התייעצות כניסה לתפקיד נהולי, איך עושים את זה הכי טוב?

ארמון חול

משתמש מקצוען
אני מתחילה תפקיד ניהולי ורוצה לעשות זאת בצורה הכי טובה שיכולה להיות.
מנהלת לצוות מקביל.
עד היום הם היו חברות (לא מהצוות שלי)
רוצה להצליח בלי לרמוס, רוצה להשאר חברה, אבל שהכל יתפקד הכי טוב
איך אפשר לעשות את זה בצורה טובה?
 

DvoraVidman

משתמש סופר מקצוען
בהחלט אתגר.
קולגה שאני מאד סומכת עליה המליצה לי (ועדיין לא רכשתי ) על 'הספר הקטן למנהל/ת החדש/ה'.

בנוסף אם תרצי להתייעץ בדילמות ספציפיות כחלק מתפקידי בפיתוח אנשים בארגונים, אני עושה תהליכי ליווי למנהלים.
 

DvoraVidman

משתמש סופר מקצוען
עד היום הם היו חברות (לא מהצוות שלי)
רוצה להצליח בלי לרמוס, רוצה להשאר חברה
תישארי נעימה אבל לא חברה.
את צריכה לבנות את עצמך כמנהלת. בסופו של דבר זו גם הציפייה והצורך שלהן לחוות אותך כמנהלת.
והאופן שבו הן תפרשנה תגובות או מחמאות או קרבה יהיה ממוסגר תחת 'המנהלת אמרה'
 

ייעוץ עיסקי ופיננסי

וניהול כספים לעסקים חברות ארגונים ופרטיים
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
אני מתחילה תפקיד ניהולי ורוצה לעשות זאת בצורה הכי טובה שיכולה להיות.
מנהלת לצוות מקביל.
עד היום הם היו חברות (לא מהצוות שלי)
רוצה להצליח בלי לרמוס, רוצה להשאר חברה, אבל שהכל יתפקד הכי טוב
איך אפשר לעשות את זה בצורה טובה?
יש הרבה ספרים טובים מאוד שיכולים לתת רקע ועזרה בעניין
כמובן שיש אנשי מקצוע אבל המחיר בהתאם.. אם מתאים לך
אפשר גם לחפש מאמרים באינטרנט

בהצלחה גדולה בכל אופן
 

ארמון חול

משתמש מקצוען
איך גורמים לעובדות לא לקנא ושיזלזלו בי (לא יודעת אם מתוך רוע, אבל יש שם משהי מאוד צינית שנורא רצתה את התפקיד הזה ואני יודעת שאם היא הייתה מקבלת אותו היא הייתה רומסת אותי מאוד, ואני לא רוצה להיות כזו...)
רוצה לדעת איך הכי טוב להתחייחס גם לעובדים שלי - שאני לא מכירה לעומק - לא עבדתי איתם אף פעם
ואיך לעובדים שעובדים איתי היום שאני עוזבת אותם, אני עוברת למחלקה מקבילה, שעובדים בהרבה שיתוף פעולה.
 

ייעוץ עיסקי ופיננסי

וניהול כספים לעסקים חברות ארגונים ופרטיים
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
איך גורמים לעובדות לא לקנא ושיזלזלו בי (לא יודעת אם מתוך רוע, אבל יש שם משהי מאוד צינית שנורא רצתה את התפקיד הזה ואני יודעת שאם היא הייתה מקבלת אותו היא הייתה רומסת אותי מאוד, ואני לא רוצה להיות כזו...)
רוצה לדעת איך הכי טוב להתחייחס גם לעובדים שלי - שאני לא מכירה לעומק - לא עבדתי איתם אף פעם
ואיך לעובדים שעובדים איתי היום שאני עוזבת אותם, אני עוברת למחלקה מקבילה, שעובדים בהרבה שיתוף פעולה.

הבסיס הוא לנהל את העובדים ולהאציל סמכויות במידת האפשר ולא להיות הבוס שנמאס ממנו

לדוגמה

 

ארמון חול

משתמש מקצוען
הבסיס הוא לנהל את העובדים ולהאציל סמכויות במידת האפשר ולא להיות הבוס שנמאס ממנו

לדוגמה

וואו תודה!
 

ייעוץ עיסקי ופיננסי

וניהול כספים לעסקים חברות ארגונים ופרטיים
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
כמובן שיש עוד המון פרמטרים ונקודות שכדי ללמוד אותם
איך לנהל ישיבות
איך לפקח על נהלי עבודה
איך להניע עובדים
איך לשדרג עובדים
וכו וכו זה לא על רגל אחת כדאי מאוד להשקיע כמה שקלים ולרכוש ספר או 2 ולעבור על החומר
 

ייעוץ עיסקי ופיננסי

וניהול כספים לעסקים חברות ארגונים ופרטיים
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום

DvoraVidman

משתמש סופר מקצוען
איך גורמים לעובדות לא לקנא ושיזלזלו בי (לא יודעת אם מתוך רוע, אבל יש שם משהי מאוד צינית שנורא רצתה את התפקיד הזה ואני יודעת שאם היא הייתה מקבלת אותו היא הייתה רומסת אותי מאוד, ואני לא רוצה להיות כזו...)
היא נשמעת כמו אתגר משמעותי.
כנראה שתצטרכי מהרגע הראשון לבנות איתה מערכת של אמון (להבין מה מפעיל אותה, מה מדליק לה אור בעיניים) וגם להיות מאד ברורה עם גבולות.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
דבר ראשון, קחי את ההיא "הסרבנית", זו שרצתה את התפקיד,
קחי אותה לשיחה אישית תגידי לה שאת סומכת עליה שלא תצא ממנה מילה החוצה,ותספרי לה הראשונה...

ותספרי לה שבחרו בך בתפקיד בגלל כל מיני סיבות טכניות (ידע ספציםי וכד, ולא שום דבר אישי... לא כישרון לא יחסיבין אישיים....) בקיצור תנסי לרתום אותה אליך, ולא נגדך.....
תתייעצי איתה (אם את רואה שהיא זורמת..) מה כדאי לעשות ולשנות.... ועוד

עכשיו בקשר לכל שאר הצוות, תעשי ישיה לכולם ביחד , תביאי תקרובת (רוגלאך שתיה או כל מה שמקובל) תגידי שנארת אותו בן אדם , ובדברים אישיים את נארת חברה וכד', אבל בכל הקטע המקצועי כררגע את המנהלת אם כל מה שה משתמע, וכמובן את תנסי לעשות הכל שכולם יהיו מרוצים, אבל גם אם מישהו מררגיש מקופח, הדלת שלך תמיד פתוחה לשמוע, ואם את עושה טעויות זה יתכן - כי את חדשה , אז שיתנו לך "100 ימי חסד"

טכנית בניהול, כיון שאת מגיע "מלמטה" אנשים מצפים שתביני אותם יותר,
שינויים דרמטיים - לא בהתחלה (הייתי אומרת תלוי מקום אבל רק אחרי שנה....)
וכל שינוי במיוחד כשאת מתחילה צריך להיות מ-א-ד בהדרגה ובעדינות,
כיוון שאת מכירה את הדקויות,את לא יכולה להעמיד פני תם ( אם היית ממקום אחר היית יכולה להעמיד פניתם - לא בסיטואציה שלך...)
2 אנשים שממש לא מסתדרים גן אן מתבקש אל תשימי אותםלעבוד יחד, או לפחות תתחשבי מאד....

מצד שני!
קחי לך 2-3 שינויים שמחינתך הם קריטיים!!, ותעמדי עלהים - אמנם בעדינות, שמבחינתך ה חובה...

עוד משהו אם יש שינוי כללי לכל הצוות שאת יכולה להגיד שזו דרישה שמגיעה מהממונים עליך, ולא ממך - מחליק לאנשים יותר טוב בגרון.....

המון המו אורך רוח, חכמת חיים.. ועוד....

(אםתוכלי לכתוב באיה מקצוע מדובר מאמינה שיהיה לך יותר הכוונה מפורטת....)

וכמובן לא לשכוח שניהול הוא הרבה פעמים "גננות" למבוגרים - על כל המשתמע מכך..... - ה מתיש ובהחלט לא מתאים לכולם....

נ.בץ אם מדובר בצוות מעורב שלפתע נהייתה מנהלת חרדית, יש ציפיה מסויימת של הבנה "חרדית", תחשבי טוב אם את יכולה לספק את המטריה הזו, זה הרבה פעמים שאלת רב.....
(מצד שני מנהל חילוני , יכול לפעמים לתת יותר הגנה כי הוא מרחם על האישה שמטופלת בחמישה צפופים, מה שאותך לא ירגש, ומצד שני את אל תעקמי את הפרצוף או צרימי גבה גם בהריון הבא אחריו....)

בהצלחה ענקית!!!
(נכתב מניסיון ....)
 
נערך לאחרונה ב:

אחת שלומדת

משתמש צעיר
כאחת שעבדה תחת מנהלת צוות,
היתה לי מנהלת פשוט מהממת, נכנסתי לעבודה כשהיא כבר היתה מנהלת.
יכולה לומר לך שאחת לכשבועיים היתה לכל עובד שיחה אישית איתה שהיא עוברת על ההשגים ומציבה יעדים וכוו
כמה שהייתי נלחצת מהשיחות האלה, אבל תמיד היא היתה כזו נחמדה וכיפית.
מתחילה תמיד בשיחה רגילה על החיים/משפחה וכו.. אם היו תקופות או שבועות שהתפוקה קצת ירדה מהרגיל תמיד היתה עושה שיחה בנעימות להבין אם יש משהו שקשה ועוד...
אפשר לומר שממש הרגשתי שהיא היתה לאוזן קשבת.
חשוב לציין שהיו כמה שהיא פיטרה וזה היה מתוך הבנה הדדית ורוח טובה ואף פעם לא דיברה על עובדים אחרים ושמרה על כבודם.
בקיצור, אין פה ממש כללים איך "להיות מנהל טוב" אבל רשמתי לך פה מזווית הראיה שלי.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
ואף פעם לא דיברה על עובדים אחרים ושמרה על כבודם.
זה!!!
וכמים הפנים.... אם את לא רוצה שהם כל הזמן ירכלו עליך (ויהיו ריכולים - קחי בחשבון....)
עוד משהו תני קרדיט כשמגיע - מכל הלב!! תפרגני והרבה כשצריך , זה מאד חשוב...!!

לעומת זאת הערות - בשקט רק אחד על אחד, אם יש צורך לדווח לממונה, עליך תנסיקודם להזהיר, לשמוע צד שני ... ואז לעשות את הצעד הזה....

אם את תהיי בסדר, יפרגנו לך ויסורו למרותך....
אם יש לך אופציה לקחת קורס ניהול (הרבה פעמים יפרגנו לך בחברה על חשבונם.. ה אולי הרבה ברברת אבל זה מאיר הרבה דברים ..)

תעבדי עם אקסל או תוכנות יעודיות, גם על עצמך, לא רק על אלו שתחתיך, ותעשי פעם בשבוע ישיבה עם עצמך - את יכולה ממש להקדיש לזה זמן ביומן, לסילכתוב מה התקדם מה התעכב , מה הסיבה לכל דבר....

אל תכנסי לכל מריבה או פינה, מבפנים את יכולה לא לדרוך דווקא על נקודות תורפה, אבל כלפי חוץ תתעלמי!!
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה