אני מניחה שהאמא מכירה את הילדה שלה יותר טוב ממך.לא הילדה. התכוונתי לאמא. ילדה בגיל 3 יכולה להיות עצמאית תלוי איך האמא משדרת ונותנת בה אימון
כמו שכתבתי אני מבינה ב100 אחוז את הסייעות אבל זה חלק מהעבודה כמו שמורה לא יכולה לומר ’’ אין לי כח לבדוק מבחנים אני אמציא ציונים וזהו ’’ ככה סייעת לא יכולה למעול בתפקידה על חשבון ילדה קטנה. מי שבוחרת לעבוד כסייעת צריכה לקחת את זה בחשבון.שתחשוב קצת על הסייעות ממש טיפונת להיכנס לנעליים שלהם
שתבינו היא לא תמיד "מבחירה" אותם אימהות הנכבדות שיושבות מול המחשבים בהייטק ומכניסות כל חודש משכורת מכובדת לעומת המשכורת של הסייעת ועוד לדרוש ממנה בתוספת עבודה כזאת
ולא כ'פת לי שתכניסו לי עוד לייקים כנ"ל
גרוע ביותרבעיני תתקשרי למפקחת אבל לא מידי צמוד לשיחה שלך עם הגננת.
תגובה מזעזעת של הגננת חד משמעית!!!!!בס"ד
אשמח לעזרה ממכן.. סיפור יוצא דופן..
ילדה בת 3 חוזרת מהגן מלוכלכת כבר מספר פעמים..
הילדה מאד נקיה בטבעה והיא חוזרת מהגן מלוכלכת כאלו פיספסה
אנו שואלים אותה "למה את מלוכלכת? הגננת לא עוזרת לך? "
היא עונה "קראתי להם הרבה פעמים ולא ענו"
האמא דיברה עם הגננת היא אומרת לה:
זה לא מציאותי 34 ילדות בגן ושכל הזמן נרדוף אחרי זה, זה גן עירייה, והגן מאד גדול
והשירותים נמצא בקצה השני של הגן ולא שומעים את הילדות שקוראות לעזרה משם.
*יש לציין שהשנה הוסיפו להם עוד סייעת בשביל אלו שעדיין לא נגמלו.
האמא סיכמה איתה שהבת כל פעם שתלך לשירותים היא תעדכן את הגננת קודם, וכך סיכמה גם עם הילדה.
אך לאחר שבועיים היא חזרה מלוכלכת מאד היה נראה שהרבה זמן(בלשון המעטה) זה היה ככה.
שאלנו אותה "נו קראת לגננת?" ענתה:"אני כבר לא קוראת להם!!!!"
האמא עם יסורי מצפון שהבת חווה כזה דבר..
היא ילדה מפותחת, נקיה מאד ומבינה מאד עניין...וגם רגישה מאד...
התקשרה שוב לגננת והיא אומרת לה שהיא קוראת לה המון והיא לא עונה
אז הגננת אומרת: אני לא מרשה שתעשי לי מצפון .. כי אין לי מה לעשות..
האמא הציעה לה שנעשה פעמון לשירותים .. ושאלתי אותה למי צריך לפנות לעייריה כדי שיעשו את זה?
והיא נלחצה, עונה: בואי נעשה משהו אחר.. הסייעת שצריכה להחליף טיטולים אחרי האוכל היא תבדוק אם היא נקייה אבל רק אז היא תוכל לבדוק.
הגננת אסרטיבית, מעמידה במקום, והיא אומרת לאמא את צריכה ללמד אותה להסתדר לבד(זה תהליך והילדה לבינתיים לא בשלה בשביל זה), וגם אם היא חוזרת מלוכלכת אז פשוט תכניסי אותה לאמבטיה(ככה היא היתה עושה לילדים שלה)
ואם את רוצה תעבירי אותה לגן עם קרוואן!!!!
מה אתן אומרות? מה צריך לעשות???
האמא לא רוצה לשרוף קשרים, היא רוצה להיות טובה לגננות .. וגם שלא ישנאו את הילדה בגללה.
ומצד שני היא נקרעת מהכאב של הילדה...(הילדה השתנתה בתקופה האחרונה.. נסגרה קצת)
מבינה אותך מאד.וכי יש לה ברירה אחרת? לאחרונה הכניסו את זה בחוזה (בשנים האחרונות)
לא הילדה. התכוונתי לאמא. ילדה בגיל 3 יכולה להיות עצמאית תלוי איך האמא משדרת ונותנת בה אימון
שתחשוב קצת על הסייעות ממש טיפונת להיכנס לנעליים שלהם
שתבינו היא לא תמיד "מבחירה" אותם אימהות הנכבדות שיושבות מול המחשבים בהייטק ומכניסות כל חודש משכורת מכובדת לעומת המשכורת של הסייעת ועוד לדרוש ממנה בתוספת עבודה כזאת
ולא כ'פת לי שתכניסו לי עוד לייקים כנ"ל
חחחחח
חוזר מנכ"ל משרד החינוך: מסגרת גן הילדים
יש להתקין בגן שלומדים בו גילאי שלוש מתקן לחימום מים, אגנית
(כיור גדול), מקלחת ופינה נעימה, אינטימית ונוחה לטיפול בילד
המצטאה כדי לשמור על פרטיותו ועל כבודו (באחריות הרשויות
המקומיות).
מצוין את הסייעות הבנת.....הבנתי את הסייעות ושתקתי לא דיברתי איתם מילה על הנושא הזה
בתיק שלה היה תמיד בגדים להחלפה והחליפה לבד אם היה צורךמצוין את הסייעות הבנת.....
ומה עם הילדה? אותה לא צריך להבין?
לא כל ילדה בת 3 מסוגלת לזה, כן?בתיק שלה היה תמיד בגדים להחלפה והחליפה לבד אם היה צורך
היא לא חזרה לי ממש מלוכלכת אולי פה ושם כי בגדול היא ניסתה להסתדר לבד בלי עזרה של הגננות
ולא נשארה עם שום משקעים ב"ה
אוקיילא כל ילדה בת 3 מסוגלת לזה, כן?
ובגן פרטי אין סייעות?אוקיי
אבל לא צריך לצפות מהסייעות שהם חייבות להתעסק עם זה
הסייעת יכולה לעזור לה מחוץ לדלת של השירותים ולכוון אותה
ואם הילדה לא גמולה לגמרי הייתי אומרת לאמא שתשקול להכניס אותה בגן פרטי בינתיים ולא בגן עירוני
רחמנות על הסייעות
העבודה של הסייעות זה בעיקר לפתוח את הגן בבוקר ליטול ידיים לילדות לעזור לגננת להכין יצירות ולנקות את הגן בסוף היוםובגן פרטי אין סייעות?
אולי גם המנקה בבית ספר תגיד שלא יצפו ממנה לנקות את השירותים כי רחמנות עליה?
ואולי אחות תגיד שלא יצפו ממנה לרחוץ את החולים?
מי יתעסק עם זה אם לא הסייעות?
כמו שבבית אימהות עושות את זה, בגן הסייעת אמורה לעשות את זה.
סייעת יכולה לאמלל 34 ילדות כי לא נעים לה לנגב להן?
למה על סייעות בגן עירוני צריך לרחם יותר מאשר על סייעות בגן פרטי?העבודה של הסייעות זה בעיקר לפתוח את הגן בבוקר ליטול ידיים לילדות לעזור לגננת להכין יצירות ולנקות את הגן בסוף היום
זה שהכניסו את הדבר הזה לחוזה של הסייעות בזמן האחרון זה דבר חדש ואף פעם לא היה
מעון או גן פרטי זה מלכתחילה עם החלפת טיטולים נראה לך אותו דבר?
מי קובע מה העבודה?העבודה של הסייעות זה בעיקר לפתוח את הגן בבוקר ליטול ידיים לילדות לעזור לגננת להכין יצירות ולנקות את הגן בסוף היום
זה שהכניסו את הדבר הזה לחוזה של הסייעות בזמן האחרון זה דבר חדש ואף פעם לא היה
מעון או גן פרטי זה מלכתחילה עם החלפת טיטולים נראה לך אותו דבר?
זה שהכניסו את זה לחוזה זה רק בעקבות סיעות מהסוג הזה שלא קולטות שצריך לעשות כזה דבר, עוד מעט יכנס לחוזה לנגב אף ולאמר שלום יפה בבוקרהעבודה של הסייעות זה בעיקר לפתוח את הגן בבוקר ליטול ידיים לילדות לעזור לגננת להכין יצירות ולנקות את הגן בסוף היום
זה שהכניסו את הדבר הזה לחוזה של הסייעות בזמן האחרון זה דבר חדש ואף פעם לא היה
מעון או גן פרטי זה מלכתחילה עם החלפת טיטולים נראה לך אותו דבר?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: