עבודה בהוראה בתור הוראה מתקנת סוג של

דג הכסף

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
@דג הכסף אני יודעת שיש אפשרות...
גיסתי שאני מקנאה בה(היא יודעת את זה בפירוש חחח ;)) עובדת משרה מלאה(!) של משרד החינוך (אמנם בשני בתי ספר) יש לה רק שלוש שעות(!) פרונטלי וכל השאר שעות שילוב, פרטני ושהיה (שוב !!!)....
רק שאין לי מושגג איך היא השיגה את המשרה הזאת זה פשוט סיעתא דישמיא...
אם מישהו יודע אם יש תכנית כזאת שאפשר לברר על זה עם בתי ספר אשמח מאוד לשמוע...
יש בתי ספר שיש להם שעות משרד מיותרות.... (כמו במקום שבו אני עובדת)
 

חיהלה מהדרום

משתמש פעיל
אז ככה
יש אפשרות להיות סייעת איישית- שכר מינימום
יש אפשרות לעבוד בשעות דרך העירייה בין 60-80 לשעה על קבוצות קטנות בבית ספר, אבל זה לרוב המנהלת מחלקת למורות שהיא רוצה , וזה לא דרך העירייה
חשוב לשים לב שזה בלי תנאים בכלל...

ויש מורת שילוב, שזה מיועד רק למי שיש תעודה של חינוך מיוחד(לא של הוראה מתקנת) שזה שכר מאוד יפה, דרך משרד החינוך
 

תיקתוק

משתמש סופר מקצוען
בשביל מורת שילוב את צריכה ללמוד חינוך מיוחד
ולהיות מקצועית
לדעת איך את עובדת.
אם את יודעת לעבוד, ואת מקצועית בתחום ההוראה מתקנת כנראה שזה יותר קל מהוראה
נכון וחייבת להיות הסמכה לחינוך מיוחד
וגם לדעתי לימודים נוספים של הוראה מתקנת במקום סופר מקצועי בקריאה או מתמטיקה או שניהם
ההתמקצעות בנושא חשובה מאוד כדי לדעת מה לעשות בשטח ואיך ללמד את הילדים שלצורך העניין עדיין בכיתה ג' ולא סיימו רכישת קריאה, או שהקריאה שלהם מאוד לא מדוייקת ומצרפת... ועוד.
מורת שילוב כותבת תכניות עבודה וישנן ועדות טפסים, מלמדת קבוצות קטנות
זה דורש עבודה אבל לחלוטין שונה מללמד כיתה גדולה.
לא קל למצוא משרה של מורת שילוב בגלל הביקוש הרב למשרה זו ויש בכל בית ספר מורת שילוב אחת, שתיים לכל היותר..
בהצלחה!
 

שוקלד בלונדי

משתמש מקצוען
נכון וחייבת להיות הסמכה לחינוך מיוחד
וגם לדעתי לימודים נוספים של הוראה מתקנת במקום סופר מקצועי בקריאה או מתמטיקה או שניהם
ההתמקצעות בנושא חשובה מאוד כדי לדעת מה לעשות בשטח ואיך ללמד את הילדים שלצורך העניין עדיין בכיתה ג' ולא סיימו רכישת קריאה, או שהקריאה שלהם מאוד לא מדוייקת ומצרפת... ועוד.
מורת שילוב כותבת תכניות עבודה וישנן ועדות טפסים, מלמדת קבוצות קטנות
זה דורש עבודה אבל לחלוטין שונה מללמד כיתה גדולה.
לא קל למצוא משרה של מורת שילוב בגלל הביקוש הרב למשרה זו ויש בכל בית ספר מורת שילוב אחת, שתיים לכל היותר..
בהצלחה!
בקיצור עבודה קשה
 

שוקלד בלונדי

משתמש מקצוען
למדתי חינוך מיוחד בהשתלמויות-לא רציני
והשלמתי לתואר BA בנאוות ואין לי באמת ידע בהוראה בהוראה ממתקנת
ועבדתי כסייעת בגן ונמאס לי
ואני מחפשת את עצמי
 

shirelo141

משתמש פעיל
בביה''ס שלנו יש תוכנית לקידום ילדות מתקשות, מגיעות מורות ומוציאות תלמידות
זה לא שילוב אלא תוכנית שהמנהלת קונה כל שנה. מאמינה שיש את זה בעוד בתי ספר צריך לחפש
ואגב שילוב הוא לא כזה קל הייתי מורת שילוב חצי שנה ועבדתי ממש קשה (אבל אולי זה באמת תלוי ביה''ס)
בנוסף, בשנה הראשונה שלי היו לי שעות רוחב (שעות שבהן הייתי מוציאה בנות ומקדמת אותן) וזה היה גם שעות משרד החינוך אז גם אפשרות
בהצלחה :)
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
הוראה מתקנת זה חלק מהקורסים בלימודי חינוך מיוחד,
בתוך ה3 שנים בהם לומדים, הוראה, חינוך, לקויות וכו יש גם כמה קורסים של הוראה מתקנת.
אבל השם של הוראה מתקנת נשמע הרבה יותר מיוחד ומפוצץ.
למעשה מורת שילוב זה עבודה עם הרבה אחריות של כתיבת תל"א ודוחות וכו' מצד שני זה לא להשתגע מול כיתה שלמה.
בנוסף זה תלוי בפיקוח ובהנהלה של המוסד הספציפי, מעורבות ודרישות וכו'.
יש מוסדות שיש להם עודף שעות או לחלופין רוצים להשקיע ובלי קשר לשילוב מתגברים שעות לתלמידים מתקשים ונותנים מענה פרטני.
כמו כן יש את תכנית שלהבת של יד אליעזר בתוך מוסדות חינוך לאלה שלא ממש זכאים לשילוב.
 

shir4

משתמש פעיל
מישהי מכירה מקום שמחפשים מורה מתקנת בירושלים לאחת מקצועית מאד עם שנות ניסיון רבות
 

הי זה ציפי

משתמש רשום
אבל זה קשה צריך להכין תל"א וכו
היום לכתב תל"א זה לא כזה סיפור תקחי ממשהי תל:א מוכנה ופשוט תשני למה שמתאים לילד.
או שתקחי כמה תלאות ומהם ממילא יהייה לך דברים מתאימים רק לשנות ניונסים.
אם מעניין אותך במשרד החינוך-ממ"ד אני יודעת שיש ביקוש.
 

שוקלד בלונדי

משתמש מקצוען
היום לכתב תל"א זה לא כזה סיפור תקחי ממשהי תל:א מוכנה ופשוט תשני למה שמתאים לילד.
או שתקחי כמה תלאות ומהם ממילא יהייה לך דברים מתאימים רק לשנות ניונסים.
אם מעניין אותך במשרד החינוך-ממ"ד אני יודעת שיש ביקוש.
אשמח שתקשרי אותי לאחראים על זה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  104  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה