מחוגם הן מחאו על ההחלטה שלי
מחוגם הן מחאו על ההחלטה שלי
וסוף סוף הצלת אותה מהכת,
לא נראה לי שהיא נצלה מהכת.
יותר יש לי הרגשה שהיא תחזור ו"הרב" יכעס עליה שהיא לא חזרה מיד, ויגרום לה להרגיש כפוית טובה וכו'.
בין השאר, זה-
גרם לי לחשוב ככה.
@הודיה לוי. , אני צודקת?
אני מסכימה.
הכונה הייתה שהיא קלטה שמשהו שם לא בסדר!
וזה כבר תחילת דרך.
כשנזכרתי היכן אני נמצאת, התמלאתי שוב בעצב סמיך.
דווקא ארבעת הפרצופים המוכרים שסקרו אותי באי אמון.
היא לא איבדה את הזיכרון
אשמח לדעת מה הבנתם מהפרק,
היא עושה את עצמה.אשמח לדעת מה הבנתם מהפרק
היא זהתה אותן, ואז:ואז ראיתי אותן. אם הבית ובנות הפנימייה עמדו מולי
"ומי אתן, אם אפשר לשאול?"
תודה על ההערה.אבל מוזר שזה כזה אינסטינקטיבי, היא בקושי התעוררה משינה..
היא זוכרת שקוראים לה אפרת, השאלה שלה כאן מגיעה ממקום שהיא עוד לא ממש מאופסת על עצמה כי הרגע קמה משינה. כשאם הבית מגיבה בצורה כזאת:"אפרת?", אם הבית הייתה הראשונה שהתקדמה לקראתי. "הכל בסדר?".
"לא יודעת", עניתי. "איפה אני נמצאת?"
אז היא קופצת על ההזדמנות ומתחילה את ההצגה -עיניה של אם הבית הצטמצמו לכדי חריצים קטנים ומודאגים. "את באמת לא זוכרת?"
"האמת היא שלא", הנחתי יד מאובקת על מצחי. "ומי אתן, אם אפשר לשאול?".
הכוונה מבלי לחשוב על ההשלכות של זה - אבל זה משהו שאני מאמינה שיהיה ברור יותר בהמשך...איך משקרים בלי לחשוב?
זאת הערה ממש חשובה ותודה שהעלית אותה. הרגיש לי שגם בפרק הזה וגם בפרק הקודם הקוראים הבינו שאפרת בתהליך של בריחה מהכת, ואיזה טוב שהיא הגיעה להבנה שמדובר בכת. אבל האמת היא שהדבר האמיתי שאפרת ברחה ממנו עד עתה - וגם עכשיו - היא דווקא הבחירה. היא נפגשת עם בחור שהיא לא באמת מעוניינת בו, לא משתפת פעולה במהלך הפגישה, מרגישה כבויה מבפנים אבל לא מעיזה לחזור לפנימייה ולהגיד את הלא. היא ישנה ברחוב בשביל לא להגיד את הלא, מעמידה פנים שהיא איבדה את הזיכרון בשביל לא להגיד את הלא. הפחד הכי גדול שלה כעת הוא לעמוד מול הרב, מול אם הבית, לספר איך היה בפגישה ולהחליט (עד כמה שלהחלטה שלה באמת יהיה מקום של כבוד) מאיפה ממשיכים מכאן.קצת מוזרה המהירות שבה היא מתרחקת מהכת, היא אמורה להיות עדיין בשלבי ה"אורות" והשייכות החזקה למקום, או מלכתחילה לא להכנס אליו חזק בכלל...
קצת היה לי מוזר שהיא נכנסת לשם ממש, וכשקורה לה משהו מבלבל- ישר בורחת ואפילו מתגוננת מהכת- מה שנראה מתוך הבנה פנימית. כת אמורה, לדעתי, להיות יותר סוגרת- גם מבחינה נפשית, כלוא בכת הוא כלוא בכת- בעיקר מבחינה פסיכולוגית, פחות "זורם לו" לברוח אל תוך עצמו (זה חלק מהרעיון של כת הרסנית- שהיא לוקחת מהאדם את עצמו ואת היכולת להתייעץ עם עצמו.).
הכוונה שלי בסיפור הייתה שהיא לא תכננה לשקר בהתחלה -
אז היא קופצת על ההזדמנות ומתחילה את ההצגה -
הכוונה מבלי לחשוב על ההשלכות של זה - אבל זה משהו שאני מאמינה שיהיה ברור יותר בהמשך...
מסכימה.כמו שכתבתי כבר פעמיים השבוע -
את הכוונה את לא צריכה להסביר לי פה.
הסיפור צריך להסביר.
אם לא הבינו מהסיפור -
אז צריך לשכתב אותו
כל ההבהרות שלי היו כמובן רק בשביל שתבינו את הפרקים יותר לעומק, ושהקריאה תהיה חלקה וזורמת יותר. אבל תודה רבה על ההערות, לוקחת לתשומת ליבי שיש דברים שיצטרכו לעבור עריכה מחודשת בשביל שיהיו בהירים ומובנים יותר. בסופו של דבר לא רק הכותב צריך להבין את עצמו : ) אז באמת חשוב לי לשמוע מה מובן יותר ומה פחות.
פרק יפהפה!
אהבתי את הטוויסט עם הטריק של הרב.
מניפולטיבי.
אתה מאזנת את ההתקדמות של העלילה עם ההמצב הנפשי של אפרת וזה יפה.
מרגישים פה יותר תהליך, לא שינויים דרסטיים, וככה זה באמת קורה.
מחכה לפרק הבא.
תודה רבה. כיף לקרוא.הלב שלי לא עומד בלחץ הזה כבר
פרק מושלם!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ס'
קיג סֵעֲפִים שָׂנֵאתִי וְתוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:קיד סִתְרִי וּמָגִנִּי אָתָּה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קטו סוּרוּ מִמֶּנִּי מְרֵעִים וְאֶצְּרָה מִצְוֹת אֱלֹהָי:קטז סָמְכֵנִי כְאִמְרָתְךָ וְאֶחְיֶה וְאַל תְּבִישֵׁנִי מִשִּׂבְרִי:קיז סְעָדֵנִי וְאִוָּשֵׁעָה וְאֶשְׁעָה בְחֻקֶּיךָ תָמִיד:קיח סָלִיתָ כָּל שׁוֹגִים מֵחֻקֶּיךָ כִּי שֶׁקֶר תַּרְמִיתָם:קיט סִגִים הִשְׁבַּתָּ כָל רִשְׁעֵי אָרֶץ לָכֵן אָהַבְתִּי עֵדֹתֶיךָ:קכ סָמַר מִפַּחְדְּךָ בְשָׂרִי וּמִמִּשְׁפָּטֶיךָ יָרֵאתִי: