כי זה התפקיד שלה. כל אחת שנכנסת להוראה יודעת מה התפקיד הזה כולל. הרבה פחות שעות שנמצאים בעבודה מכל מקצוע אחר, אבל גם הרבה עבודה בבית על הכנת שיעורים ובדיקת מבחנים וכו'.למה היא צריכה לבדוק את זה בבית/בהפסקות?
לא ממש מסכימה איתךכי זה התפקיד שלה. כל אחת שנכנסת להוראה יודעת מה התפקיד הזה כולל. הרבה פחות שעות שנמצאים בעבודה מכל מקצוע אחר, אבל גם הרבה עבודה בבית על הכנת שיעורים ובדיקת מבחנים וכו'.
בכל מקצוע במערכת יש את הדרישות הסבירות שלו. באנגלית זה הכתבות.לא ממש מסכימה איתך
המורה תכלס יכולה לבחון בסוף מחצית\ כפי הנדרש ותו לא
אבל- ככל שיש יותר מבחנים או הכתבות, הבנות מדורבנות יותר ללמידה, וחבל לפספס את המוטיבציה
מנגד, זו לא אשמת המורה
אני חושבת שלבדוק הכתבות על ידי תלמידות זה בסדר גמור
התלמידות די שמחות להיות התורניות עד כמה שאני זוכרת את עצמי...בכל מקצוע במערכת יש את הדרישות הסבירות שלו. באנגלית זה הכתבות.
אפשר תמיד לעשות את המינימום ומטה, אבל יש ציפיה לעשות את העבודה כמו שצריך. לא רק ממורים, בכל מקצוע.
מה הלאה? נגיד שאפשר גם לא להכין שיעורים אלא רק לתת לתלמידים לעשות דפים בספר, אז שהתלמידים (או ההורים) יכינו שיעור? זה לא אשמת המורה שהיא רוצה להעביר שיעור מוצלח יותר, אז שהתלמידים יספגו את זה?
השאלה היא לא רק אם הן שמחות אלא אם זה מתאים וחינוכי. בעיני ממש לא שייך שתלמידה תהיה אחראית על ציון של תלמידה אחרת.התלמידות די שמחות להיות התורניות עד כמה שאני זוכרת את עצמי...
ויש מנעד בין לתת לתלמידות למלא בספר ןלהתרשל בהוראה- דרך שיעור נורמלי ואף מושקע עם מבחנים נורמליים- עד השקעה יוצאת דופן ויד תמידית על הדופק דרך הכתבות
ובאותה מידה המורה יכולה להקצות חלק מזמן השיעור לבדיקת ההכתבות ביחד וכדומה, אבל אז מתבזבז זמן יקר מהשיעור וחבל
היו לי מורות ששיעור שלם קראו שמות (היה להן שיעור כפול). התלמידות לא סתומות. הן יודעות מתי מסבנים אותן
תכלס בסוף משנה מבחן התוצאה- האם התלמידות יודעות, והאם הן שמחות בשיעור ומעניין אותן
אם זו תורנות אפשר איכשהו לקוות שלא יהיו נזקים.ובמיוחד אם זו תורנות וגם אם נניח שלא גם זה בסדר.
הגיע הזמן להפסיק להפוך כל דבר לשגיאה חינוכית.
יש עוד דרכים לבדוק הכתבות ומבחנים אם זה מסובך למורה לבדוק את זה לבד.לפני ששופטים אותה במשפט מקלדת, רק לחשוב שכנראה אם המורה תבדוק את המבחנים זה יהיה על חשבון הבית שלה, כי גם ככה היא עובדת המון בבית כדי להכין שיעורים ועוד...
ממש רחמנות. היא עובדת יותר מארבע שעות ביום ויש לה רק יום וחצי חופשי בשבוע ושלושה חודשים חופש בשנה. זה ממש יהיה על חשבון הבית שלה...לפני ששופטים אותה במשפט מקלדת, רק לחשוב שכנראה אם המורה תבדוק את המבחנים זה יהיה על חשבון הבית שלה, כי גם ככה היא עובדת המון בבית כדי להכין שיעורים ועוד...
זו לא יכולה להיות תורנות. יש ילדות חלשות שלא יתנו להן בחיים לבדוק הכתבות וודאי שלא מבחנים. לא פייר בכלל.אם זו תורנות אפשר איכשהו לקוות שלא יהיו נזקים.
אם זו לא תורנות זו שגיאה חינוכית חמורה.
את זה אני אומרת כ"פליטה" של שגיאה כזו. זה רע מאד מבחינה חברתית.
תוהה במה את עובדת שאת ככ אנטי המורותממש רחמנות. היא עובדת יותר מארבע שעות ביום ויש לה רק יום וחצי חופשי בשבוע ושלושה חודשים חופש בשנה. זה ממש יהיה על חשבון הבית שלה...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: