התייעצות מורה שמביאה לילדות מהכיתה לבדוק מבחנים ומחברות. תקין?

מצב
הנושא נעול.

Yael Mor

משתמש מקצוען
בתור מורה זה ממש לא תקין. ודאי שהייתי רוצה לחסוף זמן לעצמי עם ערימות המבחנים וההכתבות, אבל זו לא הדרך. ממש לא לעניין, זה מבייש את החלשות ומרים את האף לטובות שאת השכל קיבלו משמים ולא טרחו עליו יותר מידי.
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
בילדותי זה היה מקובל בהכתבות באנגלית
היתה מחברת הכתבות וכל שבוע ילדה אחרת בדקה את של כולן
נראה לי הגיוני לתת לתלמידות לבדוק הכתבות, בהן כל אחת גם בת חלשה יותר יכולה להצליח אם למדה כראוי ושיננה
אבל לא מבחנים שבודקים ידע רחב יותר
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
באנגלית ועוד בהכתבות הבנות לא אמורות לזהות את הכתב של החברות שלהן, אל תגזימו! ועוד בכיתה ה'! אבל בבהכתבות זה נחמד גם לילדות, במבחנים זה עובר את גבול הטעם הטוב.
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
למה היא צריכה לבדוק את זה בבית/בהפסקות?
כי זה התפקיד שלה. כל אחת שנכנסת להוראה יודעת מה התפקיד הזה כולל. הרבה פחות שעות שנמצאים בעבודה מכל מקצוע אחר, אבל גם הרבה עבודה בבית על הכנת שיעורים ובדיקת מבחנים וכו'.
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
כי זה התפקיד שלה. כל אחת שנכנסת להוראה יודעת מה התפקיד הזה כולל. הרבה פחות שעות שנמצאים בעבודה מכל מקצוע אחר, אבל גם הרבה עבודה בבית על הכנת שיעורים ובדיקת מבחנים וכו'.
לא ממש מסכימה איתך
המורה תכלס יכולה לבחון בסוף מחצית\ כפי הנדרש ותו לא
אבל- ככל שיש יותר מבחנים או הכתבות, הבנות מדורבנות יותר ללמידה, וחבל לפספס את המוטיבציה
מנגד, זו לא אשמת המורה
אני חושבת שלבדוק הכתבות על ידי תלמידות זה בסדר גמור
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
לא ממש מסכימה איתך
המורה תכלס יכולה לבחון בסוף מחצית\ כפי הנדרש ותו לא
אבל- ככל שיש יותר מבחנים או הכתבות, הבנות מדורבנות יותר ללמידה, וחבל לפספס את המוטיבציה
מנגד, זו לא אשמת המורה
אני חושבת שלבדוק הכתבות על ידי תלמידות זה בסדר גמור
בכל מקצוע במערכת יש את הדרישות הסבירות שלו. באנגלית זה הכתבות.
אפשר תמיד לעשות את המינימום ומטה, אבל יש ציפיה לעשות את העבודה כמו שצריך. לא רק ממורים, בכל מקצוע.
מה הלאה? נגיד שאפשר גם לא להכין שיעורים אלא רק לתת לתלמידים לעשות דפים בספר, אז שהתלמידים (או ההורים) יכינו שיעור? זה לא אשמת המורה שהיא רוצה להעביר שיעור מוצלח יותר, אז שהתלמידים יספגו את זה?
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
בכל מקצוע במערכת יש את הדרישות הסבירות שלו. באנגלית זה הכתבות.
אפשר תמיד לעשות את המינימום ומטה, אבל יש ציפיה לעשות את העבודה כמו שצריך. לא רק ממורים, בכל מקצוע.
מה הלאה? נגיד שאפשר גם לא להכין שיעורים אלא רק לתת לתלמידים לעשות דפים בספר, אז שהתלמידים (או ההורים) יכינו שיעור? זה לא אשמת המורה שהיא רוצה להעביר שיעור מוצלח יותר, אז שהתלמידים יספגו את זה?
התלמידות די שמחות להיות התורניות עד כמה שאני זוכרת את עצמי...
ויש מנעד בין לתת לתלמידות למלא בספר ןלהתרשל בהוראה- דרך שיעור נורמלי ואף מושקע עם מבחנים נורמליים- עד השקעה יוצאת דופן ויד תמידית על הדופק דרך הכתבות

ובאותה מידה המורה יכולה להקצות חלק מזמן השיעור לבדיקת ההכתבות ביחד וכדומה, אבל אז מתבזבז זמן יקר מהשיעור וחבל
היו לי מורות ששיעור שלם קראו שמות (היה להן שיעור כפול). התלמידות לא סתומות. הן יודעות מתי מסבנים אותן
תכלס בסוף משנה מבחן התוצאה- האם התלמידות יודעות, והאם הן שמחות בשיעור ומעניין אותן
 

ברבור כחול

משתמש רשום
זה ממש לא תקין אבל עם זה באנגלית לרוב הכתב משתנה מקצה לקצה אז....
ואים קוד אז בכלל...
לפני שמדברים עם ההנלה שווה קודם לדבר עם המורה ולהסביר לה מה מפריע .
ואולי היא תאומר לך שזה כן תקין ושהיא שאלה בנות תחכי להפתעות ואולי תביני איתה....
 

נעמי 16

משתמש פעיל
@הלוחש למניות
חבר'ה אתם כולכם הגזמתם בענק
הכל בסדר מותר למורה לתת הכתבה לבדיקת תלמידה בטח כשזה ממוספר
ובדיקת מחברות באנגלית זה אומר שוב,בדיקת כתיב וטעויות
הכל בסדר, אף אחת לא מצטלקת מיזה עושים את זה בהמון בתי ספר
ובמיוחד אם זו תורנות וגם אם נניח שלא גם זה בסדר.
הגיע הזמן להפסיק להפוך כל דבר לשגיאה חינוכית.
הבנות זורמות עם זה לגמרי
זה תקין וזה נורמלי לחלוטין!
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
התלמידות די שמחות להיות התורניות עד כמה שאני זוכרת את עצמי...
ויש מנעד בין לתת לתלמידות למלא בספר ןלהתרשל בהוראה- דרך שיעור נורמלי ואף מושקע עם מבחנים נורמליים- עד השקעה יוצאת דופן ויד תמידית על הדופק דרך הכתבות

ובאותה מידה המורה יכולה להקצות חלק מזמן השיעור לבדיקת ההכתבות ביחד וכדומה, אבל אז מתבזבז זמן יקר מהשיעור וחבל
היו לי מורות ששיעור שלם קראו שמות (היה להן שיעור כפול). התלמידות לא סתומות. הן יודעות מתי מסבנים אותן
תכלס בסוף משנה מבחן התוצאה- האם התלמידות יודעות, והאם הן שמחות בשיעור ומעניין אותן
השאלה היא לא רק אם הן שמחות אלא אם זה מתאים וחינוכי. בעיני ממש לא שייך שתלמידה תהיה אחראית על ציון של תלמידה אחרת.
גם מצד המורה, אם היא מצליחה לגרום לבנות להיות שמחות להיות הפראריות שלה, זה לא הופך את זה ליותר בסדר.
(והכתבות זה לא "השקעה יוצאת דופן", צר לי. זה בייסיק)
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
ובמיוחד אם זו תורנות וגם אם נניח שלא גם זה בסדר.
הגיע הזמן להפסיק להפוך כל דבר לשגיאה חינוכית.
אם זו תורנות אפשר איכשהו לקוות שלא יהיו נזקים.
אם זו לא תורנות זו שגיאה חינוכית חמורה.
את זה אני אומרת כ"פליטה" של שגיאה כזו. זה רע מאד מבחינה חברתית.
 

BIZZARC- עשירה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
לפני ששופטים אותה במשפט מקלדת, רק לחשוב שכנראה אם המורה תבדוק את המבחנים זה יהיה על חשבון הבית שלה, כי גם ככה היא עובדת המון בבית כדי להכין שיעורים ועוד...
יש עוד דרכים לבדוק הכתבות ומבחנים אם זה מסובך למורה לבדוק את זה לבד.
וזה לא קשור לאף אחד אם זה על חשבון הבית של המורה או לא.

(עברתי יותר ממורה אחת לאנגלית תמיד את ההכתבות בדקנו בכיתה יחד עם המורה, זה לוקח עוד 2 דק' מהשיעור)
 

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
לפני ששופטים אותה במשפט מקלדת, רק לחשוב שכנראה אם המורה תבדוק את המבחנים זה יהיה על חשבון הבית שלה, כי גם ככה היא עובדת המון בבית כדי להכין שיעורים ועוד...
ממש רחמנות. היא עובדת יותר מארבע שעות ביום ויש לה רק יום וחצי חופשי בשבוע ושלושה חודשים חופש בשנה. זה ממש יהיה על חשבון הבית שלה...
 

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אם זו תורנות אפשר איכשהו לקוות שלא יהיו נזקים.
אם זו לא תורנות זו שגיאה חינוכית חמורה.
את זה אני אומרת כ"פליטה" של שגיאה כזו. זה רע מאד מבחינה חברתית.
זו לא יכולה להיות תורנות. יש ילדות חלשות שלא יתנו להן בחיים לבדוק הכתבות וודאי שלא מבחנים. לא פייר בכלל.

הזדעזעתי מאוד מהנושא שהועלה ושאלתי היום כמה אנשי חינוך, והם התחלחלו מהשאלה שלי אפילו....
 

cotrl

משתמש רשום
מנסיון-
אף ילדה לא זוכרת את כתבי היד של חברותיה לכיתה.
בדרך כלל הבנות כותבות קוד.
וכמובן שמדובר רק על הכתבה!!!
 

נעמי 16

משתמש פעיל
ממש רחמנות. היא עובדת יותר מארבע שעות ביום ויש לה רק יום וחצי חופשי בשבוע ושלושה חודשים חופש בשנה. זה ממש יהיה על חשבון הבית שלה...
תוהה במה את עובדת שאת ככ אנטי המורות
תהיי בטוחה שהן עובדות פי 5 ממה שרק נראה לך
והכי קל להאשים אותן
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  50  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה