נחדל.נקי כפיים זה של גור
לכאורה מי שאינו מגור לא יקבל שם הלוואה. לא בדקתי.
נחדל.נקי כפיים זה של גור
לא ממש הרבנים כולם, הרב קנר לדוגמה סבור שזה לא מועיל, רק שאין קמפיין פרסומי לדעתו של רב שלא תומך...סליחה הוא לא נפל הרבנים כולם התירו לכתחילה לתת לנחדל רק מסתבר שהם אוחזים שניתן לתת לעוד קרנות אבל הוא סמך על רבנים גדולים ואין כאן שום בעיה
גם בשואב שוטף וכדומה ייתכן גם שיש כאלו יותר זולים ממה שהוא הציע אבל ברור שהוא הציע משהו בזול וכן בכרטיס סטודנט הוא מציע דברים טובים אבל אף אחד לא אמר שאין יותר זולים או יותר טובים
היחיד שלא מגזרי מכל הקרנות הגדולות האלו.לדעתי פייגנבוים נשמע הכי נורמלי מוכר, אמין ויציב, והאמת הוא גם עושה הכי פחות פרסום,
ממש לא.(בנקי כפיים זה) [נחדל] של גור אין לי שמץ אם כולם יכולים לקבל שם הלוואות?
ק"ו של הבל.והלא דברים ק"ו. אם על זיכוי למען רווח גשמי הותר, ודאי שלמען רווח רוחני.
אין מי שסבור שיש.אז אתה ואחרים סבורים שאין, ויש מי שסבורים שיש.
לא חושב שנוכל להתקדם מעבר לזה כאן.
אתה רציני?זו פעם שניה שאתה מניח שאדם מעדיף רווח ממוני גשמי על פני מצוה.
אני לא בטוח בכך. [כמובן היכא דאיכא לברורי מבררינן.]
לא רואה צורך להתייחס לפסק שלו.על סמך מה אתה מדבר בשמם?
אני הבנתי ממה שהודפס בשם ר' נפתלי נוסבוים אחרת. יתכן בהחלט שטעיתי.
פרדוקס.לא כתבתי על מה האמת בפועל, אלא על איך הוא מבין את זה.
אני בטוח [על סמך היכרות אישית אתו] שאם הוא היה מבין שזו הונאה הוא לא היה מפרסם את זה בתשלום, ולו בשביל לא לאבד את הכוח שיש לו היום, ששווה הרבה.
לכאורה?לכאורה מי שאינו מגור לא יקבל שם הלוואה. לא בדקתי.
במקרה, הגבת לפוסט שמדבר על גמ"ח חשוב ומוכר, שנותן הלוואות לכל מבקש.לא תצליח להוציא מהם שקל אחד לרפואה
מדובר בארגונים שחיים למשך שבוע בשנה ומתפרנסים שנה שלמה מתמימים ששותים את הפרסומות ביתד לרוויה.
מתי הציבור יבין שכל הארגונים הללו הם חרטא אחת גדולה
שחיתויות במסווה של פתרונות ליו"כ...
כבר היה על זה דיונים, הלכתיים ומוסריים, האם לנצל תמימות ונערווין של אנשים כדי להוציא מהם תרומה - אסור או מותר, אבל רחוקה הדרך מכאן ועד ״שחיתות״ שמרמזת על התחתית הגרועה ביותר…גמח שמפרסם ברבים על כזו קרן, ומצניע את השתייכותו המגזרית, זה השחיתות הגדולה ביותר.
הריני מגלה דעתי כי דבריי ודעתי בנידוןבמקרה, הגבת לפוסט שמדבר על גמ"ח חשוב ומוכר, שנותן הלוואות לכל מבקש.
קרן והשיב היא של גמ"ח וצדקתו עומדת לעד בהנהלת הרב דוב פייגנבוים.
הסכמות - והשיב
מכתבים והסכמות כשמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל נשאל:האם זו עצה טובה ומועלת לקיים מצוות השבת הגזלה? והשיב: אם אינו יודע מי בעל החוב כך צריך לעשות! רבינו מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א: …"וכבר פקיעא שמו של הגמ"ח, בראשות הרב פיגנבוים שליט"א, שכל מעשיו ביושר ולדעתי יש בו תועלת גדולה לקיים מצות...www.veheshiv.co.il
צפה בקובץ המצורף 1795567צפה בקובץ המצורף 1795569
?!כבר היה על זה דיונים, הלכתיים ומוסריים, האם לנצל תמימות ונערווין של אנשים כדי להוציא מהם תרומה - אסור או מותר, אבל רחוקה הדרך מכאן ועד ״שחיתות״ שמרמזת על התחתית הגרועה ביותר…
לא זכיתי לרדת לעומק דעתך.פרדוקס.
כדאי שתסביר את דבריך, כי זה עלול חלילה להתפרש כביזוי תלמיד חכם.לא רואה צורך להתייחס לפסק שלו.
זה היה נכון אם ארגון היה מצהיר שהוא נותן לכולם ובפועל לא נותן.?!
אם אתה מסתיר שאתה קרן מגזרית, זה גזל לכל דבר.
לא 'ניצול להוצאת תרומה'.
לא לוקח אישי.להרב הגאון @אמת מארץ תצמח נראה שאתה לוקח אישי את הנכתב כאן, ולכן מגיב כך.
אל תיקח אישי.
כל הרבנים.ולעצם הדיון: אשמח אם תבאר ותנמק מי הם הרבנים שעליהם אתה מדבר.
לא רואה צורך להסביר.כדאי שתסביר את דבריך, כי זה עלול חלילה להתפרש כביזוי תלמיד חכם.
זה (אולי!) היה נכון, בסתם בקשת תרומה.זה היה נכון אם ארגון היה מצהיר שהוא נותן לכולם ובפועל לא נותן.
לא כאשר אין התייחסות, וכל אדם יכול לברר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: