הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה

האזעקה באילת: מערכת כיפה ימית הממוקמת על ספינת הטילים של חיל הים סער 5 ירטה הבוקר בשעה 05:30 כטב"מ שחדר למרחב אילת -המיליציות הפרו איראניות בעיראק לקחו אחריות

 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה

יר דבורי: מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת פיקוד הצפון, תקפו בשעות האחרונות עשרות מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו: משגרים שכוונו לעבר עורף מדינת ישראל, מבנים בהם אוחסנו אמצעי לחימה ומבנים צבאיים של ארגון הטרור

 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
דובר צה"ל:

משגרים שכוונו לשטח מדינת ישראל, מבנים צבאים ומבנים שאוחסנו בהם אמצעי לחימה: צה"ל ממשיך לתקוף עשרות מטרות טרור ברחבי לבנון

צה"ל ממשיך לתקוף בשטח לבנון מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה.
מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת פיקוד הצפון, תקפו בשעות האחרונות עשרות מטרות טרור בשטח לבנון.

בין המטרות שהותקפו משגרים שכוונו לעבר עורף מדינת ישראל, מבנים בהם אוחסנו אמצעי לחימה ומבנים צבאיים של הארגון.

במהלך היממה האחרונה צה"ל תקף מאות מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה ברחבי לבנון.
צה"ל ממשיך לתקוף בעוצמה, לפגוע ולגרוע יכולות ותשתיות צבאיות של חיזבאללה בלבנון.
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
ג׳ארד קושנר, חתנו של טראמפ ושליחו למזה״ת בפוסט חריג:

״27 בספטמבר הוא היום החשוב ביותר במזרח התיכון מאז פריצת הדרך בהסכם אברהם.

ביליתי אינספור שעות בחקר חיזבאללה ואין מומחה עלי אדמות שחשב שמה שישראל עשתה כדי לערוף את ראשם ולהשפיל אותם הוא אפשרי.

זה משמעותי מכיוון שאיראן חשופה כעת במלואה. הסיבה לכך שהמתקנים הגרעיניים שלהם לא הושמדו, למרות מערכות הגנה אוויריות חלשות, היא בגלל שחיזבאללה היה אקדח טעון שכוון לעבר ישראל. איראן הקדישה את ארבעים השנים האחרונות לבניית יכולת זו כגורם ההרתעה שלה.

הנשיא טראמפ היה אומר לעתים קרובות, "איראן מעולם לא ניצחה במלחמה אבל מעולם לא הפסידה במשא ומתן". המשטר של הרפובליקה האסלאמית קשה הרבה יותר כאשר מסכנים את חייהם של חמאס, חיזבאללה, סורים והחות'ים מאשר כאשר מסכנים את חייהם. המאמצים המטופשים שלהם לרצוח את הנשיא טראמפ ולפרוץ למסע הבחירות שלו מסריחים ייאוש ומקשיחים נגדם קואליציה גדולה.

ההנהגה האיראנית תקועה במזרח התיכון הישן, בעוד שכניהם ב-GCC דוהרים לעבר העתיד על ידי השקעה באוכלוסיות ובתשתיות שלהם. הם הופכים למגנטים דינמיים לכישרון והשקעות בעוד איראן מפגרת יותר. ככל שהשליחות והאיומים האיראניים יתפוגגו, הביטחון והשגשוג האזורי יעלו עבור נוצרים, מוסלמים ויהודים כאחד.

ישראל מוצאת את עצמה כעת כשהאיום מעזה נוטרל ברובו ועם הזדמנות לנטרל את חיזבאללה בצפון. מצער איך הגענו לכאן אבל אולי בסופו של דבר מעז ייצא מתוק.

*מי שקרא להפסקת אש בצפון טועה. לישראל אין דרך חזרה. הם לא יכולים להרשות לעצמם עכשיו לא לסיים את העבודה ולפרק לחלוטין את הארסנל שכוון אליהם. הם לעולם לא יקבלו הזדמנות נוספת*.

לאחר ההצלחות הטקטיות המבריקות והמהירות של הביפרים, מכשירי הקשר והכוונה של ההנהגה, מאגר הנשק האדיר של חיזבאללה אינו מאויש. רוב לוחמי חיזבאללה מסתתרים במנהרותיהם. כל מי שעדיין בסביבה לא היה חשוב מספיק כדי לשאת ביפר או להיות מוזמן לישיבת מנהיגות. גם איראן מתערערת, חסרת ביטחון ואינה בטוחה עד כמה נחדר המודיעין שלה. אי ניצול מלא של הזדמנות זו לנטרול האיום הוא חוסר אחריות.

שמעתי כמה סיפורים מדהימים על האופן שבו ישראל אוספת מודיעין במהלך 10 החודשים האחרונים עם כמה טכנולוגיה מבריקה ויוזמות של מיקור המונים.

אבל היום, עם ההרג המשמח של נסראללה ולפחות 16 מפקדים בכירים שחוסלו תוך תשעה ימים בלבד, היה היום הראשון שהתחלתי לחשוב על מזרח תיכון ללא הארסנל העמוס של איראן המכוון לישראל. כל כך הרבה יותר תוצאות חיוביות אפשריות.

זה רגע לעמוד מאחורי עם ישראל שוחרת השלום והחלק הגדול של הלבנונים שנפגעו על ידי חיזבאללה ורוצים לחזור לתקופות שבהן ארצם שגשגה, וביירות עיר קוסמופוליטית. הבעיה המרכזית בין לבנון לישראל היא איראן; בלעדיה יש תועלת רבה לתושבי שתי המדינות מעבודה משותפת.

הצעד הנכון כעת עבור אמריקה יהיה לומר לישראל לסיים את העבודה. זה כבר מזמן. וזה לא רק המאבק של ישראל.

הפילוסוף ברנרד-הנרי לוי כתב ב-X, ׳אני ממשיך לקרוא בכל מקום שלבנון על סף קריסה. לא. היא על סף הקלה והצלה׳. רגעים כאלה מגיעים פעם בדור, אם הם בכלל מגיעים.

היכולת לעצב מחדש עכשיו את המזרח התיכון היא בלתי מוגבלת. אל תבזבזו את הרגע הזה.״.
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
הניו יורק טיימס: חילוקי דעות בקבינט של חמינאי לגבי תגובה נגד ישראל. השמרנים טענו כי איראן צריכה לבסס במהירות הרתעה באמצעות תקיפה על ישראל, לפני שנתניהו יביא את המלחמה לטהרן. הנשיא החדש של איראן, פזשכיאן, טען נגד תגובה כזו ואמר שאסור לאיראן ליפול בפח ולהיגרר למלחמה רחבה יותר.
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
נפילת הטיל מלבנון במזרח בנימין: אישה נפצעה קל ונקעה את רגלה לאחר שנמלטה אמש מביתה שבמצפה חגית, בעקבות שמועה על חדירת מחבלים. היא ברחה יחפה עם משפחתה לוואדי סמוך וחולצה על ידי מתנדבי יחידת החילוץ מגילות
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
גורמים אמריקניים: "ייתכן שהחלו פעולות חוצות גבול בקנה מידה קטן בלבנון.
על פי הדיווח כוחות של צה”ל החלו בחציית הגבול לעבר לבנון על מנת להשמיד עמדות של חיזבאללה ולאפשר את חזרת התושבים לבתיהם. בצה”ל לא מגיבים
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
הכטב"מ ששוגר לאילת - יורט ע"י ספינת טילים מחוץ לשטח ישראל
מוקדם יותר היום (א’) סמוך לשעה 05:30 נשמעה אזעקה במרחב אילת בעקבות חשד לחדירת כלי טיס עוין.

ספינת טילים של חיל הים מסוג “סער 4.5” יירטה בהצלחה מחוץ לגבולות המדינה, כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו לשטח הארץ במרחב ים סוף.

מאוחר יותר המיליציות הפרו איראניות בעיראק קבלו אחריות על שיגור כלי הטיס לעבר ישראל. כאמור, הכלי יורט בהצלחה על ידי ספינה של חיל הים.
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
יוסי יהושוע: ‏גורמים צבאיים משוכנעים שאת ההחלטה לאשר עקרונית את המבצע קיבל נתניהו אחרי ביקור ביחידת 8200. היחסים בין ראש הממשלה למערכת הביטחון ולאגף המודיעין בפרט אינם מהמשופרים אחרי מחדל 7 באוקטובר, אבל נתניהו התרשם שם שיש ל-8200 את היכולת להבטיח תוצאות טובות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיא

א הַלְלוּיָהּ אוֹדֶה יי בְּכָל לֵבָב בְּסוֹד יְשָׁרִים וְעֵדָה:ב גְּדֹלִים מַעֲשֵׂי יי דְּרוּשִׁים לְכָל חֶפְצֵיהֶם:ג הוֹד וְהָדָר פָּעֳלוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זֵכֶר עָשָׂה לְנִפְלְאֹתָיו חַנּוּן וְרַחוּם יי:ה טֶרֶף נָתַן לִירֵאָיו יִזְכֹּר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ:ו כֹּחַ מַעֲשָׂיו הִגִּיד לְעַמּוֹ לָתֵת לָהֶם נַחֲלַת גּוֹיִם:ז מַעֲשֵׂי יָדָיו אֱמֶת וּמִשְׁפָּט נֶאֱמָנִים כָּל פִּקּוּדָיו:ח סְמוּכִים לָעַד לְעוֹלָם עֲשׂוּיִם בֶּאֱמֶת וְיָשָׁר:ט פְּדוּת שָׁלַח לְעַמּוֹ צִוָּה לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ קָדוֹשׁ וְנוֹרָא שְׁמוֹ:י רֵאשִׁית חָכְמָה יִרְאַת יי שֵׂכֶל טוֹב לְכָל עֹשֵׂיהֶם תְּהִלָּתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה