - מחקתי כי זה היה נראה לי פחות מתאים.
כעתעדיין נותרו ספרים מהמהדורה הראשונה, אבל באתר שלי אני מוכרת את המהדורה המתוקנת ואני מעדיפה לחלק חינם את המהדורה הראשונה לספריות (אם אתם מכירים ספריה ורוצים להעביר לה ספרים, שלחו לי למייל בחתימה), המהדורה השניה משווקת כרגע לציבור מסוים.

כך, לאור נסיוני, יש תועלת גדולה לדעתי בהדפסת כמות לא גדולה!
יש היום הדפסה לפי דרישה שהיא מעולה ממש, הדפסתי לאחרונה 10 ספרים לבחון איך האיכות, וכן, גם המחיר וגם האיכות משתלמים, למי שרוצים להדפיס כמות קטנה.
אבל לדעתי תמיד עדיף בכמות גדולה לעבוד מול דפוס מסודר עם איכות וותק.
 

א. פרי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אני חושב שהטעות הכי גדולה היא לשאול את הלקוח מה יגרום לך לקנות את הספר כי אף פעם לא תקבל תשובה הרעיון בשיווק היא להיכנס לתת מודע של הלקוח ודרך זה למכור למכור לו את הסחורה
בשביל זה יש מומחים שיודעים לנתח את הספר מה הסגנון שלו למי הוא מתאים ואז איך מצליחים לחבר אותו לספר וכמובן למכור לו את הספר
מכירים מומחים כאלה? אשמח לפרטים
 

מולטיגרפיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לפנות למוציאים לאור
יפה נוף
פלדהים וכו
 

יוסף גומז

משתמש רשום
אם יש מישהו ש'אוחז' מהספר שלך והוא במקרה עובד לדוג' ביפה נוף הוא יוכל להמליץ על הספר לחברים שלו בקבוצות של הרשת והם ישימו אותו במקום יותר בולט ויתכן שגם ישווקו קצת, אם הספר הוא בתחום ששואלים עליו את המוכר, לדוג' יש לך ספר מתכונים טוב - תשקיע שהמוכרים יעריכו את הספר
בהצלחה
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
שלום,
אני הוצאתי גם ספר חדש לאחרונה ייחודי ומסקרן, ותהיתי בדיוק באותן תהיות שלך..
הספר שלי הוא ספר ללימוד אקורדים שיש בו כ- 200 שירים בדגש על חרדיים מהשנים האחרונות (גם ממלחמת חרבות ברזל)
הוא גם מחולק לפי שיעורים מה שגורם למורים\ות לגיטרה לרכוש כמות וללמד גם תלמידים..
איזה ספר ?
להיטי עולם הישיבות ?
מעניין אותי
 

משתמש חדש דנדש

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
חברים שלום לכם!
תודות לה' כתבתי ספר בנושא.... מעדיף להשאיר חסוי.
הספר שנמצא כעת בשלבי עריכה ראשוניים, מכיל תוכן מקצועי חשוב ונצרך (לא סיפור). שווה הרבה מאוד... לא מגלה מה הוא שווה.
חשוב לי שהתועלת הזאת תגיע לכמה שיותר בתים בישראל (קודם לחרדים אבל גם לחילונים)

זהו ספר ראשון שלי לכן עדיין אין לי מושג בהפצת ספרים, אז אני זורק נתונים.
נניח אני מדפיס מהדורה ראשונה 2,000 עותקים..
בראש שלי יש תסריט אימה ותסריט משאלה:
תסריט אימה: הספר יוצא לאור ב 2,000 עותקים 100 נמכרים ו 1,900 מעלים אבק.:(
תסריט משאלה: הספר יוצא לאור ב 2,000 עותקים והמלאי אוזל תוך יממה!!:D
התרחישים שכתבתי קוטביים. יש הרבה אפור שטח אפור בינתיים --- מסכים.
אבל אני רוצה שהתסריט האופטימי יתרחש על מלא.
עמלתי הרבה על הספר ואני מוכן לעמול עוד הרבה וגם פנוי לקבל כל הצעה בתשלום שתביא אותי ליעד.

אני רוצה שאנשים יאהבו את הספר שלי.
שיקראו בו, יפיקו תועלת, ישנו תודעה ויפרוץ להם דרך...
תנו לי רעיונות מה אני צריך לעשות כדי שהתרחיש האופטימי יתרחש שהספר יחטף מהחנויות?!
קודם כל הרבה בהצלחה ושאפו היוזמה האומץ והקפיצה למים
בעז"ה יחטף עד קוצו של הדף האחרון האחרון...
כמה טיפים אם יעזור משהו...
  1. בניית קהל ומיתוג אישי : עוד לפני שהספר יוצא, חשוב שתתחיל לבנות לעצמך קהל וקצת שם בתחום שבו הספר עוסק. מומלץ לפתוח ולשתף תוכן רלוונטי, טיפים או הצצות על הספר. אנשים אוהבים להכיר את המחבר והדרך שהוא עבר.
  2. תרומה וניצול ההשקה : לאפשר ליצור באזז סביב הספר עוד לפני ההוצאה. נסה ליצור "המתנה" או לכתוב "השקה מוקדמת" עבור מי שרוצה להיות בין הראשונים שיקבלו אותו. תוכל להשתמש בתפוצות מיילים או בקבוצות וואטסאפ רלוונטיות לצורך זה, פרוג וכדו'
  3. מרכיבים ודמויות מפתח במגזר ככ: מצא דמויות ציבוריות או משפיעים במגזר החרדי והדתי שיוכלו להמליץ על הספר שלך. שיתוף פעולה איתם (כמו שליחת עותק לצורך קריאה וביקורת) עשוי להיות שווה זהב, במיוחד אם יראו ערך אמיתי בספר וימליצו עליו מהלב.
  4. סיקור תקשורת : צור קשר עם עיתונים, בלוגים ואתרי חדשות במגזר החרדי וגם החילוני (בהתאם לרלוונטיות התוכן), ונסה לעניין אותם בכתבה או ראיון על הספר. עיתונאים אוהבים סיפורים על "מאחורי הקלעים" של כתיבת ספר ייחודית.
  5. דוגמיות ותוכן חינמי : אנשים מתפתים יותר לקנות כשהם מקבלים טעימה מהתוכן. פרסם פרק ראשון חינם באתר שלך או בפורומים רלוונטיים. תוכל להוציא חוברת דיגיטלית קצרה שכוללת קטעים מעניינים מהספר, או אפילו ליצור "סדרת מיילים" עם תוכן שימשוך אותם לרכוש את הספר המלא.
  6. מכירה בהנחה מוקדמת יכולה גם לקדם ממש את הספר....
  7. הפצה חכמה וממוקדת : בחירת ערוצי הפצה רלוונטיים הבלי להתפזר ולשקוע במקומות חסרי תועלת..
  8. אסטרטגית שיווק ארוכת טווח זה ממש חשוב מודעות לתוכן למי הוא מתאים איך לגרום לאנשים להתלהב וכדו' וכו' בהצלחה!!!!!!!!!!!
 

ספר מומלץ

משתמש חדש
@משתמש חדש דנדש תודה רבה על האיכפתיות והתגובה המושקעת!
  1. בניית קהל ומיתוג אישי : עוד לפני שהספר יוצא, חשוב שתתחיל לבנות לעצמך קהל וקצת שם בתחום שבו הספר עוסק. מומלץ לפתוח ולשתף תוכן רלוונטי, טיפים או הצצות על הספר. אנשים אוהבים להכיר את המחבר והדרך שהוא עבר.
יש לי קבוצה כזאת.
בקבוצה שלי לא הכנסתי כל מייל של מישהו ששלח לי פעם מייל (יש אלפים כאלו) כי זה לא חוקי. יש רק אנשים שביקשו להיכנס לרשימת תפוצה (כ 1,000 איש) מצד אחד, זאת קבוצה קטנה. מצד שני, איכותית.
  1. תרומה וניצול ההשקה : לאפשר ליצור באזז סביב הספר עוד לפני ההוצאה. נסה ליצור "המתנה" או לכתוב "השקה מוקדמת" עבור מי שרוצה להיות בין הראשונים שיקבלו אותו. תוכל להשתמש בתפוצות מיילים או בקבוצות וואטסאפ רלוונטיות לצורך זה, פרוג וכדו'
רעיון מעולה.
  1. מרכיבים ודמויות מפתח במגזר ככ: מצא דמויות ציבוריות או משפיעים במגזר החרדי והדתי שיוכלו להמליץ על הספר שלך. שיתוף פעולה איתם (כמו שליחת עותק לצורך קריאה וביקורת) עשוי להיות שווה זהב, במיוחד אם יראו ערך אמיתי בספר וימליצו עליו מהלב.
רעיון מעניין. אני לא מצליח לחשוב על אנשים. אודה אם תכתוב לי אישיות לדוגמא.
  1. סיקור תקשורת : צור קשר עם עיתונים, בלוגים ואתרי חדשות במגזר החרדי וגם החילוני (בהתאם לרלוונטיות התוכן), ונסה לעניין אותם בכתבה או ראיון על הספר. עיתונאים אוהבים סיפורים על "מאחורי הקלעים" של כתיבת ספר ייחודית.
רעיון טוב, נראה לי הם אוהבים בעיקר כסף ויבקשו על זה תשלום אבל אולי שווה לשלם.
  1. דוגמיות ותוכן חינמי : אנשים מתפתים יותר לקנות כשהם מקבלים טעימה מהתוכן. פרסם פרק ראשון חינם באתר שלך או בפורומים רלוונטיים. תוכל להוציא חוברת דיגיטלית קצרה שכוללת קטעים מעניינים מהספר, או אפילו ליצור "סדרת מיילים" עם תוכן שימשוך אותם לרכוש את הספר המלא.
רעיון מעולה.
  1. מכירה בהנחה מוקדמת יכולה גם לקדם ממש את הספר....
התכוונת, מכירה מוקדמת בהנחה. צריך לבדוק אם אין בזה איסור ריבית.

ושוב תודה רבה!
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
כתבו פה הרבה עצות טובות.
מניסיוני, חשוב שהנושא יהיה ברור ובהיר כמה שיותר, מכיר כמה טובים, @הדוויג הוא בהחלט בליגה הגבוהה והמנוסה ומומלץ מאד.
הפצה טובה, זה כנראה חצי מההשקעה הכוללת (גם בעלויות), להגיע למפיץ שאוהב ומאמין בספר, וימקסם את הגישה והשיווק.
וכמובן, עיצוב מקורי ומושקע (השבחות דפוס וכו' כשמתאים), נכון שזה נשמע קצת רע, וקצת מקטין את הרוכשים הפוטנציאליים, אבל ככל שיישמע מוזר, הרבה פעמים זה מה שגורם לאנשים לפתוח את הספר..
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה