מידע מה יפה בכלל במוזיקה אלקטרונית וטראקים ?

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אחר בקשת סליחה ומחילה מחובבי הז'אנר.
אבל מה יפה בכל הפיצוצים האלו שנקראים טראקים וכל מיני קולות מעוותים שנשמעים בלי סדר ובלי שום הגיון, רק כל מיני עיוותי קולות וצלילים שצורמים את האוזן.
ואם תגידו לי שזה מקפיץ - מה היה לפני 5 או 10 שנה ? לא רקדו ? לא הייתה מוזיקה מקפיצה ?
לכו תחפשו את כל הסרטונים של מאיר אדלר מנגן את 'אחד יחיד' או 'צמאה' ותראו איך הציבור קופץ בלהט !
אני פשוט מנסה להבין איך המוזיקה הזאת נכנסה אלינו ומה כל כך מתלהבים ממנה
זה לא כמו מוזיקה רגילה שאפשר לעשות בה הרמוניות יפות ומהלכי אקורדים
אשמח להסבר, אבל בבקשה אל תקטלו אותי
(אני מתאר לעצמי שאני מעורר כמה דובים... ;) )
 

חרש עץ

מטבחים ונגרות יוקרה, מפעל cnc חדשני, עבודה עברית.
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מאיר אדלר זה גם טראקים חשמליים רק הסגנון השתנה.
אם כבר אפשר לשאול מה היה לפני 50 שנה היו מביאים לחתונה כינור או קלרינט והיה לא פחות שמח
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מאיר אדלר זה גם טראקים חשמליים רק הסגנון השתנה.
אם כבר אפשר לשאול מה היה לפני 50 שנה היו מביאים לחתונה כינור או קלרינט והיה לא פחות שמח
כשהזכרתי מאיר אדלר לא התכוונתי לשל היום אלא מפעם עוד לפני שנכנס כל האלקטרוני
הוא השתמש עם מוזיקה אלקטרונית בעבר ?
זה לא ממש תופים רק בסגנון שונה ?
 

מנחמן

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
אני אישית מחובבי הזאנרים הישנים והטובים.
רק אני יכול להבין מה מושך במוזיקה האלקטרונית.


ראשית, לא נכון לומר שאין הרמוניות. אולי לא בכינור ונבל, אבל במקבילים האלקטרונים. מה רע? לדעתי זה עניין של הרגל, ככה שיש סדר ויש הגיון.
תפתח רצועות של DJ's עולמיים, ורמת המוזיקה שם לעיתים הרבה יותר מושקעת מסוגי העיבודים לייב שנוצרים היום (בוודאי במגזר שלנו).
זה כולל מאות ערוצים, אפקטים, סאונדים שונים וכו'.

לא מדבר על הטראקים שלעיתים מורכבים מקיק ובייס, אלא על היצירות.
(הטראקים פשוט מעוררים חלקים מסויימים בנפש לענ"ד)
 

קלידן צעיר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
לכו תחפשו את כל הסרטונים של מאיר אדלר מנגן את 'אחד יחיד' או 'צמאה' ותראו איך הציבור קופץ בלהט !

כשהזכרתי מאיר אדלר לא התכוונתי לשל היום אלא מפעם עוד לפני שנכנס כל האלקטרוני
לא רק פעם.
בחול המועד הזה ניגנתי בישיבה שהמשגיח התעקש שיהיה רק פריילאך סגנון מאיר אדלר של פעם, והיה אחד האירועים המקפיצים והשמחים שהייתי בהם.
 

הקלידן המאסטרו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אני דווקא ממש אוהב ומתחבר לטראקים.

אבל זה לא משהו שאפשר להסביר. מי שלא מתחבר, פשוט לא מתחבר. אין בזה שום בעיה.
יש מלא סגנונות ותתי סגנונות במוזיקה. גם באלקטרוני בכלל ובטראקים בפרט יש מלא סוגים, שחלק אני אוהב יותר וחלק פחות. אבל בכללי אני ממש אוהב את טראקים של המהירות 130 (מה שהולך באירועים משלנו).
 
נערך לאחרונה ב:

הקלידן המאסטרו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
מה יפה בכל הפיצוצים האלו שנקראים טראקים וכל מיני קולות מעוותים שנשמעים בלי סדר ובלי שום הגיון, רק כל מיני עיוותי קולות וצלילים שצורמים את האוזן.
מזכיר לי את עצמי כשמדברים איתי על משקאות אלכוהוליים, שאני לא מבין מה טעים בהם.
בסופו של דבר כשלא מתחברים למשהו, טבעי שהוא יישמע כמו שאתה מתאר, וזה בסדר גמור.
ואם תגידו לי שזה מקפיץ - מה היה לפני 5 או 10 שנה ? לא רקדו ? לא הייתה מוזיקה מקפיצה ?
לכו תחפשו את כל הסרטונים של מאיר אדלר מנגן את 'אחד יחיד' או 'צמאה' ותראו איך הציבור קופץ בלהט !
טראקים זה לא המוזיקה היחידה שמקפיצה. זה אחד מהסוגים. לייב גם מאוד מקפיץ, מאיר אדלר ודאי, אבל גם טראקים.
(אגב - כשאתה כותב "ואם תגידו לי שזה מקפיץ. סתם מתעניין - אתה לא חושב שזה מקפיץ?)
אני פשוט מנסה להבין איך המוזיקה הזאת נכנסה אלינו ומה כל כך מתלהבים ממנה
שוב, לא בהכרח שכולם מתחברים, אבל מסתבר שחברה צעירים שרוקדים, המוזיקה האלקטונית מזרימה להם הרבה אנרגיה. (לא בשונה חס ושלום, מז'אנרים אחרים כמו מאיר אדלר שגם מזרימים אנרגיה)
זה לא כמו מוזיקה רגילה שאפשר לעשות בה הרמוניות יפות ומהלכי אקורדים
דווקא אפשר, וזה יוצא ממש יפה השילוב של הטראק עם ההרמוניה ומהלכי האקורדים. מי שמתחבר ושולט, יכול להוציא עם טראקים מהלכים מטורפים. (אם אתה רוצה לדעת יותר תפנה אלי בפרטי או במייל.)
אשמח להסבר, אבל בבקשה אל תקטלו אותי
(אני מתאר לעצמי שאני מעורר כמה דובים... ;) )
הכל טוב!!!;) דווקא מרגיש לי שאתה שואל בשביל להבין באמת.

מקווה שעזרתי!
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הכל טוב!!!;) דווקא מרגיש לי שאתה שואל בשביל להבין באמת.
שכוייח, תגובה נעימה בהחלט ! (לא רק מה שצוטט, הכל)
אני דווקא ממש אוהב ומתחבר לטראקים.

אבל זה לא משהו שאפשר להסביר. מי שלא מתחבר, פשוט לא מתחבר. אין בזה שום בעיה.
יש מלא סגנונות ותתי סגנונות במוזיקה. גם באלקטרוני בכלל ובטראקים בפרט יש מלא סוגים, שחלק אני אוהב יותר וחלק פחות. אבל בכללי אני ממש אוהב את טראקים של המהירות 130 (מה שהולך באירועים משלנו).
אני פשוט שומע הרבה בומים למשל סוג של תיפוף אלקטרוני שמתחיל לאט ונמוך ומהר מעלה גם את המהירות וגם את הווליום וזה באמת מפוצץ (תרתי משמע)
ולפעמים אני שומע כאלה שפתאום מכניסים את בנט למקצב או המקצב עוצר ונשמע קריין "יאלה באלגן" ואני שואל מה הקשר ??
יש לי באורגן מקצבים אלקטרוניים שאני פשוט לא מצליח להבין איך מחברים אותם לשירים
 

הקלידן המאסטרו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
שכוייח, תגובה נעימה בהחלט ! (לא רק מה שצוטט, הכל)
תודה!
אני פשוט שומע הרבה בומים למשל סוג של תיפוף אלקטרוני שמתחיל לאט ונמוך ומהר מעלה גם את המהירות וגם את הווליום וזה באמת מפוצץ (תרתי משמע)
אני חושב שאני מבין מה אתה מתכוון ואתה צודק - זה באמת משהו שלא אמור להישמע אלא במקרים מאוד מאוד מסויימים, באנרגיה מאוד מסויימת ולא משהו שאמורים לשמוע באוזניות, או באירועים קלאסים סתם כך, וודאי לא עם בוקסה באמצע החיים. וסתם - ברוב הטראקים לא תשמע את זה.
אגב - יש לך כזה מקצב?
ולפעמים אני שומע כאלה שפתאום מכניסים את בנט למקצב או המקצב עוצר ונשמע קריין "יאלה באלגן" ואני שואל מה הקשר ??
לדעתי הקטע של בנט וה"יאלה בלאגן" זה חסר רמה וטעם. ממש לא מה שמייצג מוזיקה אלקטרונית טובה.

אני מבין עכשיו מה אתה מתכוון על הפיצוצים והרעש.

בשביל להבין מה יפה במוזיקה אלקטרונית, אל תשמע כל מיני רמיקסים וטראקים של חובבנים, שמנסים להכניס כל מיני טראנדים שזמנם עבר (או לא קיים).

תשמע דברים איכותיים, ברמה עולמית. קח לדוגמה את "שלא נבוש" של ויני ויצי. תשמע את זה באיכות גבוהה וווליום ספיר. גם אם לא תאהב, ודאי תוכל להבין מה יפה במוזיקה אלקטרונית.


יש לי באורגן מקצבים אלקטרוניים שאני פשוט לא מצליח להבין איך מחברים אותם לשירים
איזה סט יש לך?
 

הקלידן המאסטרו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
א. כמה עלו המקצבים
ב. איפה אני יכול לשמוע דוגמאות
ג. איזה אורגן יש לך?
 

600

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
לא לערבב הדאנס-טכנו קטרון של מאייער זה ממש לא טראקים ומוזיקה אלקטרונית
מקצב טכנו חסידי טהור!!!
 

אקסטרה היפראקטיבי

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
אחר בקשת סליחה ומחילה מחובבי הז'אנר.
אבל מה יפה בכל הפיצוצים האלו שנקראים טראקים וכל מיני קולות מעוותים שנשמעים בלי סדר ובלי שום הגיון, רק כל מיני עיוותי קולות וצלילים שצורמים את האוזן.
ואם תגידו לי שזה מקפיץ - מה היה לפני 5 או 10 שנה ? לא רקדו ? לא הייתה מוזיקה מקפיצה ?
לכו תחפשו את כל הסרטונים של מאיר אדלר מנגן את 'אחד יחיד' או 'צמאה' ותראו איך הציבור קופץ בלהט !
אני פשוט מנסה להבין איך המוזיקה הזאת נכנסה אלינו ומה כל כך מתלהבים ממנה
זה לא כמו מוזיקה רגילה שאפשר לעשות בה הרמוניות יפות ומהלכי אקורדים
אשמח להסבר, אבל בבקשה אל תקטלו אותי
(אני מתאר לעצמי שאני מעורר כמה דובים... ;) )
מה טעים בגפילטע פיש?
על טעם וריח....
אבל, זה התפקיד של אנשים מסוימים, להתלונן על הדור החדש, ואז לסיים עם סוגריים של
(אני מתאר לעצמי שאני מעורר כמה דובים... ;) )
כדי למנוע לגיטימציה מביקורת.
אז זהו, שאם אתה רשאי להתלונן, אז הדובים רשאים להתעורר, ואתה לא צריך לבטח את עצמך ביכולת להגיד, ידעתי שתתעצבן.
(אגב, גילוי נאות, אני אוהב מוזיקה ישנה, ורק ישנה, לא אוהב גפילטע פיש, והמוזיקה החדשה והמקפיצה מצויינת כשעושים ספורט.)
בכל מקרה, אני לא הולך לצטט את משלי על מי ששואל לימים ראשונים שהיו טובים מאלה, אני רק יספר לך סיפור.
לפני כשנה שנתיים, נערך ראיון עם אייבי רוטנברג, מלחין אמריקאי תותח, שהוא הסמל למוזיקה איכותית וישנה.
המראיין שאל אותו, כמו שהוא אוהב לשאול כל אחד מה"עתיקים", מה אתה חושב על המוזיקה החדשה, והמתין לסדרה של תלונות, בערך כמו שלך.
התשובה שלו, הייתה יפה פי מיליון.
כשאני התחלתי להוציא מוזיקה לפני 30 שנה, אבא שלי גם הוא חשב שזה מוזיקה מודרנית ומשוגעת, ולא הבין מה יפה בזה. אז מי אני שאתלונן על הזמרים שעושים היום בדיוק מה שאני עשיתי? גם אם אני לא אוהב את זה לטעמי האישי.
כמו כן, סיפר לי גיטריסט מבוגר, שעוד היה מנגן בחתונות לפני עשורים מספר, שלפני כ20 שנה, הוא היה חבר בלהקה בבני ברק, והם הכניסו את הסטייל ה"חדש", של הרוק, והחשמלית, והתופים, וכל היתר. והיה איזה עסקן, שלא כל כך אהב את זה, את המוזיקה הלא יהודית הזו, כלשונו.
אז הוא הוציא עצומה מכל ראשי הישיבות, שלא להזמין את הלהקה הנ''ל, ובמשך שנים מספר, לא היו לו אירועים.
לפני כשנתיים, הוא ניגן באיזה אירוע, את אותם שירים בדיוק שהוא ניגן לפני 30 שנה, באותו סטייל, ועם אותם כלים.
ואדם אחד, שלא זיהה את הגיטריסט, אבל הגיטריסט זיהה אותו, כאותו עסקן יר''ש+, ניגש אליו בסיום האירוע, והודה לו נרגשות. "הרבה זמן כבר לא שמעתי כזו מוזיקה יהודית אותנטית," הוא אמר.
ללמדך, שכל המוזיקאים שהיו בזמנך, עשו את מה שעושים המוזיקאים שיש היום, בזמן הוה.
ואם אתה לא מתחבר לסגנון, זה לא סימן שהמוזיקה לא טובה, אלא שזמנך במוזיקה, תם!! ועליך להישאר בעבר לנצח נצחים.
מקווה שלא הגזמתי בתגובה, אבל נראה לי שהצלחתי לסכם את כל הדובים בהודעה אחת, ולחסוך לך מלקבל אותם בשרשרת. דעתי האישית לא רלוונטית לנושא, אז השארתי אותה בחוץ. ואם הצד שלך נקלע פה לצרות, אז אתה יכול לתייג אותי, ואני יצעק גם מכיוון הצד שלך.
אגב, בלי קשר לדעתי במוזיקה, דעתי על ביקורת היא.. נגד!! אבל... אני גם לא יבקר את זה שאתה בעד...
 
נערך לאחרונה ב:

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מה טעים בגפילטע פיש?
על טעם וריח....
אבל, זה התפקיד של אנשים מסוימים, להתלונן על הדור החדש, ואז לסיים עם סוגריים של

כדי למנוע לגיטימציה מביקורת.
אז זהו, שאם אתה רשאי להתלונן, אז הדובים רשאים להתעורר, ואתה לא צריך לבטח את עצמך ביכולת להגיד, ידעתי שתתעצבן.
(אגב, גילוי נאות, אני אוהב מוזיקה ישנה, ורק ישנה, לא אוהב גפילטע פיש, והמוזיקה החדשה והמקפיצה מצויינת כשעושים ספורט.)
בכל מקרה, אני לא הולך לצטט את משלי על מי ששואל לימים ראשונים שהיו טובים מאלה, אני רק יספר לך סיפור.
לפני כשנה שנתיים, נערך ראיון עם אייבי רוטנברג, מלחין אמריקאי תותח, שהוא הסמל למוזיקה איכותית וישנה.
המראיין שאל אותו, כמו שהוא אוהב לשאול כל אחד מה"עתיקים", מה אתה חושב על המוזיקה החדשה, והמתין לסדרה של תלונות, בערך כמו שלך.
התשובה שלו, הייתה יפה פי מיליון.
כשאני התחלתי להוציא מוזיקה לפני 30 שנה, אבא שלי גם הוא חשב שזה מוזיקה מודרנית ומשוגעת, ולא הבין מה יפה בזה. אז מי אני שאתלונן על הזמרים שעושים היום בדיוק מה שאני עשיתי? גם אם אני לא אוהב את זה לטעמי האישי.
כמו כן, סיפר לי גיטריסט מבוגר, שעוד היה מנגן בחתונות לפני עשורים מספר, שלפני כ20 שנה, הוא היה חבר בלהקה בבני ברק, והם הכניסו את הסטייל ה"חדש", של הרוק, והחשמלית, והתופים, וכל היתר. והיה איזה עסקן, שלא כל כך אהב את זה, את המוזיקה הלא יהודית הזו, כלשונו.
אז הוא הוציא עצומה מכל ראשי הישיבות, שלא להזמין את הלהקה הנ''ל, ובמשך שנים מספר, לא היו לו אירועים.
לפני כשנתיים, הוא ניגן באיזה אירוע, את אותם שירים בדיוק שהוא ניגן לפני 30 שנה, באותו סטייל, ועם אותם כלים.
ואדם אחד, שלא זיהה את הגיטריסט, אבל הגיטריסט זיהה אותו, כאותו עסקן יר''ש+, ניגש אליו בסיום האירוע, והודה לו נרגשות. "הרבה זמן כבר לא שמעתי כזו מוזיקה יהודית אותנטית," הוא אמר.
ללמדך, שכל המוזיקאים שהיו בזמנך, עשו את מה שעושים המוזיקאים שיש היום, בזמן הוה.
ואם אתה לא מתחבר לסגנון, זה לא סימן שהמוזיקה לא טובה, אלא שזמנך במוזיקה, תם!! ועליך להישאר בעבר לנצח נצחים.
מקווה שלא הגזמתי בתגובה, אבל נראה לי שהצלחתי לסכם את כל הדובים בהודעה אחת, ולחסוך לך מלקבל אותם בשרשרת. דעתי האישית לא רלוונטית לנושא, אז השארתי אותה בחוץ. ואם הצד שלך נקלע פה לצרות, אז אתה יכול לתייג אותי, ואני יצעק גם מכיוון הצד שלך.
אגב, בלי קשר לדעתי במוזיקה, דעתי על ביקורת היא.. נגד!! אבל... אני גם לא יבקר את זה שאתה בעד...
אחרי קריאת כל ההערות שלך, נראה שרוב הציבור פה דווקא מסכים איתי
 

צור סגל

משתמש רשום
מוזיקה ונגינה
אחר בקשת סליחה ומחילה מחובבי הז'אנר.
אבל מה יפה בכל הפיצוצים האלו שנקראים טראקים וכל מיני קולות מעוותים שנשמעים בלי סדר ובלי שום הגיון, רק כל מיני עיוותי קולות וצלילים שצורמים את האוזן.
ואם תגידו לי שזה מקפיץ - מה היה לפני 5 או 10 שנה ? לא רקדו ? לא הייתה מוזיקה מקפיצה ?
לכו תחפשו את כל הסרטונים של מאיר אדלר מנגן את 'אחד יחיד' או 'צמאה' ותראו איך הציבור קופץ בלהט !
אני פשוט מנסה להבין איך המוזיקה הזאת נכנסה אלינו ומה כל כך מתלהבים ממנה
זה לא כמו מוזיקה רגילה שאפשר לעשות בה הרמוניות יפות ומהלכי אקורדים
אשמח להסבר, אבל בבקשה אל תקטלו אותי
(אני מתאר לעצמי שאני מעורר כמה דובים... ;) )
מסכים עם כל מילה. כאחד שחשוב לו מוזיקה יהודית אמיתית, חשוב מאד לשים לב מה מקרב אותנו לעבודת ה' ומה מעורר אצלנו רצון לפורקן ותאוות. שימו לב מה גורם לכם לרצות לשבת וללמוד דף גמרא ומה גורם לכם לביטול תורה. זו אינדיקציה חזקה למה היא מוזיקה יהודית כשרה. כאחד שבתעשיית המוזיקה וברוך ה' מופיע לא מעט, אני לא מתפשר על מוזיקה יהודית אותנתית וטובה. בתור נגן על כלי אינסטרומנטלי, כמות הרגש שניתן לשדר למאזין היא אין סופית. לעומת זאת, במוזיקה חשמלית ועוד יותר באלקטרונית, יש נתק בין היכולת לנגן ולהעביר רגש אמיתי ועמוק. אגב, אני לא מזלזל בקלידנים וגם אני בעצמי מנגן עם קלידנים מוכשרים ביותר, אבל חשוב לי להדגיש שישנם קלידנים שיודעים להביא פיתרון לתזמורת ולרגש וישנם קלידנים שלא יורדים מהרמה של DJ לא שומר תורה ומצוות ולי באופן אישי זה חורה.
כאשר אני מנגן באירוע עם מנדולינה ופלייבק תזמורתי, יש לי את החשש שמא לא אוכל להתחרות עם העולם הסוחף של המוזיקה האלקטרונית שנכנסה לכל בית טוב. לשמחתי, בחסדי שמיים, התגובות הן חמות ומפרגנות שבהן מבינים את מה שאני מעביר מבלי שאני אומר במילים ומברכים על כך שסוף סוף שומעים שוב ניגונים יהודים אמיתיים החודרים ללב. אני לא לוקח בעלות על המוזיקה היהודית. אני רק שליח.
בתקווה שנזכה לחזור למקורות ולא להביא השפעות חיצוניות ממקומות שלא מתאימים לנפש היהודית הטהורה ושנזכה כולנו לעמוד בבית המקדש במהירה ולהתענג משירת הלווים וקרבת ה'.
 

הקלידן המאסטרו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
מסכים עם כל מילה. כאחד שחשוב לו מוזיקה יהודית אמיתית, חשוב מאד לשים לב מה מקרב אותנו לעבודת ה' ומה מעורר אצלנו רצון לפורקן ותאוות. שימו לב מה גורם לכם לרצות לשבת וללמוד דף גמרא ומה גורם לכם לביטול תורה. זו אינדיקציה חזקה למה היא מוזיקה יהודית כשרה. כאחד שבתעשיית המוזיקה וברוך ה' מופיע לא מעט, אני לא מתפשר על מוזיקה יהודית אותנתית וטובה. בתור נגן על כלי אינסטרומנטלי, כמות הרגש שניתן לשדר למאזין היא אין סופית. לעומת זאת, במוזיקה חשמלית ועוד יותר באלקטרונית, יש נתק בין היכולת לנגן ולהעביר רגש אמיתי ועמוק. אגב, אני לא מזלזל בקלידנים וגם אני בעצמי מנגן עם קלידנים מוכשרים ביותר, אבל חשוב לי להדגיש שישנם קלידנים שיודעים להביא פיתרון לתזמורת ולרגש וישנם קלידנים שלא יורדים מהרמה של DJ לא שומר תורה ומצוות ולי באופן אישי זה חורה.
כאשר אני מנגן באירוע עם מנדולינה ופלייבק תזמורתי, יש לי את החשש שמא לא אוכל להתחרות עם העולם הסוחף של המוזיקה האלקטרונית שנכנסה לכל בית טוב. לשמחתי, בחסדי שמיים, התגובות הן חמות ומפרגנות שבהן מבינים את מה שאני מעביר מבלי שאני אומר במילים ומברכים על כך שסוף סוף שומעים שוב ניגונים יהודים אמיתיים החודרים ללב. אני לא לוקח בעלות על המוזיקה היהודית. אני רק שליח.
בתקווה שנזכה לחזור למקורות ולא להביא השפעות חיצוניות ממקומות שלא מתאימים לנפש היהודית הטהורה ושנזכה כולנו לעמוד בבית המקדש במהירה ולהתענג משירת הלווים וקרבת ה'.
אם אפשר - הנידון פה הוא מקצועי, לא משגיחי.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  37  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה