תח"צ האוטובוס לא הגיע? תופתעו לגלות מדוע...

נעזר1000

משתמש פעיל
הכי הזוי שבבני ברק זה בא להם בטבעי לעקוף על תחנות ורחובות שלא בא להם
דווקא בדוגמה של היום הוא לא דילג על ב"ב אל על תחנות בפ"ת,
רק שזה קצת מעניין כי כדי לעשות את מה שהוא עשה היום הוא צריך שהאוטובוס יהיה ריק, אחרת מה הוא יגיד לנוסעים?
מה לעשות שהמידע מוכיח אפור על גבי אתר שזה מה שהיה.
 

אחת שלומדת

משתמש צעיר
מעניין אותי- איפה מוצאים את הנתונים והמפות הללו?
האם זה מופיע באתר של החברה וכל אחד יכול לראות?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מעניין אותי- איפה מוצאים את הנתונים והמפות הללו?
האם זה מופיע באתר של החברה וכל אחד יכול לראות?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מענין דעתך ודעת האחרים כאן,
למשל בכזה מקרה,
כל אחד יכול להתלונן כאילו הוא חיכה בתחנה ולייצר מסה של תלונות?
כי מניסיון אם לא אכתוב שאני נשוא המקרה התגובה תהיה משהו כמו,
״לא צורף שעת המתנה מיקום וכו׳״
כן!!!
כמה שיותר תלונות כי זה לא מסובך, וזה ה"משהו" שאנחנו יכולים לעשות!
המומחים ממליצים יותר להתלונן למשרד התחבורה ולא לחברה
כי החברה לא באמת מטפלת בנהג, אא''כ הם נקנסים ע''י משרד התחבורה, כפי שקורה בעת הגשת תלונה למשרד התחבורה
יצויין שגם אם לא מצרפים את המפות ומיקומי GPS הנ''ל, הם רואים את זה לבד
גם לחברה וגם למשרד התחבורה
 

עליבאבא

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
לדעתי בפעם השלישית שאתה מתלונן על אוטובוס ומבין שלא עשית כלום אתה מתייאש...
לא נראה לי שיש מישהו שמשתמש קבוע בתח"צ שלא נתקל באוטובוס שלא יצא בכלל, או נהג שהתנהג לא כשורה, אבל כמעט אף אחד לא מתלונן, לפחות מהאנשים שאני מכיר. בשביל לגרום לאנשים להתלונן צריך לתת להם תחושה שזה עובד, לדוג' ההפחתה של הקנסות על אי תיקוף או אפילו עצם הדיון בוועדה בכנסת על ההתעמרות של הפקחים בנוסעים.
למרות שברור שגם המקרים הנ"ל התחילו באנשים שפשוט התלוננו.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לדעתי בפעם השלישית שאתה מתלונן על אוטובוס ומבין שלא עשית כלום אתה מתייאש...
לא נראה לי שיש מישהו שמשתמש קבוע בתח"צ שלא נתקל באוטובוס שלא יצא בכלל, או נהג שהתנהג לא כשורה, אבל כמעט אף אחד לא מתלונן, לפחות מהאנשים שאני מכיר. בשביל לגרום לאנשים להתלונן צריך לתת להם תחושה שזה עובד, לדוג' ההפחתה של הקנסות על אי תיקוף או אפילו עצם הדיון בוועדה בכנסת על ההתעמרות של הפקחים בנוסעים.
למרות שברור שגם המקרים הנ"ל התחילו באנשים שפשוט התלוננו.
אולי יש ציפיה גבוהה מדי שהחברה תתנצל ותבטיח שה"תקלה" לא תקרה שוב. אבל זה לא יקרה.
אבל צריך לדעת שהחברות בדרך כלל מטפלות! אבל הם בדרך כלל לא יספרו לכם את זה.
לכן חשוב מאוד להתלונן גם בחברה וגם במשרד התחבורה. קל להתייאש כי לא רואים תוצאות בשטח, אבל דווקא מיעוט המתלוננים פועל לרעתנו.
לכן - זה חשוב להתלונן וזה שווה את המאמץ הקטן של שליחת תלונה עם פרטי המקרה בקצרה.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ערב חג, הכבישים עמוסים והנהגים ממהרים, אבל יש פיתרון קסם -

לוח הזמנים המופלא של קו 92 מב"ב לפ"ת, שעת יציאה 13:25 -
13:39 - ז'בוטינסקי פינת רבי עקיבא
13:42 - ז'בוטינסקי פינת אהרונוביץ'
13:46 - ז'בוטינסקי בכניסה לפתח תקווה

1728908548729.png

1728908512932.png
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
ערב חג, הכבישים עמוסים והנהגים ממהרים, אבל יש פיתרון קסם -

לוח הזמנים המופלא של קו 92 מב"ב לפ"ת, שעת יציאה 13:25 -
13:39 - ז'בוטינסקי פינת רבי עקיבא
13:42 - ז'בוטינסקי פינת אהרונוביץ'
13:46 - ז'בוטינסקי בכניסה לפתח תקווה

צפה בקובץ המצורף 1797740
צפה בקובץ המצורף 1797736
קביל לשלוח למשרה״ת תלונה עם הצילום מסך שצירפת ובזה לגמור סיפור,
כי אין לי כח לטרחן ולהסביר,

{מניסיון בד״כ אם לא מטרחנים הם שולחים תגובה כמו:
״לא צורף מקום האירוע המדויק... ואולי גם איזה חולצה לבש הנהג.. והאם היה מעונן...}
 

שוקי123456

משתמש רשום
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
המשרד היחיד שעובד בארץ זה המשרד של מבקר המדינה.
תתלוננו שם ותראו ישועות!
לא הייתי ממהר להספיד את המשרדים ולא הייתי ממהר לבטוח בנדיבי המשרד לביקורת המדינה. תתפלא לשמוע שהם מודעים לקשיים של החברות התח"צ לעמוד בלו"ז.
לסיכום, אין כוונתי לייאש, אפשר לעשות את ההשתדלות וכמובן להתפלל ולקוות לשיפור.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
עוד נהג שמיהר היום - מצא דרך יצירתית לקצר בפ"ת, וגם בב"ב
מאהרונוביץ' ימינה לרבי עקיבא, המשך ישר עד הסוף, וזהו

נסיעה מפ"ת לב"ב של השעה 21:10, חלופת ערב
שיכון ויז'ניץ - out, חזון איש - out

נ.ב. הנהג עדיין על המסלול

1728933032501.png
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה