שמחה לומר לשקיבלתי החזר על החבילה!!
טוב, זה לא היה פשוט בכלל כמו שזה נשמע,
הם דחו את הערעור שהוגש פעמיים, וכתבו שזה הסתיים,
אבל בגלל שמדובר במוצר שעלה כמעט 100$, לא ממש הסכמתי להתייאש,
ניסיתי להתכתב בצ'אט עם נציגה, והיא אמרה שהיא צריכה מסמך מחברת המשלוחים שהחבילה לא הגיע אליהם(היא התעקשה על דואר ישראל למרות שהסברתי לה שוב ושוב שמדובר בחברת בלדרות אחרת ולא בדאר ישראל, וארך לה כמעט 10 דקות רק להין את זה
),
אבלל, הבעיה הגדולה היתה שהחברה לא הסכימה לתת לי כזה מסמך,כתבו לי שאין להם כזה מסמך ושהם מצטערים
,
אז התכתבתי שוב עם נציג מאלי אקספרס,
אבל כאן מגיע הקאצ',
הבנתי שאין סיכוי שאני מקבלת את הכסף, אז חשבתי לפחות להוציא עליהם את העצבים,
כתבתי לנציג את כללל הסיפור ושאלתי מה ניתן לעשות אבל הוא פשוט לא ענה, עברתי לנציג שני וכתבתי שוב הכל,
הוא העביר פתאום את הצ'אט לנציג נוסף,
וזה היה שלב שכבר ממש התעצבנתי,
כשהנציג כתב לי שאין מידע על החבילה, כי זה הסתיים,
אז החלטתי לנסות לעשות עליהם משחק קטן, וכתבתי כזה דבר :
"אני מבינה שאני מפסידה את המוצר, המוצר הוא מוצר יקר,
אני מבינה שבחרתם בדרך הקשה, אז בחרתי להשתמש בתפקידי,
כאשת תקשורת, בשלב ראשון פרסמתי את העניין בכמה מקומות ברשתות החברתיות השונות, וכבר התגבשה לי קבוצה לא קטנה של אנשים עם אותה בעיה בדיוק,
והעניין הולך ותופס תאוצה ופרסום,
שולחת לכם קישור לחלק קטן מהדברים שתראו בעצמכם :
https://www.prog.co.il/threads/מה-קורה-עם-המשלוחים-של-אלי-אקספרס.923489/
בטיפול אמיתי והוגן מצידכם, הדבר ניתן לתיקון, הדבר בידיים שלכם,
חבל שבחרתם בדרך הזו לבנתיים"
כשהקישור הוא כמובן לאשכול הזה
, לעשות עליהם רושם שזה לא שטויות...
והוא ניסה לרכך אותי הנציג ורשם מליון פעם שהוא מתנצל אבל...
אז כתבתי לו בצורה הכי ישרה שיש, שלא עוזרות לי ההתנצלויות אני צריכה שבפועל יקרו דברים,
והוספתי שכמובן כל עניין הפרסום ניתן לשינוי אם הם יחליטו להתנהל בצורה הוגנת במקרה הזה...
וגם שזה לא רק בארץ, יש גם אנשים מחו"ל עם אותו עניין מולם,
ורק בזמן הזה שאני מתכתבת איתם אז פנו אלי עוד כמה וכמה אנשים..........
והוספתי עוד ועוד דברים כיד הדמיון הטובה עלי
,
וגם כל ההתנהלות שלי מולו היתה מאותו הרגע בצורה כזו, הייתי תקיפה, וכן גם תקפתי אותו קצת על ההתנהלות שלהם וכו', והיה שלב שהוא הפסיק לענות אז אמרתי שגם העניין הזה מתווסף לזה, ושזה לא הולך להגמר טוב עבורם, ועוד כל מיני משפטים בסגנון הזה,
עד שהוא ניתק לי בפנים, ואז עברתי לנציג נוסף שהיה אדיב ממש, וכבר במשפט השני כתב לי שאני מקבלת החזר על המוצר, וקיבלתי מייל מההנהלה של האתר עם התנצלות על המקרה וכו'
זה היה במוצאי שבת,
והיום, כבר ראיתי אצלי את הכסף
,
יואוו יצאה לי הודעה ממש ארוכההה (וזה עוד עם דילוג על הרבה מהדברים), אבל היה חשוב לי לכתוב את זה כדי שמי שנתקל באותו מקרה, זו הדרך שעובדת, מנסיון
,
זה לוקח זמן (התכתבתי איתם במוצאי שבת איזה שעה או שעה וחצי), והרבה עצבים,
אבל עובדה, זה עובד!!!!
(הם כנראה באמת פחדו שאני כ"אשת תקשורת" אפרסם את זה וזה יתפוצץ בגדול כפי שאמרתי...
)