מה הקושיא?ומצד שני אתה רואה שאפי' זה לא מרתיע מספיק
ילדים גדולים שלא אכפת להם מכבוד עצמם בשביל שטות כזו,זו בעיה נוספת.
מה הקושיא?ומצד שני אתה רואה שאפי' זה לא מרתיע מספיק
לחנך זה לא להלבין פנים, זה פשוט נוח למערכת בצורה הזו.ומה עם ילדים אחרים שאולי יש להם טראומות מאזעקות שמתעוררות כל פעם שאותו ילד משמיע קול כזה? לי אישית בבניין יש את המכה הזו, אין לי ממ"ד בבית כך שאני צריך לרדת עם שתי תינוקות על הידיים למקלט מה שגורם ללחץ כבר בתחילת האזעקה ואודה שכל פעם כזו מקפיצה לי את הלב, אז מה לילד עם טראומות....
אני כן חושב שצריך להעניש כי חוסך שיבטו שונא בנו אבל לימדונו חז"ל אין עונשין אא"כ מזהירין צריך לדבר אבל עם זה לא עוזר והעונש כן אז אולי זו הדרך.
ובצורת העונש עוד יש לדון אבל התופעה היא לא רק לא נחמדה וזהו, כמו שהזכירו פה... (מה גם שהעונש אינו רק על האזעקה הוא על החוצפה שהמלמד / המנהל אמר והוא מצפצץ [תרת"מ....]) כך לענ"ד וכל אחד יעשה כחוכמתו
לכן אמרתי שבצורת העונש יש לדון איך לעשות זאת בדרך נכונה, אבל להעלות את המודעות ולטפל בתופעה הזו ואם צריך גם בענישה מסויימת, כשמדובר במקום שאמור לחנך, דעתי, שכן
וילדה שעושה בבית שולחים אותה לבית ספר?הבת שלי אמרה שמי שעושה קולות הולכת לבית.
ואם דיברו והסבירו בצורה ברורה ?!המעשה של הילד חמור מאד ילד לפעמים מביע את עצמו כי יש לו טראמות בנושא או מחוסר חומרת ידיעת חומרת המעשה מזעזע כך לעשות לילד הפיתרון זה לדבר עם הילד או עם כל הכיתה זה עונשים של פעם הלבנת פנים יותר חמורה מכל צריך לדעת שעונש כזה לעולם לא עושים לילד אני לעולם לא אשלח את הילדים שלי לחידר הזה שלא מבנים בנפש הילד.
חינוך: החנוך הוא לא עונש רק ע"י הסבר ודבור
בתקווה שלא יצא תקלה תחת ידנו
נכתב ע"י מנהל חידר בכיר
הייתי שניה מלהתקשר לאבא של הילד
הם יצחקו כי הם רוצים להרגיש שלא אכפת להם, זה כלפי חוץ. יש ילדים שבפנים יעלבו, אבל, אני מאמינה שלא יחזרו על השטות הזו.בוודאי שצריך להעניש על דבר כזה!! אבל לעמוד עם הפנים לקיר..? אנחנו לא מדברים על גן טרום חובה, ולדעתי בשביל ילדים גדולים זה בכלל לא עונש אלא בדיחה משעשעת שתגרום להם לעשות את זה בכוונה.
השפלה??? הצחקתם אותי..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: