המעשה של הילד חמור מאד ילד לפעמים מביע את עצמו כי יש לו טראמות בנושא או מחוסר חומרת ידיעת חומרת המעשה מזעזע כך לעשות לילד הפיתרון זה לדבר עם הילד או עם כל הכיתה זה עונשים של פעם הלבנת פנים יותר חמורה מכל צריך לדעת שעונש כזה לעולם לא עושים לילד אני לעולם לא אשלח את הילדים שלי לחידר הזה שלא מבנים בנפש הילד.
חינוך: החנוך הוא לא עונש רק ע"י הסבר ודבור
בתקווה שלא יצא תקלה תחת ידנו
נכתב ע"י מנהל חידר בכיר
זה באמת נראה לכם עוזר?אם זה גורם שיפסיק זה שווה אתה לא יודע עד כמה זה מלחיץ!
ילדי שנות 90-80,הם יצחקו כי הם רוצים להרגיש שלא אכפת להם, זה כלפי חוץ. יש ילדים שבפנים יעלבו, אבל, אני מאמינה שלא יחזרו על השטות הזו.
מתפלאת מאוד שלא הספיק לעשות את זה פעם אחת, אם היו צריכים לחזור על זה כמה פעמים, אז העונש לא אפקטיבי, ולא השיג את מטרתו. ויתכן מאוד שפגע. (בעיקר בחלשים בד"כ הם הנגררים)
עונש צריך להיות יעיל, משיג מטרה מסוימת שרצינו, אם המטרה לא הושגה, אין טעם לחזור על העונש.
עונש הוא כלי שמשתמשים בו רק כמוצא אחרון.
נורא!!לא יודעת מה לגבי העונש - זה דיון אחר...
אבל המעשה חמור מאוד!
לי יש ילד בן 4.5 שלא מוכן לרדת למטה כי ילדים עושים קולות של אזעקות והוא כל הזמן עולה הבייתה בלחץ, אז מעדיף לא לצאת. (גם אם מדובר לחכות להסעה עם עוד מלא ילדים)
קצת הרבה!!
זה ענין של העדפה אצליכם ? או סטירה או עמידה עם הפנים לקיר?מי פה מעדיף סטירה על פני עמידה עם הפנים לקיר,
בקצב הזה, הולך להיות רכבת...העונש של לעמוד עם הפנים לקיר מצויין.
לא נכון בכלל!אבא שלי היה טוען שצריך להפריד בין החינוך בבית לחינוך בחיידר,
החינוך בחיידר הוא באחריות צוות החיידר, ואין קשר לקרוא להורים על בעיות חינוך בחיידר,
זה רק מראה על חולשה של צוות החיידר שלא מסתדר לבד...
וגם עונשים מראים על חולשה...
אצלנו בחיידר שולחים הביתה
ילדים בהחלט צריכים להתפרק מהמתח של האזעקות, וצריך לאפשר להם התפרקות בצורה חיובית.
אזעקות זה לא משהו שכלול בהתפרקות החיובית בשום צורה שהיא.
להעניש בלי להסביר למה, ומה אפשר לעשות במקום - זה קצת מפספס את המטרה.
אז פשוט ילד שעושה אזעקה, פשוט ילד אחר יעמוד מאחורים יבהיל אותו ואז הוא יגיד זה מה שהרגשתי באזעקה שעשית
מזתומרת אחראים?ההורים אחראים לחינוך של הילדים גם כשהילד בלימודים!
זה אומר על הילדים שהם מפחדים וככה הם מוציאים את הפחד שלהם.
לזה קוראים -מסכנות אמהות מה אשמות.
כל הלשלוח הביתה פחות חינוכי בעיניי -
הילד יסתובב בחוסר מעש,
יהנה מהחופש,
יפסיד חומר - וכנראה לא יזדרז להשלים.
ומה זה מלמד על המעשה עצמו בכלל.
לזה קוראים -
התחמקות מהאחריות שלנו כהורים.
זה נקרא לעצום עיניים ולחכות שהחיידר יעשה את העבודה.
התפקיד של ההורים הוא לחנך את הילד!
אם הילד נשלח הביתה, אז צריך לשבת ולדבר איתו!
ללמד אותו שלא עושים את זה!
כל שאר הדברים יחכו!
(אם כל זה שזה קשה ודורש ממנו עכשיו לעזוב הכל)
החינוך קודם להכל!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: