הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓





שימו לב
ביום שני כ"ז אלול 30/9/24
בשעה 12 בלילה המוקדים נסגרים

הירשמו עוד היום להגרלה השנתית של איחוד הצלה
ותזכו לזכויות עצומות של הצלת חיים לקראת יום הדין

זוכה אחד לוקח את כל הקופה!!

✔ גם ג'יפ שברולט יוקרתי! 🚘
✔ גם 450 אלף ש"ח! (כמשכורת 3 שנים) 💰
✔ וגם שיפוץ מלא לבית! 🏠

הכל לזוכה אחד!!

חיעיחע

משתמש פעיל
דובר צה"ל: במהלך מבצע של כוחות צה"ל אמש במרחב ג׳נין, כוחותינו איתרו בור חפור בחצר של בית, בעומק מרחב אזרחי, במרחק של מעל שישה ק"מ ממרחב התפר. התשתית חפורה בעומק שני מטרים ללא פתח יציאה, ולא נמצאו בה אמצעי לחימה או חשודים. התשתית נמצאת במעקב של צה״ל ותטופל באמצעים מבצעיים שונים.
 

efrarush

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: במהלך מבצע של כוחות צה"ל אמש במרחב ג׳נין, כוחותינו איתרו בור חפור בחצר של בית, בעומק מרחב אזרחי, במרחק של מעל שישה ק"מ ממרחב התפר. התשתית חפורה בעומק שני מטרים ללא פתח יציאה, ולא נמצאו בה אמצעי לחימה או חשודים. התשתית נמצאת במעקב של צה״ל ותטופל באמצעים מבצעיים שונים.
פתח התשתית התת קרקעית שאותרה בחצר בית בעיר גנין. התשתית ככה"נ הייתה בשלבי בניה, לצורך מסתור למחבלים והסתרה של אמל"ח - ולא לצורך חדירה לשטח ישראל. כ-8 חשודים נעצרו עם אמצעים טכנולוגיים. בחודש האחרון צה"ל איתר 2 תשתיות תת קרקעית במרחב גנין, ואחת נוספת בטול-כרם, סביר להניח שהתופעה הזו רחבה בהרבה, ויש עוד לא מעט תשתיות תת קרקעיות שלא אותרו. לצה"ל יש עוד עבודה רבה בעניין זה, וזה רק מוכיח עד כמה צריך מבצע צבאי משמעותי בהרבה ממה שנעשה. חננאל אביב בטלגרם
 

efrarush

משתמש מקצוען
מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר תשתיות בגבול סוריה-לבנון, המשמשות את ארגון הטרור חיזבאללה להעברת אמצעי לחימה משטח סוריה לידי חיזבאללה בלבנון. חיזבאללה משתמש באמצעי הלחימה הללו נגד אזרחי מדינת ישראל. (דפנה ליאל)
 

מקליד...

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לממשל ביידן יש שיטה: לנצל נסיבות בהן יכולתו של נתניהו להגיב מוגבלת (בעיקר שבתות וחגים) ולהשתמש בתקשורת הבינלאומית ובכמה כתבים ישראלים מופקרים, כדי לנסות למלכד את נתניהו כאילו הסכים לויתורים ויש עסקה במרחק נגיעה. מבחינת ביידן ובלינקן זה WIN-WIN. או שנתניהו ייכנע ללחצים הדיפלומטיים והתקשורתיים, או שישלם את המחיר הציבורי והדיפלומטי כמי שמסכל עסקה. בשלב הזה נכנסים שוב לפעולה אותם כתבים ישראלים מופקרים שיצרו את הרושם השקרי כאילו העסקה מעבר לפינה, ומאשימים את נתניהו שנסוג מסיבות פוליטיות מההסכמות ומהויתורים (אליהם מעולם לא הסכים). עכשיו אני שם בצד את זה שאותם כתבים ופרשנים בכירים מתגלים פעם אחר פעם כחרטטנים וכשרלטנים. לזה אנחנו כבר רגילים. השאלה החשובה היא למה לכל הרוחות אותם כתבים ופרשנים מסייעים לנסות למלכד את מדינת ישראל בויתורים ובעמדות אליהם מעולם לא הסכימה?
ארז תדמור.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר תשתיות בגבול סוריה-לבנון, המשמשות את ארגון הטרור חיזבאללה להעברת אמצעי לחימה משטח סוריה לידי חיזבאללה בלבנון. חיזבאללה משתמש באמצעי הלחימה הללו נגד אזרחי מדינת ישראל. (דפנה ליאל)
7 מעברי גבול בין לבנון לסוריה
 
שב״כ ומשטרת ישראל סיכלו פיגוע מטען וירי שתכנן ערבי ישראלי תושב הגליל בסיוע שוהים בלתי חוקיים מאיו״ש נגד יהודים שבאו להתפלל בקברי צדיקים.
הותר לפרסום כי בפעילות משולבת של שירות הביטחון הכללי וימ״ר צפון במשטרת ישראל נעצר לחקירה ב-12/08/2024 באסל עבאהרה, בן 23, תושב עראבה שבגליל.
בחקירתו בשב״כ ובימ״ר צפון עלה כי תכנן פיגוע משולב של פיצוץ מטעני חבלה ולאחר מכן ירי כנגד יהודים המגיעים לפקוד מקום קדוש באזור הגליל. מדובר בציונו של התנא רבי חנינא בן דוסא.
בחודשים שקדמו למעצרו, הסתייע בפלסטינים תושבי איו״ש בעלי ידע במטענים, ששהו בישראל ללא אישורים, במטרה להכין מטעני חבלה תוך שהוא מתצפת על יעד הפיגוע.
בנוסף, גייס עבאהרה שני קטינים לחולייה הצבאית אותה הקים - השניים נעצרו ונחקרו אף הם על ידי שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במשטרת מחוז צפון.
במסגרת החקירה נתפסו מכשירי קשר, אפוד צבאי וחומרים דו שימושיים להכנת מטענים. פעילות החולייה סוכלה עוד בטרם הייתה מוכנה לביצוע הפיגוע, כשהיא בשלביה הראשונים.
עוד נלמד מחקירתו של עבאהרה כי בתחילת המלחמה יידה בקבוקי תבערה לעבר כביש גישה סמוך ליישוב אבטליון בסביבת מגוריו.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
למה אסור לישראל ללכת להפסקת אש כעת עם חיזבאללה.
כבר בהתחלה אומר בנחרצות שאני מתנגד לכל סוג של הפסקת אש מול חיזבאללה בעת הזו.
הסיבה הראשית, הפשוטה והרציונלית: לא נגרעו מספיק יכולות צבאיות ואמל"ח של חיזבאללה כדי שהארגון יפסיק להוות איום על ישראל ואין שום כוח אחר חוץ מישראל שיאכוף את השמדת היכולות והאמל"ח הללו. לא ארה"ב, לא מועצת הביטחון, לא צרפת ולא אף אחד. אנחנו למודי ניסיון רב בנושא. זה כלל לא קשור לרצונו של חיזבאללה לסגת או לא מעבר לנהר הליטאני. חיזבאללה הוא פשוט מפלצת צבאית גדולה מדי ולישראל לא תהיה בקרוב הזדמנות כל כך טובה להשמיד לו עוד ועוד יכולות צבאיות.
הסיבה המשנית: בעקבות התמשכות המלחמה ועמידתה האיתנה של ישראל, למרות אורכה, מתחילים להתרחש במזה"ת תהליכים ארוכי טווח חיוביים מאוד מבחינת ישראל באשר לעיצוב דמותו של המזה"ת בעשורים הבאים. יש המון כוחות במזה"ת שמחכים להפרת האיזון כדי לצאת נגד חיזבאללה והציר האיראני. גם בלבנון, גם בסוריה ובעוד מדינות במזרח התיכון. אם ישראל תכריע את חיזבאללה בלבנון או לפחות תהפוך אותו לכזה שלא יחזיק את לבנון בגרון (אחרי פיצוצי הזימוניות עדיף לכתוב "הגרון"😊) היא תאפשר לכוחות המתנגדים לו בלבנון, והם רבים, לגמד אותו ולהשיב אותו למימדיו הטבעיים, תלויי הדמוגרפיה למשל.
כשישראל תפגע עד כדי כך בכוחו של חיזבאללה הכוחות האחרים בלבנון יוכלו לצמוח. בניגוד לרצועת עזה הם קיימים כבר ומוכנים בתוך תא השטח שנקרא לבנון. רק צריך לעזור להם קצת. הדבר ישמש לקח חשוב למזה"ת ולו מפני שחיזבאללה הוא הפרוקסי הכי חשוב של איראן - חוד החנית שלה ועם דעיכת יכולותיו, יקוצץ כוח ההשפעה של איראן במרחב.​
אבו עלי
 
נערך לאחרונה ב:

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה״ל בערבית אביחי אדרעי בחשבון הטוויטר שלו : באחת התקיפות של חיל האויר לעבר מבנה בדרום לבנון התגלה טיל איראני מסוג פאתי 110 חיזבאללה פורס טילים בתוך בתים בדרום לבנון ומסכן את תושבי לבנון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
בישראל מעריכים, כי מערך המודיעין של חיזבאללה חטף פגיעה קשה בעקבות התקיפה אתמול על מטה המודיעין של הארגון. על פי דיווחים מלבנון - למעלה ממאה מיושבי הבניין נהרגו בתקיפה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה